عمومی

تولیدکنندگان برق در استان قزوین مورد حمایت قرار خواهند گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین محمد مهدی علایی بعد از ظهر وی روز پنجشنبه با حضور در قطعه طارم در حاشیه بازدید از بادگیر طارم در جمع خبرنگاران گفت: استان قزوین در مسیر بادخیمی قرار دارد که عنایات خداوند به استان داده است و استفاده از این توان می تواند منجر شود. به برق.”

وی افزود: استفاده از انرژی های تجدیدپذیر به جای سوخت های فسیلی به نفع مردم و دولت است و برای تحقق این امر ضمن بهبود مصرف انرژی، توسعه اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

استاندار قزوین درباره تامین آب مزارع کشاورزی شهرستان طارم گفت: زیتون طارم پتانسیل قابل توجهی در کشور دارد و بازار خوبی در داخل و خارج از کشور دارد که باید از آن به بهترین شکل استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان نیز گفت: طرح تامین آب و استفاده از بازار آب است نام کوچک مهم ترین دستور کار استان است که منجر به توسعه اقتصادی و توسعه استان می شود جوی در آب آشامیدنی خواهد بود.

وی در خصوص حمایت از تولیدکنندگان برق گفت: هدف این است که فرصتی موازی برای تولیدکنندگان برق ایجاد شود تا بتوانند برق را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان بفروشند و در صورت تحقق این امر سرمایه گذاران با اشتیاق بیشتری وارد میدان شوند.

علایی گفت: با توجه به تعداد زیاد واحدهای صنعتی در استان، بازار استفاده از برق برای تولیدکنندگان برق وجود دارد و با هماهنگی های انجام شده این امر انجام می شود.

استاندار قزوین نیز گفت: موضوع حشرات یکی از مخاطرات اراضی استان است که در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گرفته و با در نظر گرفتن فرصت های موجود در استان این اقدام به خوبی و جدیت انجام می شود. “

گفتنی است استاندار قزوین ظهر امروز از منطقه صنعتی طارم، نیروگاه بادی 61.2 مگاواتی طارم از روند اجرای طرح آب کشاورزی در چهار روستای بخشدار طارم بازدید کرد.

علایی همچنین از مراکز کنترل کرم مراکشی در طارم بازدید کرد.

دکمه بازگشت به بالا