استان ها

نارضایتی مردم از کیفیت پایین و قیمت بالای خودروهای داخلی/تکمیل سامانه گرمسیری، کرمانشاه را به ستون امنیت غذایی کشور تبدیل می‌کند

به گزارش خبرنگار شیمیشی کرماشان، محمد رشیدی در نطق خود در جلسه عمومی مجلس اعلام کرد: بیکاری و مشکلات معیشتی و تاکید بر تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی و تقویت اقتصاد و دور شدن از اقتصاد دولتی از مشکلات استان کرماشان است.

وی همچنین گفت: اجرای بی قید و شرط مصوبات مجلس از سوی دولت، نارضایتی مردم از کیفیت پایین خودروهای داخلی و تاکید بر محرومیت مدال آوران ورزش ملی و بین المللی بخشی از این مطالبات و مشکلات است.

نماینده مردم کرماشان در شورای اسلامی اعلام کرد: برای تقویت اقتصاد و کاهش معضل بزرگ بیکاری در استان کرماشان از همت خود استفاده کنید، حق مردم شجاع، ایثارگر و دلسوز کرماشان افزایش نیافتن است. بیکاری. مشکلات زندگی و اقتصادی

وی تصریح کرد: مردم شجاع و مهربان 8 سال در جنگ اجباری بودند و بعد از 20 سال مورد غفلت و فراموشی دولت ها قرار گرفتند.

رشیدی خطاب به دولت گفت: به واحدهای بزرگ اقتصادی دولت دستور دهید در کرماشان سرمایه گذاری کنند که توانایی داشتن مرز امن و مطمئن با عراق به طول 400 کیلومتر و تسهیل تردد در این منطقه را دارد. بخش خصوصی.”

خواسته مجلس از دولت اجرای بدون قید و شرط مصوبه مجلس است

نماینده مردم شریف کرماشان و عضو کمیته رهبری شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درخواست مجلس از دولت اجرای بی قید و شرط مصوبات مجلس است، گفت: قانون جنجان. جمعیت، خانواده ها و افزایش حقوق سربازان و سطح معلمان تحصیلکرده و تصویب یکسان سازی حقوق بازنشستگان از گنجینه های مادی و معنوی خانواده های ایرانی است، این حاصل تلاش نمایندگان ایران بود. مجلس یازدهم به نفع مردم.

رشیدی ادامه داد: دولت مردمی سیدابراهیم رئیسی، مردم و اعضای شورا از شما انتظار داشتند که بیش از سایر دولت ها برای معروف شدن اقتصاد و خروج از اقتصاد و نظم دولتی تلاش کنید اما این اتفاق نیفتاد.

وی تاکید کرد: با دولت و اقتصاد دستوری افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی و کاهش معیشت مردم را ادامه خواهیم داد.

عضورئیس جامعه اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مردم از کیفیت پایین خودروهای داخلی و گرانی آن ناراضی و گله مند هستند.

رشیدی همچنین گفت: چرا باید از خودروهای داخلی که هر سال از کیفیت آنها کاسته می شود و بیش از 50 سال است که قیمت آنها افزایش پیدا می کند، حمایت کنیم؟

نوبیری خطاب به نمایندگان شورای اسلامی گفت: شما سه بار به طرق مختلف صادرات خودرو را آزاد کردید اما دولت در این زمینه گام مثبتی برنداشت و به لایحه قانونی گوش نکرد، امیدوارم دولت اصلاح کند. این. سیاست اشتباه به زودی

دکتر رشیدی گفت: کرماسان به عنوان قطب کشاورزی در سال جاری رتبه چهارم تولید گندم کشور را به خود اختصاص داد، تکمیل منظومه شمسی و آغاز به کار نظام سرمایه می تواند این استان حاصلخیز را به یکی از ارکان غذای کشور تبدیل کند. امنیت.

وی همچنین گفت: سیستم آب سرد که یکی از مجوزهای سفر رهبری کرماشان است، 13 سال است که بی توجهی شده و دستور ایشان نادیده گرفته شده، مطالبه کشاورزان، کسبه و مردم کرماشان آغاز است. اجرا از این سیستم

رشیدی خاطرنشان کرد: به ورزشکاران پرافتخار کرماشان نگاه کنید، آن جوانان شجاع و سرافراز کرماشانی که به کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی افتخار می کنند، امروز کمترین توجه و حمایت را دارند و محروم هستند. بسیاری از امکانات ورزشی

فعالیت های مجلس یازدهم ارزشمند است

عضو هیأت رهبری شورای اسلامی بر این نکته تاکید کرد که شورای یازدهم که مقام معظم رهبری آن را شورای انقلاب می نامند در حوزه قانون گذاری و نظارت، برنامه و بودجه کارهای بسیار خوبی انجام داده است.

رشیدی تصریح کرد: تصویب طرح اصلاح و قیمت تضمینی خرید محصولات اساسی کشاورزی که از موفقیت های همکار و همکاران محترمم بود، ظرف سه سال رشد گندم به 100 درصد افزایش یافت و کشور مستقل بود در تولید گندم نان کافی است.

وی ادامه داد: قانون افزایش تولید منازل و دسترسی به دانش بنیان و تسهیل در صدور پروانه اماکن تجاری از دیگر مصوبات مجلس انقلاب بود که برای اجرای آن تلاش بیشتر دولت را می طلبد.

46

دکمه بازگشت به بالا