ورزشی

عکس| پوستر باشگاه استقلال با ۲ پرسپولیسی!

به گزارش خبرگزاری خبارآنلاین، امروز از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی تیم استقلال در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می رود که دربی 102 با استقبال جالبی روبرو شد.

باشگاه استقلال برای بازی امروز مقابل پرسپولیس پوستر روز بازی خود را به روزبه چشمی و مهرداد محمدی تقدیم کرده و با تصویر این دو بازیکن در کورکردن سورکان نقش داشته است.

روزبه چشمی در رده های پایه پرسپولیس بازی می کرد و تا سطح امید یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود و حتی در تمرین بالای قرمزپوشان شرکت کرد و هم اکنون تصویر او در پوستر امروز قابل مشاهده است. شهرآورد!

مهرداد محمدی اگرچه به پیرسپولیس نرفت اما در مصاحبه های قبلی خود گفته بود یکی از هواداران پیرسپولیس بوده که در اردوی آزادی شرکت کرده و در دربی از گروه سرخ حمایت کرده است اما امروز در دربی باید پیراهن آبی بپوشد. عکس روی پوستر استقلال است.

تصویر پوستر باشگاه استقلال با 2 پرسپولیسی!

251251

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا