استان ها

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

شیمیشی/ آذربایجان شرقی امام جمعه شهرستان اهر ده روز ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امیدواریم مسئولان و مدیران ادارات این شهرستان به طور شفاف و دقیق دستاوردها و کارهای خود را اعلام کنند. . ده روز از دهه فجر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده همزمان با فرارسیدن دهه مبارک رمضان و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولین و مدیران شهرستان اهر اعلام کرد: انقلاب اسلامی است. ایران یکی است. یکی از مهمترین و منحصر به فردترین وقایع تاریخ بشریت است که خاستگاه و تأثیر شگفت انگیزی دارد و در بخشهای مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… جبهه مقاومت و بسیج بین المللی کشورهای جهان اسلام برای مقابله با جنایات.

به گزارش شیمیشی، وی همچنین به علل و عوامل انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران استقلال و آزادی وجود نداشت و همه تصمیمات این کشور گرفته شده بود. . توسط بیگانگان و استکبار انجام می شود و مردم حق تظاهرات و مداخله را نداشتند و این دلیلی بر قیام مردم به رهبری امام خمینی (ره) بود که در بهمن 57 ایران مردم را پیروز کرد. در پایان.

وی همچنین به موضوع انتخابات و لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی شورای اسلامی و شورای رهبری است. موضوع مهم و حیاتی است.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون مجدانه و همواره گوش به زنگ فرامین مقام معظم رهبری در تمام مراحل و صحنه های انقلاب بوده اند. حضور میلیونی مشت بر دهان دشمنان خود کوبیده اند و در 20 اسفند امسال بار دیگر با حضور حداکثری در شعب اخذ رای وحدت و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران را ایمان مردم به خدا و وحدت کلمه دانست و گفت: ایمان و قلب مردم به خدا و وحدت کلمه دو عامل مهم است. . برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابله با دشمنان که باید بیش از گذشته تقویت شود و به آن اهمیت داده شود.

وی همچنین بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پس از آن تاکید کرد و گفت: انتخابات وحدت و یکپارچگی جامعه را به همراه خواهد داشت و انتخابات باید به گونه ای انجام شود که زمینه ساز شود. برای وحدت و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای رای آماده کنید.

حجت الاسلام حاجی زاده همچنین به توطئه ها و فتنه های مختلف دشمنان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیز دشمنان تلاش می کنند تا مشارکت مردم را در انتخابات به حداقل برسانند. سرمایه گذاری، بنابراین ما باید مراقب باشیم.”

وی همچنین بر لزوم اجرای رهنمودهای گام دوم انقلاب در جامعه برای رفع مشکلات تاکید کرد.

بیش از 400 برنامه عمرانی، خدماتی و … به مناسبت دهه مبارک فجر در اهر برگزار شد.

فرماندار شهرستان ایهار در این مراسم بیش از 400 برنامه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و … برگزار کرد.

ابوالفضل غنی زاده در ادامه سخنان خود با توجه به بارش برف اخیر در شهرستان ایهار، با توجه به بارش برف اخیر در شهرستان ایهار، اجرای اورژانس و امدادرسانی به مردم را ارزیابی کرد.

به گزارش شیمیشی، از جمله برنامه های مهم عمرانی، خدماتی، فرهنگی و غیره شهرستان ایهار در گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک رمضان، افتتاح 130 واحد مسکونی روستایی است. ، آبرسانی از 30 محله. روستاها، بازسازی مخازن آب روستاها، احداث منبع آب 20 مترمکعبی، احداث گلخانه به مساحت 1500 متر مربع، آسفالت معابر روستاها، افتتاح پروژه های آسفالت در شهرستان اهر – مشگین، بهسازی چاه و آب روستا. خطوط حمل و نقل، واکسیناسیون و ویزیت رایگان حیوانات و مرغ ها، غبارروبی و مومیایی کردن قبور شهدا در روستاها و شهرها، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید از جلسات، گردش های خانوادگی، شرکت در نماز جمعه، مشارکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن. و غیره.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا