عمومی

آمار مبتلایان به کرونا در تهران به ۱۲ درصد رسیده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا زالی اوین شنبه ، وی به خبرنگاران گفت که در 24 ساعت گذشته ، 142 مورد جدید در سموم طبیعی تشخیص داده شده و 67 بیمار تشخیص داده شده اند. کرونا با بروز مشکلات پرتونگاری و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان تهران به عنوان موارد جدید و وی توضیح داد: به طور کلی سهم افرادی که در این مدت زمینه بهداشت و درمان را گذرانده اند و آنها نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشتند ما هستیم.

زالی وی توضیح داد: “دیروز تعداد مشتریان 10٪ اعلام شد و امروز این تعداد به 12٪ رسیده است که نشان می دهد تعداد مشتریان د ر نگهبانان و بخصوص نگهبانان به بیمارستان آمدند آندکه این امر مستلزم تحلیل و تحقیق ویژه در مورد سبک مشتری است.

فرمانده تیپ هشتم تاک استاندار تهران توضیح داد که دلیل افزایش مشتری ها 2 دلیل است: دلیل اول این است که ممکن است بار مالیاتی بر روی مشتریان جدید که درمانده نیستند تغییر یابد و دلیل دوم این است که ممکن است نرخ استانداردهای ما در مورد تصویب باشد. در روزهای اخیر بیمارستان ها تغییر کرده اند ، اما به طور کلی ما آن را به عنوان یک هشدار می بینیم و به طور کلی انتظار داریم با کمک پزشکان یک تحلیل منطقی تر پیدا کنیم.

دکمه بازگشت به بالا