اجتماعی

توزیع ۸۵ هزار کارت همیار مشارکت بین دانش آموزان سمنانی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند

شیمیشی/ سمنان استاندار سمنان به مناسبت بزرگ ترین حزب سیاسی کشور در 20 اسفند از توزیع 85 هزار کارت کمک مشارکت در بین دانش آموزان این استان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه 17 اسفندماه در شورای اداری استان سمنان اعلام کرد: به منظور ابراز مشارکت عزتمندانه مردم در انتخابات 20 اسفند، بیش از 85 هزار کارت مشارکت در بین دانش آموزان سمنانی توزیع شده است. شهر استان

وی به این نکته توجه کرد که انتخابات شب مقدس جمهوری اسلامی ایران است و گفت: انتخابات زمینه ساز افزایش قدرت و عزت نظام اسلامی است.

استاندار سمنان تصریح کرد: دشمنان با تمام توان تلاش می کنند تا با ناامیدی بر مردم و ناامیدی مسئولان نظام مردم را از حضور در انتخابات دور کنند.

وی به اهمیت انتخابات جمعه آینده اشاره کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم مردم را برای حضور در انتخابات 20 اسفند با شور و شوق فراوان دعوت کنیم.

استاندار سمنان به نقش دانش آموزان در ایجاد شور و نشاط برای انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: با تلاش آموزش و پرورش و معلمان استان مشارکت عزتمندانه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات دوره دوازدهم شورای اسلامی بیان شد. مونتاژ. و در ششمین جلسه شورای کارشناسان بیش از 85 هزار کارت مشارکت برای دانش آموزان در هشت شهرستان استان صادر شده است.

وی به فرا رسیدن ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پیش بینی می شود تا قبل از فرا رسیدن این ماه مبارک استان سمنان با موجی از گردشگران و زائران مواجه شود. لذا لازم است مدیران استانی آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا