عمومی

مشکلات اسکان مسافران نوروزی در تنگستان حل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد لطفی یکشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان عنوان داشت: برای اسکان مسافرین نوروزی خاصه فرهنگیانی که به شهرستان مسافرت می‌کنند با توجه به سابقه سال‌های گذشت و برنامه ریزی که سال جاری انجام شده زمینه‌ای آماده شود که مسافران مشکلی نداشت باشند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: زمینه‌ای ایجاد شود تا مسافرینی که به ۲ بخش مرکزی و دلوار مسافرت می‌کنند، بتوانند از جاذبه‌های گردشگری این ۲ بخش که شامل قلعه تاریخی کلات، منطقه گردشگری آبگرم معدنی اهرم و منطقه گردشگری خائیز در بخش مرکزی، موزه شهید رئیسعلی دلوار، پارک ساحلی دلوار، بازارچه‌های خرید دلوار بازدید کنند.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: ضروری است رؤسای هر ۲ ادارات آموزش و پرورش بخش مرکزی و منطقه دلوار در معرفی هر این بخش‌های شهرستان به مسافران نوروزی جهت بازدید تلاش کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان با اشاره به اینکه نباید مسافران نوروزی در شهرستان با کوچک‌ترین مشکلی مواجه شوند ادامه داد: موضوع اسکان مسافرین نوروزی با محوریت آموزش و پرورش و با همکاری شهرداری‌ها، مجموعه آبفا، برق و دستگاه‌های انتظامی به عنوان پشتیبان برنامه‌های آموزش و پرورش در تسهیل خدمت به مسافران نوروزی در شهرستان باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداران جاهایی که برای اسکان مسافران نوروزی توسط ادارات آموزش و پرورش شهرستان و منطقه دلوار مشخص شده است نسبت به تأمین احتیاجات آن مکان‌ها همکاری لازم با ادارات آموزش و پرورش در هر ۲ بخش مرکزی و دلوار داشته باشند.

لطفی بیان کرد: در زمینه بهداشت مدارس اقدامات بسیار خوبی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده که جای تقدیر دارد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: ادارت برق و آب شهرستان اجازه ندارند تحت هیچ شرایطی نسبت به قطع آب و برق مدارس اقدام کنند.

دکمه بازگشت به بالا