ترندهای کسب و کارعمومی

قفل گذاری روی فیلم های آموزشی

شکستن قفل دی وی دی های آموزشی:

این سوال برای اشخاص زیادی پیش می‌آید که آیا شکستن قفل فیلمهای قفل دار امکان پذیر است یا نه؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بستگی به کیفیت و نوع قفل گذاری روی فایل های آموزشی دارد که در مقابل چه نوع نرم افزارهای قفل شکنی مقاوم باشد.

آموزش گام به گام قفل گذاری روی فایل های آموزشی:

مجموعه‌ی چاپ سینا با بکارگیری فن‌آوری‌های بروز برای امنیت نرم‌افزارهای آموزشی مانند فیلم‌هایی که در قالب Video DVD و یا مجموعه اطلاعاتی که در قالب Multimedia ساخته شده‌اند، تلاش خود را نموده تا موسسات آموزشی به راحتی در برابر افرادی که به کپی‌برداری از آن می‌پردازند، خیال آسوده‌ای داشته باشد که زحمات آنها به هدر نرود و احتمال کپی‌کردن سی دی و یا دی وی دی های آموزشی آنها تقریبا غیرممکن شود.

حال باید گفت که نرم‌افزارهای متعددی وجود دارد که افراد سعی می‌کنند با استفاده از آنها تلاش نمایند تا قفلی که بر روی CD و یا DVD گذاشته شده را اصطلاحا بشکنند و به سورس اصلی آنها دسترسی پیدا کنند تا بتوانند از آنها سوءاستفاده کرده و کپی‌برداری نمایند.

اما مجموعه‌ی چاپ سینا امنیت قفل سی دی را به قدری افزایش داده که این نوع نرم‌افزارهای قفل‌شکن امکان باز کردن و شکستن این نوع قفل سی دی را ندارند.

پس بهتر است قبل از چاپ و تکثیر سی دی یا همان چاپ و رایت CD و DVD، برای جلوگیری از کپی برداری افرادی که می‌خواهند از زحمات شما سوءاستفاده نمایند، در مجموعه‌ی چاپ سینا قفل گذاری روی سی دی یا همان Lock CD را انجام دهید.

قفل ضد کپی دی وی دی

مخفی کردن فیلم های ویدئویی از دسترس کاربر

فایل‌های ویدئویی که معمولا با فرمت MP4 هستند، طی چندین مرحله کدنویسی و قفل گذاری، بصورت فایل EXE می‌شود و کاربر نمی‌تواند اصل فایل‌های ویدئویی که داخل CD و یا DVD می‌باشد را ببیند که بخواهد آن را در هارد‌دیسک خود کپی نماید و فقط می‌تواند فیلم‌ها را در پلیر اجرا و پخش نماید.

مخفی کردن فایل‌های PDF و غیرفعال‌کردن دستور ذخیره‌کردن و پرینت‌گرفتن

بعد از قفل گذاری، فایل های PDF را می‌توان بصورت تکی و یا گروهی در قالب فایل EXE اجرا کرد و اصل فایل‌ها از دسترس کاربر خارج می‌شود و در محیطی شبیه به Adobe Reader اجرا می‌شود که گزینه ذخیره‌کردن و دستور پرینت‌گرفتن غیرفعال می‌شود و تنها می‌توان متون را مطالعه کرد.

مخفی‌کردن فایل‌های صوتی از دسترس کاربر

پس از مرحله قفل گذاری، فایل‌های صوتی که معمولا فرمت MP3 هستند، را می‌توان بصورت یک دسته و در قالب فایل EXE اجرا کرد و اصل فایل‌ها از دسترس کاربر خارج می‌شود و امکان کپی‌کردن آن غیرفعال می‌شود.

هزینه سفارش کرک نرم افزار بر اساس نوع قفل نرم افزار، زمانبری و نوع سفارش (تک کاربره یا نامحدود) محاسبه و قیمت قطعی اعلام میگردد.

جلوگیری از کپی‌شدن فایل‌های CD و DVD توسط نرم‌افزارهای قفل‌شکن و ایمیج‌گرفتن

در صورتی که برای جلوگیری از کپی‌کردن فایل‌های صوتی و تصویری و PDF از قفل ضدکپی دی وی دی استفاده نمایید، در مقابل انواع نرم‌افزارهای قفل‌شکن مانند Clone CD یا Alcohol و غیره و حتی کپی‌کردن بر روی انواع هارد‌دیسک مقاوم خواهد بود.

امکان اجرای DVD قفل گذاری شده در دستگاه دی وی دی پلیر خانگی و تلویزیون​

در صورتی که فرمت فیلم‌های ویدئویی شما Video DVD باشد، می‌توان به سادگی دی وی دی قفل‌گذاری شده را با دستگاه دی وی دی پلیر خانگی و روی تلویزیون اجرا کنید. توجه داشته باشید که فایل‌های تصویری در این نوع قفل گذاری نیز امنیت بالایی خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا