اقتصادی

۵۰ درصد کارت‌های بازرگانی در تهران فعال است

به گفته معاون خدمات بازرگانی و توسعه بازرگانی نمایندگی صنعت، معدن و تجارت استان تهران، تعداد کل کارت‌های بازرگانی فعال در استان تهران 14 هزار و 660 کارت بازرگانی است که 50 درصد کارت‌های بازرگانی در کل کشور است. کشور.

حسن میرزایی در گفت وگو با شیمیشی، با اعلام اینکه در چهار ماهه نخست امسال بیش از 14 هزار و 800 پرونده ثبت سفارش کالا ثبت شده است، گفت: در مجموع 18 هزار و 520 پرونده وارد سامانه مربوطه شده است. که 80 درصد قیمت ها بوده است. 4399 میلیون یورو رسیدگی شده و مابقی زیر نظر کارشناسی است و یا رد شده است.

همچنین به گفته وی، تعداد کل کارت های بازرگانی فعال در استان 14 هزار و 660 کارت بازرگانی است که 50 درصد کارت های بازرگانی کل کشور را تشکیل می دهد.

میرزایی با بیان اینکه در چهار ماهه امسال 2 هزار و 849 کارت صادر و تمدید شده که از این تعداد 840 کارت جدید صادر شده است، گفت: بازنگری در قوانین موجود در حوزه کارت بازرگانی ضروری است.

معاون امور بازرگانی و توسعه بازرگانی سازمان صامت تهران افزود: تسهیل فعالیت های تجاری مستلزم هماهنگی بین نهادها به ویژه نقش پررنگ انجمن های تخصصی و اتاق های بازرگانی است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا