استان ها

آینده سرویس‌ها و خدمات ICT به سمت سیستم‌های هوشمند می‌رود

به گزارش خبرگزاری شیمیشی استان سمنان، سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عملکرد مخابرات استان سمنان در نمایشگاه تلکام امسال را ارزیابی کرد و اظهار داشت: طرح های نوآورانه مخابراتی سمنان در حوزه IOT در نمایشگاه تلکام امسال بسیار است. موثر و جالب بودند. آینده خدمات ICT به سمت سیستم های هوشمند در حال حرکت است.

مهندس سلطانی تاکید کرد: یک تیم فکری در مخابرات منطقه سمنان وجود دارد و باید این تیم با چارچوب های مشخص و تعریف شده تقویت و با شرکت های فناور همکاری کرد.

وی همچنین گفت: هدف از معرفی طرح های جدید مخابراتی باید ارائه خدمات جدید و کسب درآمد جدید باشد.

دارایی مدیر مخابرات استان سمنان در بازدید از این نمایشگاه معاون بازرگانی و خدمات مشتریان؛ معاون توسعه سرمایه انسانی؛ عامل شبکه؛ معاون راهبردی و توسعه کسب و کار؛ مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل و رئیس مرکز بازرسی و مانیتورینگ شرکت مخابرات ایران به همراه سلطانی درباره خانه طلایی مخابرات سمنان و فناوری، تجهیزات و توانمندی های آن توضیحاتی ارائه کردند. دارایی با بیان اینکه منطقه مخابرات سمنان نمایشگاه IOT یا اینترنت اشیاء و خانه طلایی را به عنوان اولین منطقه در کشور آماده کرده است، گفت: کنترل هوشمند سیستم های روشنایی و سرمایشی، گرمایش و تهویه مطبوع، روشنایی بهینه و مدیریت دما و با توجه به ظرفیت های موجود در این منطقه، از طریق سامانه های کنترلی به کار گرفته شده است. تجهیزات، نظارت بر مصرف انرژی تجهیزات، افزایش امنیت ساختمان با سیستم های اعلام و اطفاء حریق، سیستم های پیشرفته امنیتی و کنترل ترافیک، استفاده از دوربین مدار بسته و سیستم های هشدار برای نظارت بر مناطق مهم ساختمان، قطع خودکار گاز، آب و ساخت برق در هنگام زلزله برای کاهش آسیب های ثانویه یکی از موارد مهم این خانه هوشمند است.

46

دکمه بازگشت به بالا