اجتماعی

تهیه طرح پیوند شرکت‌های دانش بنیان با صنعت و کشاورزی استان تهران/احیاء واحدهای راکد و غیرفعال

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان اداری و برنامه ریزی استان تهران از تهیه طرح جامع اتصال پارک های علم و فناوری و شرکت های علم بنیان به صنعت و کشاورزی استان تهران خبر داد.

حشمت الله سلیمانی در گفت وگو با شیمیشی. وی در تشریح روند اشتغال زایی در سطح استان تهران گفت: در حوزه اقتصادی اهدافی مانند رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری با توجه به ترکیب جمعیت فعال، تحصیلکرده و جوان استان مناسب است. و کسب جایگاه مناسب استان در سطح ملی و بین المللی در فعالیت های اقتصادی و تولیدی.

وی بیان کرد: در واقع برای دستیابی به این اهداف، برنامه تقویت و تعادل بخشی فعالیت های اقتصادی با مزیت های رقابتی در استان، حفاظت و ارتقای صنایع پیشرفته و در حال توسعه، حفاظت و تقویت خدمات عالی و متعادل سازی 9 خدمات اجتماعی است. – صنایع پیشرفته در خصوص حفظ و افزایش بهره وری کشاورزی و توسعه صنعت گردشگری در استان تهران ارائه شد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان اداری و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: در این راستا، تهیه طرح جامع اتصال پارک های علم و فناوری و شرکت های علمی استان تهران با صنعت و کشاورزی استان تهران با هدف افزایش تولید و کاهش مصرف منابع و احیای واحدهای معلق و با همکاری نهادهای متولی اجرای برنامه‌هایی که به صورت جدی رصد می‌شوند، غیرفعال است.

وی همچنین تاکید کرد: همچنین برنامه‌های اجرایی در سال جدید که با همکاری نهادهای مختلف رصد و اجرا می‌شود، برنامه‌ریزی صنایع و شهرهای بزرگ صنعتی استان با پایش مصرف آب و آلودگی‌های محیطی و توسعه یک استراتژی جامع برنامه ریزی و تهیه نقشه نمونه محصولات کشاورزی در هر پنج منطقه، مکانیسم نظارت را برای حفاظت از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، باغی و طبیعی بهبود می بخشد و هر چهار منطقه فعالیت های کشاورزی را با توجه به سطح آب حفاظت و سازماندهی می کنند. . پوشش محصول

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا