علمی و پزشکی

هنوز تهران از نظر اپیدمی کرونا پرمخاطره تلقی می‌شود

اخبار آفتاب:

علیرضا زالی ، فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 200 پرونده جدید در بخش سنتی و 58 مورد در بخش خصوصی معرفی شده است و 252 بیمار از مطالعه حذف شدند.

وی ادامه داد: اگر آمار بستری در بیمارستان را در 24 ساعت گذشته با بخش های حقوقی و خصوصی مقایسه کنیم ، قصد داریم درصد 1.7 درصد را به طور متوسط ​​کاهش دهیم مشتریان ، ما نیز با کاهش روبرو هستیم. “

تهران هنوز هم همه گیر خطرناک محسوب می شود

رئیس ستاد تاج گذاری در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: ما 2 ساعت قبل 2 درصد از تخت های بیمارستان را در تخت بیمارستان کاهش دادیم.

زالی اضافه کرد: در مقایسه با روز قبل ، آمار در تهران کند است اما باید در نظر بگیریم که شرایط شکننده است و به دلیل ماهیت گمراه کننده ، بقای ویروس و ماهیت آسیب ویروس. ” در کلانشهرهایی مانند تهران باید مراقب و باهوش باشیم.

وی گفت: “همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند ؛ رفتار ما در 10 روز گذشته تغییر نکرده است ؛ تعداد بیماران جدید بستری در بخش ویژه 2 درصد کاهش یافته است.”

وی ادامه داد: نکته مهم این است که برخی از افراد علائم بالینی را نمی بینند و ممکن است این افراد با حمل چمدان های مشابه در شهر به عنوان کسی که می تواند بیماری را منتقل کند ، بنابراین باید مانند گذشته باشد. وی گفت: “شهر تهران.” به عنوان یک شهر آلوده فکر کنید ، به خصوص برای افرادی که با شهروندان در تعامل هستند ، اما آن را اثبات نکنید.

زالی گفت: “البته ما مشمول تصمیم مرکز ملی مبارزه با تاجگذاری هستیم.” از آنجا که شهرها و قلمروهای تهران با توجه به بیماری همه گیر هنوز هم به عنوان شهرهای پرخطر در نظر گرفته می شوند ، تصمیم گیری در مورد فعالیت های مخاطره آمیز طبیعی است. “تهران بی نظیر است.

وی اظهار داشت: ما در 48 ساعت گذشته و در اطراف پارک مخصوصاً بعد از افطار خبر برخوردهای جمعی را پخش کرده ایم و باید هشدار دهیم که در معرض این بیماری قرار نگرفته ایم و نباید باشد. ما فریب خورده ایم و اگر بخواهیم از نظر آماری بالا و پایین برویم ، می توانیم ضعیف ، ناپایدار و ناپایدار تلقی شویم.

رئیس ستاد تاج گذاری در کلانشهر تهران تأکید کرد: این به معنای واژگونی اوضاع نیست و نه این واقعیت که این بیماری با سرعت کاهش یافته است. ” اگر بتوانیم ظرف دو هفته شرایط بستری را فراهم کنیم و تعداد مراجعان و شرایط بیمارستان را کاهش دهیم ، می توان در مورد ثبات بیشتر صحبت کرد. این باید دو هفته طول بکشد.

زالی افزود: از شهروندان بخواهید مراقبت های بهداشتی کافی داشته و از حضور غیرضروری خودداری کنند.

دکمه بازگشت به بالا