ورزشی

عبدالله موحد در ایران: به خاطر بازگشت به وطن سر از پا نمی‌شناسم

عبدالله موحد اسطوره ورزش ایران شب گذشته برای شرکت در مراسم صدمین سالگرد المپیک وارد ایران شد.

به گزارش شیمیشی، عبدالله محد، اسطوره ورزش ایران و دارنده 6 مدال طلای جهان و المپیک در کشتی آزاد، شب گذشته به همراه همسرش از آمریکا وارد ایران شد تا در مراسم صدمین سالگرد المپیک و برافراشتن آنها شرکت کند. تاج و تخت رنگ آمیزی

محد که به دعوت محمود خسریفه رئیس کمیته ملی المپیک به ایران آمده بود، مورد استقبال مسئولان کمیته المپیک، محمود عبداللهی و حمیدرضا سلامی و همچنین اکبر فیض، مدیر روابط عمومی قهرمانان قرار گرفت. صندوق حمایت اداره فرودگاه دیشب

محد پس از ورود به ایران در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارید گفت: ایران کشور من بوده و هست. از بازگشت به کشور بسیار خوشحالم.

دارنده 6 مدال طلای المپیک همچنین گفت: مردم کشورم به من لطف داشتند و مورد محبت مردم بودم. من هم کشورم و مردم ایران را دوست دارم. با اینکه می خواستم به جوانان کشورم خدمت کنم و دانش خود را در اختیار آنها قرار دهم اما به این هدف نرسیدم و از این بابت ناراحتم.

قهرمان المپیک مکزیکوسیتی ادامه داد: زمانی که فصل قهرمانی من تمام شد، باب داگلاس از من خواست که سرمربی آمریکا شوم، اما هر چه با خودم فکر کردم، در نهایت گفتم نه، انجام نمی دهم. به آنها بیاموزید. کشتی گیران ما را می گیرند.

موحد در پایان گفت: به مردم کشورم درود می فرستم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا