ترندهای کسب و کارعمومی

لپ تاپ ایسوس zenbook

ایسوس یک تولید کننده فناوری تایوانی است که در حال حاضر یکی از پنج لپ تاپ پرفروش در جهان است. ایسوس در حال حاضر نوت بوک ها و لپ تاپ های ویندوزی خود را به عنوان سری VivoBook، سری ROG Gaming، سری TUF، سری Zenbook و سری ASUSPRO به فروش می رساند.

Zenbook خانواده ای از اولترابوک ها – لپ تاپ های جمع و جور – تولید شده توسط ایسوس است. Zenbook یکی از اصلی ترین و محبوب ترین لپ تاپ های تولید شده توسط این شرکت است که مدل های زیادی از سال 2011 به بازار عرضه شده است. برای آشنایی بای این نوع لپ تاپ تا انتها با دیجی چه همراه باشید.

طراحی در ایسوس Zenbook

ایسوس سری ZenBook را با پوشش آلومینیومی بادوام و براق طراحی می کند. گفته می‌شود که الگوی دایره‌های متحدالمرکز روی درب، نشان‌دهنده موج‌هایی در آب و «فلسفه ذن» است که طراحان می‌خواستند هنگام ساخت لپ‌تاپ‌ها به تصویر بکشند.

ZenBooks عموماً به دلیل طراحی و ظاهر شاسی و همچنین نمایشگرهای باکیفیتشان مورد ستایش قرار می گیرند. نام ZenBook توسط Jonney Shih مدیر عامل ایسوس پیشنهاد شد تا منعکس کننده “فلسفه ذن” اعمال شده در طراحی باشد. لو چن به عنوان طراح اصلی مدت هاست که می خواهد عناصر طراحی ساعت های لوکس را در محصولات خود بگنجاند. ZenBooks اولین فرصت برای تحقق این امر بود.

ویژگی های لپ تاپ Zenbook

بدنه لپ تاپ Zenbook از آلومینیوم ساخته شده است که به دلیل وزن سبک، استحکام، لرزش، عملکرد و ویژگی های صوتی معروف است. ZenBook با بهترین فناوری نوت بوک نوآورانه، نمایشگرهای لبه نانو، ساخت و ساز دقیق و عملکرد بالا ساخته شده است.

مدل های مختلف لپ تاپ Zenbook ایسوس ویژگی های مشترکی دارند و معمولاً در طراحی کلی شبیه به یکدیگر هستند. برای مثال اکثر مدل های این محصول از سری پردازنده های Core اینتل استفاده می کنند. وزن کم و بدنه باریک به عنوان اصلی ترین ویژگی انتخاب لپ تاپ ایسوس Zenbook در بین کاربران شناخته می شود.

قیمت آن زنبوک ایسوس است

همانطور که گفته شد این سری از لپ تاپ های ایسوس با قیمت های متفاوتی ساخته و عرضه می شوند. اما به طور کلی قیمت لپ تاپ Asus در رده لپ تاپ های رده بالای ایسوس قرار می گیرند و قیمت نسبتا بالایی دارند. البته بالاترین لپ تاپ های ایسوس متعلق به لپ تاپ های سری ROG یا لپ تاپ های گیمینگ ایسوس هستند.

رونمایی

اولین لپ تاپ زن بوک ایسوس در اکتبر 2011 معرفی شد و طیف وسیعی از محصولات این سری در سال 2012 بازنگری و گسترش یافت. از آن زمان، ایسوس لپ تاپ های مختلفی از ۱۲ تا ۱۷ اینچ را با سری Zenbook روانه بازار کرده است. در پایان سال 2012 و همزمان با عرضه ویندوز 8، ایسوس نسل جدیدی از لپ تاپ های لمسی را معرفی کرد که از مزایای ویندوز 8 بهره می برند.

از زمان ظهور Zenbooks، این محصولات با MacBook Air مقایسه شده اند. آخرین مدل لپ‌تاپ ZenBook ایسوس Asus ZenBook Pro 14 Duo است که در سال 2022 عرضه شد. این لپ‌تاپ در دسته لپ‌تاپ‌های دو صفحه‌نمایش ایسوس قرار می‌گیرد.

انواع لپ تاپ زن بوک

لپ تاپ های Zenbook بسیار متنوع هستند و هر ساله چندین مدل جدید عرضه و روانه بازار می شوند. اما به طور کلی Zenbook چندین سری اصلی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

کتاب ذن

zenbook pro

Zenbook s

زنبوک تلنگر

Zenbook Duo

فولد Zenbook

دکمه بازگشت به بالا