فرهنگ و هنر

آقای «آقاخانی» چرا فصل پنجم سریالتان داستان ندارد؟

به گزارش خبرگزاری شیمیشی، فصل پنجم «نون خ» لوکیشن ثابتی ندارد و تمام آن در جاده و داخل مینی‌بوس روایت می‌شود. همه ماجراها پیرامون یک شاهین و حضور آن‌ها در یک نمایشگاه صنایع‌دستی پیش می‌رود. به بهانه پخش پنج قسمت از سریال، برخی انتقادهای کاربران را که در بخش نظرات پست‌های صفحه اینستاگرام «نون خ» منتشر شده است مرور می‌کنیم.
به گزارش فیلم نیوز، برخی از مخاطبان این سریال از نبود یک داستان منسجم در قسمت پنجم گلایه کرده و نوشته‌اند: «خب حالا هی اقوام رو نشون می‌دن که چی مگه مستنده؟ داستان کو؟ اصلا موضوع به جز یه شاهین دیگه چیه؟ از هر قسمت ده دقیقه هم داستان نداره.»، «یک شب دیگر بدون محتوا گذشت.»، «به نظرم بهترین فصل سریال، فصل دوم بود که اتفاق زلزله پیش اومده و شخصیت‌ها با یه چالش روبه‌رو بودن. اگه قراره ادامه ساخته بشه باید یه اتفاقی مثل اون باشه نه اینکه کل فصل سریال بشه ماجرای شاهین و همون داستان‌های قبلی.»

بعضی مخاطبان معتقدند که روند پیشرفت سریال کند است. چند کاربر نوشته‌اند: «متاسفانه برخلاف فصل‌های قبل، این فصل رو انگار بهش آب بستین. هیچ اتفاق جذابی نداره.»، «همه‌ش دیالوگ بی‌سروته. آب بستن به فیلمنامه. نه طنز موقعیت، نه کلامی جذاب. از سعید آقاخانی بعیده.»

مخاطبان جدی «نون خ» که فصل‌های قبل را دنبال کرده‌اند هم جزو منتقدان جدی این فصل هستند. یکی از آن‌ها نوشته: «این فصل از نون خ تنها سایه‌ای از فصل‌های قبلی این سریاله از اون فصل‌های جالب و سرگرم‌کننده رسیده به دیالوگ‌های معمولی سلمان و شیرین.»

البته برخی هم از قسمت پنجم تعریف کرده‌اند: «قسمت پنجم از قسمت‌های قبلی بهتر بود، ولی هنوز با فصل‌های قبل فاصله زیادی داره.»، ««تا اینجای کار جز قسمت پنجم، جذابیت و موقعیت خاصی نداره. باید فعلا صبر کنیم.»، «عالی بود که وحدت اقوام ایرانی رو به نمایش گذاشتین.» و …

باید دید در ادامه سریال داستان به چه سمت‌وسویی می‌رود و آیا انتظار مخاطبان از فصل پنجم برآورده می‌شود یا خیر.

«نون. خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی با بازی حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و … ساخته شده است. این فصل در شهرهای تهران، چابهار، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان تصویربرداری شده است.

۲۲۰۵۷

نشر فرهنگ و هنر

با استفاده از طنز و مرورگرهای زبانی، داستان‌هایی را می‌سازم که عقل و همچنین قلب شما را به لرزه درمی‌آورد.
دکمه بازگشت به بالا