اجتماعی

پیام رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در پی حمله به کنسولگری ایران در دمشق

رئیس مرکز امنیتی و اطلاعاتی قوه قضائیه پس از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق پیامی صادر کرد.

به گزارش شیمیشی، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

و کسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده مپندار، بلکه در نزد خدای خود زنده اند.

رژيم غاصب و محكوم صهيونيستي در زمان شهادت رهبر مظلومان جهان حضرت علي (عليه السلام) در جنايات عظيم عليه بشريت از عجز و درماندگي تا تحريف افكار عمومي. جهان در موضوع کشتار و نسل کشی مردم مسلمان، غزه بی حفاظ و مظلوم که امروز طوفانی از نفرت و نفرت به وجود آورده است، بسیار خشن تر از طوفان الاقصی، جنایت دیگری را علیه این رژیم جعلی مرتکب شد و با اقدامی ناجوانمردانه باعث شهادت تعدادی از فرزندان پرتلاش و دلیر این مرز و بوم شد و در مکتب علوی به ویژه یکی از فرماندهان نامی جبهه مقاومت شهید سردار حاج محمدرضا زاهدی به دنیا آمدند. همان که در معنا و مصداق صحیح این آیه شریفه می فرماید: «مؤمنان الصالحات ما تسلیم الله فا انا الصالحین و از منتظران و از آنانند. که منتظرند.” «دیلا» (احزاب/23) با اعتقاد به ایمان، با تهذیب نفس، صادق و مخلص، برای پاسداری از حریم نظام اسلامی، پاسداری از آبرو و مقام بزرگان. ملت ایران و ایجاد ایمان پایدار، در مبارزه با سخت ترین دشمنان بشریت گام برداشت و سرانجام پس از جان باختن در راه خدا و حضور در عرصه های مختلف، با مشارکت دوستان شهیدش، او نزد شاهزاده یارزاکسون من آمد.

بی شک شهادت این عاشقان نه تنها پایان راه بلکه نقطه عطفی و تحولی الهی در جبهه مقاومت و پاسداری از مظلومان جهان است تا رزمندگان اسلام عزم و اراده بیشتری داشته باشند. . آنها بیش از هر زمان دیگری به راه خود ادامه می دهند و بدون شک نتیجه آن خون پاک و مطهر است. و به فرموده رهبر فرزانه و فهیم انقلاب حضرت امام خامنه ای، مسببان این جنایت قطعا از عمل خود پشیمان خواهند شد.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه و تاکید بر تداوم این راه نور تا شکست ننگ جهانی و پیروزی مسلمین، در برابر ساحت مقدس شهدا، عروج جمعی از آخرین یاران به بهشت، سر تعظیم فرود می‌آورم. حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پیشگاه پیامبر اکرم (ص)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (ادام الله ظلّه الاولی)، خانواده، همکاران و اصحاب محترم و یارانشان تبریک و تهنیت عرض می کنند. اینجانب به ایشان تبریک می گویم و در این فیض شکوهمند خداوند متعال، روح بلندشان را مسئلت دارم.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا