عمومی

منتخبین مهرواره محله همدل در استان گلستان معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان عصر سه شنبه در دیدار با هیئت منصفه استان و منطقه منتخب استان مهرآراوه ، محله حمدل ، گفت: ای.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین ، با اشاره به اینکه برخی ایده ها فقط در کلمات و شعارها باقی مانده است ، ادامه داد: کارهای زیادی وجود دارد که می خواهیم انجام دهیم ، اما در عملیات اداری ، قدرت و شرایط اجرای آن را نداریم ، اما اجرای به درخواست و تلاش فعالان اجتماعی رخ داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تولید ایده مهم و ضروری است و فعالان اجتماعی باید با تجربه و پشتکار آموزش ببینند تا افراد دیگر بتوانند مرتبط باشند.

گرزین افزود: مبلغانی که در مناطق و روستاهای مختلف کار می کنند دارای مشکلات اقتصادی هستند و با اجرای پروژه هایی برای اشتغال ، هم مشکلات خود را برطرف می کنند و هم خودکفا می شوند و در مرحله بعد بی خانمان ها توسط زنان هدف قرار می گیرند و بدرفتاری می کنند. ”خواستار ایجاد شغل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: تلاش و مقاومت فقط در میدان جنگ نیست ، میدان جنگ نرم است که ارزش و نتیجه آن چیزی بیش از یک جنگ سخت است.

وی در مورد نتایج و دستاوردهای مهروره افزود: حجت الاسلام ابوالفضل محمودزاده از گرگان در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی ، حجت الاسلام سلام محمد احمدی از آزادشهر در محل کار و حجت الاسلام ابراهیم خرمدل در کار در علی آباد کتول به ترتیب استان سوم را کسب کردند.

مهروره منتخب محله همدل در استان گلستان معرفی شد

دکمه بازگشت به بالا