حوادث

مفقود شدن کارگر جوان در پی ریزش چاه در میدان بهاران تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مفقود شدن چاه در خیابانی در میدان بهاران و مفقود شدن یک کارگر خبر داد.

سیدجلال مالکی در گفت وگو با خبرنگار شیمیشی، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 5:56 بامداد امروز در میدان بهاران، خیابان سکاد جنوبی، سامانه پانزدهم حادثه ریزش مین و یک نفر داخل آن دستگیر شد. سازمان آتش نشانی و خدمات رسانی به حراست شهرداری تهران اطلاع داده و بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت سه دقیقه در محل حاضر شدند و متوجه شدند چندین حلقه چاه در طول خیابان حفر شده است. از این چاه ها برای انتقال و مدیریت فاضلاب تولید شده استفاده می شود. این چاه ها معمولاً شش فوت عمق داشتند و در انتهای شش فوت، همه به داخل تونلی می رفتند که فاضلاب در آنجا منحرف می شد.

این خانه توضیح داد: در حالی که کارگران مشغول کار بودند، فاصله دو حلقه چاه که حدود 2 متر بود، ناگهان فروریخت. البته در ابتدا تعدادی از کارگران توانستند خارج شوند اما به گفته افراد حاضر یکی از این کارگران زیر مقدار زیادی خاک گرفتار شده بود. کارگران دیگر می گویند او حدود 4 سال دارد.

ملکی گفت: به دلیل مشخص نبودن محل دقیق این فرد و خیس بودن خاک، آتش نشانان با حضور پرسنل شهرداری و مدیریت بحران، چاه دیگری حفر کردند و عملیات برای رسیدن به این فرد ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: این عملیات تا حوالی ساعت 15 امروز ادامه دارد. فکر می کنیم به محل مفقودی نزدیک شده ایم اما بقیه گیج شده اند و از وضعیت جسمانی او اطلاعی نداریم.

در ادامه جست و جو، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران چندی پیش از پایان عملیات و خروج این کارگر اعلام کرد: چندی پیش جوان 19 ساله افغانستانی از زیر انبوه خاک بیرون آمد و با وی برخورد کرد. مرگ توسط اورژانس تایید شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا