اجتماعی

پایان موفقیت‌آمیز سه شبانه‌روز تعقیب و گریز یگان حفاظت محیط زیست قیر و کارزین

شیمیشی/پرس نتیجه پایش سه روزه یگان حفاظت محیط زیست بیتوم و کارزین دستگیری متهم، کشف اسلحه و اجساد کوله (پازن) و کهرا بهشش و ارسال پرونده قضایی بود.

رئیس هیئت حفاظت محیط زیست قیر و کارزین امروز 16 آذرماه از دستگیری شکارچیان در مناطق تحت مدیریت این شهرستان خبر داد و گفت: پس از سه روز نظارت و پیگیری متخلفان شکار و در دامنه های قیر. کارزین طی یک اعتصاب و عملیات جاده ای با شب هنگام ماموران یگان حفاظت محیط زیست توانستند متخلفان را دستگیر کنند.

عباس قیدی اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت موفق به کشف دو جسد محیط بان و یک مرد وحشی و 4 قبضه سلاح شامل 2 نارنجک انداز برنو، یک عدد نارنجک انداز 8.57 و یک قبضه اسلحه شکاری با دو لوله شدند که هر دو غیرقانونی بودند. . ترکیه: یک قطار کمربندی دارای 39 اسلحه برنو و 12 اسلحه چهار تکه و تفنگ است.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست این عملیات با دستگیری 6 شکارچی جانباز و توقیف خودرو، سه دوربین دوچشمی و پنج کوله پشتی از آنان به پایان رسید.

قائدی همچنین گفت: بنا به دستور رئیس دادگستری افزر قیر و کارزین تمامی متهمان دستگیر و روانه زندان شدند و خودروی پژو 405 آنها نیز توقیف شد.

وی همچنین گفت: با دستور رئیس دادگستری این اداره متخلفان بابت شکار دو گراز وحشی و آهو نر وحشی 500 میلیون ریال خسارت زیست محیطی به خزانه دولت واریز کردند.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا