استان ها

تدوین و انتشار طرح پژوهشی «بازگشت به خود و جامعه در درمانگری اعتیاد»

حجت الله رضا عباسپور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های آنا از مشهد، از تدوین و انتشار طرح پژوهشی «بازگشت به خود و جامعه در درمان مواد مخدر» به عنوان آخرین فعالیت معاونت فرهنگی و دانشجویی خبر داد. دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای حل معضلات اجتماعی مطالعات فرهنگی واحد اجتماعی این دانشگاه در چارچوب وظیفه اجتماعی خود بر اساس سند تحول و شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی در اسفند ماه 1300، پژوهشی با موضوع «بازگشت به خود و جامعه در درمان مواد مخدر» توسط دکتر دکتر قوانین NA انجمن ها.

وی افزود: به همین منظور تیم تحقیقاتی بر اساس جلساتی که با معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد داشت، در اسفندماه 1400 جلسه گسترده با انجمن داروی NA برگزار کرد که در این پژوهش لبیک این بیماری کثیف نجات یافتند و علل و عوامل مؤثر بر اعتیاد آنها و از همه مهمتر عدم بازگشت این بیماری بد به پوست مورد بررسی قرار گرفت. مهم این است که با ایجاد و تقویت این مناطق از احتمال بازگشت به مواد مخدر جلوگیری کرده اند.


بیشتر بخوانید:

حل مشکلات اجتماعی شهرها با همکاری دانشگاه و قوه قضائیه


معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: مواد مخدر همواره به عنوان یک پدیده مخرب در زندگی مردم شناخته شده و به عنوان یک بیماری از آن یاد شده است. اگرچه این بیماری مربوط به سن نیست. اما گسترش آن در بین جوانان جامعه که آینده کشور هستند، نه تنها پیامدهای مخرب خود را برای فرد به همراه دارد. همچنین می تواند آینده جامعه و کشور را تباه کند. زیرا دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه اجتماعی وظیفه جوانان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها این است که این بیماری ویرانگر و ویرانگر جامعه را روشن کنند و نسل جوان و خانواده‌ها را از عواقب این بیماری که در بیشتر موارد به میل و اراده مردم برمی‌خیزد آگاه کنند. مردم. به صورت انفرادی نشان می دهد که ذهن جوانان عوامل این بیماری را از بین می برد.

عباسپور از جمع آوری و انتشار 10 طرح پژوهشی تا تابستان سال آینده توسط گروه مطالعات فرهنگی اجتماعی خبر داد: این گروه به تازگی به سرپرستی اعضای هیئت علمی علی بلوچیان و زهرا اسکافی و برای اولین بار پیش از این کار پژوهشی خود را آغاز کرده است. پروژه تحقیقاتی در روز میلاد امام سكاد علیه السلام نازل شد. هم اکنون طرح دومی برای استفاده از خانواده دانشگاه آزاد وجود دارد.

وی انجام این مطالعه را به خانواده‌ها برای پیشگیری از این بیماری در بین اعضای خانواده و به خانواده‌های مبتلا به این بیماری برای درمان مؤثر و کمک به اعضای خانواده توصیه کرد و ابراز امیدواری کرد که جوانان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها. از این حد این را بررسی کنید وارسیاز جنبه های مخرب این بیماری آگاه باشید و با افزایش و توسعه عوامل موثر پیشگیری، امکان شیوع این بیماری را در جامعه اسلامی از بین ببرید.

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از معلمان، کارکنان و دانشجویان خواست در صورت همکاری، طرح های فرهنگی و اجتماعی خود را به پژوهشگاه مستقر در ساختمان ارائه کنند. معاونت فرهنگی دانشجویی.توصیه و تایید بدون پشتیبانی.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا