علمی و پزشکی

اگر اهل آرایش کردن هستید، برای حفظ سلامت پوست این مطلب را از دست ندهید

مهمترین و دشوارترین خرید یک زن ، خرید لوازم آرایشی محصولات مراقبت از پوست. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از مواد آرایشی زیادی استفاده می کنید ، برای اینکه هنوز پوست خوبی و تازه داشته باشید ، باید از یک پاک کننده آرایشی استفاده کنید. آب mislar را بخرید به عنوان یک پاک کننده می تواند برای هر نوع پوستی انتخاب خوبی باشد. Micellar Water با خاصیت پاک کنندگی ، پوست شما را سالم و تازه نگه می دارد. این محصول به دلیل خاصیت آبرسان بودن ، استحکام پوست را حفظ می کند.

آب میسلار چیست؟

در مجموعه Micellar Water به دلیل وجود میکروبهای میسل میسل که به راحتی در آب از بین می روند ، مواد آرایشی و پودرها به راحتی از هوا شسته شده و از پوست صورت شما پاک می شوند. یکی دیگر از مزایای این محصول این است که پس از حذف نیازی به برداشتن صورت نیست. بنابراین شما فقط باید از این محصول برای محصول استفاده کنید. البته برای کسانی که پوست خشک دارند بهتر است بعد از استفاده از آب میکلار از مرطوب کننده استفاده کنید. با توجه به محتویات ویژه ای که Micellar Water دارد ، به چشم ها آسیب نمی رساند و به پوست صورت شما خوش می آید. استفاده از این محصول برای انواع پوست هیچ مشکلی ندارد.

چرا از محلول پاکسازی صورت Mislar استفاده می کنید؟

کمبود اجزای مضر شیمیایی: به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی مضر ، باعث تحریک چشم شما نمی شود. ترکیبی از آب و گلیسیرین در میسل همچنین ترکیبی بسیار مهم برای پوستهای حساس است.

عاری از الکل در ترکیب آن: سلولهای میسل نه در بافت خود آسفالت می کنند و نه الکل هستند. بنابراین باعث خشکی یا لایه برداری پوست شما نمی شوند.

مناسب برای انواع پوست: آب میسل برای انواع پوست مناسب است. به دلیل وجود گلیسیرین در ساختار آنها و عدم وجود مواد تحریک کننده مانند صابون یا الکل باعث کاهش آلرژی و سوزش پوست می شوند.

شفافیت پوست: به دلیل نفوذ عمیق و پاکسازی عمیق پوست ، در نهایت منجر به نازک شدن پوست خواهد شد.

پاک کننده صورت: Waters Micellar مواد آرایشی و کثیفی پوست را از بین می برد.

قابل حمل و راحت: یکی از مزایای محلول پاکسازی صورت Micellar Facility قابلیت حمل ، مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده آن است. میسل کالای عالی و کاربردی خواهد بود ، به خصوص هنگام مسافرت هنگام دیدن آب آشامیدنی.

به طور صحیح از معنی Mislar Water استفاده کنید

متخصص پوست و مو معتقد است که همه افراد باید روزی دو بار (صبح و شب) پوست خود را تمیز کنند.

قبل از اینکه شبانه به رختخواب برویم ، باید پوست را از تمام مواد آرایشی و میوه ها با محلول Micellar تمیز کنیم. بیشتر خانمها از آن در هنگام خواب مانند سرم ، لوسیون و سایر محصولات پوستی استفاده می کنند. بنابراین ، فردا زمانی خواهد بود که بقیه باید از روی پوست برداشته شوند.

روش پاکسازی پوست با استفاده از محلول پاک کننده صورت Micellar بسیار ساده و آسان است. بعد از ریختن محلول کافی روی یک پد یا توپ پنبه ، پوست صورت و گردن خود را به آرامی مالش دهید.

اگر برای تمیز کردن ماسک خود به یک راه حل قوی تر نیاز دارید ، می توانید ابتدا صورت خود را با محلول های قوی تر تمیز کرده و سپس از Micellar برای از بین بردن قسمت های باقی مانده استفاده کنید.

اگر یک هنرمند آرایشی هستید ، برای سالم نگه داشتن پوست ، از خواندن این مقاله دریغ نکنید

خرید آب Micellar یکی از مهمترین روشهای مراقبت از پوست است که هر زن بدون توجه به سن ، به آن احتیاج دارد. یکی از کارهایی که شما باید برای از بین بردن Micellar Water انجام دهید ، خط چشم است. اگر خرید خط چشم شما باید از سلامت پوست خود مراقبت کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. در اینجا چند نکته قبل از خرید این محصول آورده شده است:

  • اگر توجه شما به رنگ یا سیاه جلب شده باشد ، البته هنگام خرید به رنگ پوست و چشم شما توجه خواهد کرد.
  • اگر چشم های پهن دارید بهتر است از چشم گسترده استفاده کنید. اگر چشم های کوچک دارید استفاده از خط چشم در بالا و زیر پلک گزینه خوبی است. اگر چشمان شما از یکدیگر فاصله دارد ، بهتر است یک چشم را روی سطح چشم نگه دارید.
  • شما باید هنگام خرید خط چشم به مواردی مانند آب دادن ، زیبایی مورد نظر برای سایه چشم و دقت پلک توجه کنید. اگر به دنبال خط چشم ماندگارتر هستید ، به سراغ AATTIYATN WATER بروید. این مژه ها نسبت به سایر مژه ها دارای آب و مایع بیشتری هستند. بنابراین وقتی از این پلک ها استفاده نمی شود ، از هر چیزی می ترسند که پلک هایشان را پخش کند.
  • اگر به دنبال خط چشم نرم هستید ، باید خط چشم قهوه ای خریداری کنید ، اما اگر خط چشم نرم پوشیدید ، خط چشم نرم برای شما مناسب است. تداوم پلک بسیار مهم است. خط چشم نباید به گونه ای باشد که بعد از چند دقیقه پاک شود و همچنین برای رفع آن نیازی به تلاش زیادی ندارید.
  • یکی از مهمترین خصوصیات یک اراده خوب این است که به سرعت افت می کند. زیرا اگر به سرعت حرکت نکند ، ممکن است در بالکن شما پخش شود و باعث آلودگی شود.
  • همچنین هنگام خرید خط چشم باید به استایل پوست ، محل و روغن آن توجه کنید.

از کجا می توانیم بهترین لوازم آرایشی را بدست آوریم؟

فروشگاه لوازم آرایشی Miss & Master فروشگاهی است که شما می توانید محصولات آرایشی و بهداشتی پوست و مو ، آرایشی ، محصولات بهداشتی شخصی یا جنسی ، عطر و ادکلن را از بهترین مارک ها خریداری کنید. در Miss و Master با کمک متخصصان مجرب می توانید به شادی واقعی خرید آنلاین دست پیدا کنید.

بهترین فروشگاه ها برای خرید بیودرما آب میسل ، LOREAL ، MY ، MAYBELLINE ، ESSENCE ، INLAY و غیره نکته دیگری که باید بگوییم این است که برای سلامتی پوست و چشم های خود ، مدت طولانی از مواد آرایشی استفاده نکنید. به عنوان مثال بهتر است هر سه ماه یک بار خط چشم را عوض کنید با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی می توانید محصول جدید و مورد نظر خود را خریداری کنید همچنین می توانید خط چشم را از حالت های آنلاین آرایشی خریداری کنید. بخاطر بسپارید که بسیار مهم است که همیشه قبل از رفتن به رختخواب ، صورت خود را با مرطوب کننده یا Micellar Water بشویید و صورت خود را کاملاً تمیز کنید تا پوست صورت شما باعث از بین رفتن طراوت و شادابی نشود.

* ارتباطات تبلیغاتی

دکمه بازگشت به بالا