استان ها

کسب درآمد با پرینترهای سه‌بعدی خانگی

محققان یکی از شرکت های نوپا مستقر در پردیس پارک علم و فناوری شیراز از چاپگرهای خانگی در مقیاس بزرگ رونمایی کردند که به گفته آنها به رونق کسب و کارهای کوچک کمک می کند.

امین کشفی ، بنیانگذار و مدیر این شرکت نوپا ، در مصاحبه ای با شیمیشی گفت. وی گفت: محصولات ما شامل چاپگرهای سه بعدی صنعتی و خانگی و همچنین تولید سیمان و مواد سرامیکی دوستدار محیط زیست است.

وی استفاده از پرینترهای سه بعدی سرامیکی خانگی را تحولی در استفاده از این نوع پرینترها دانست چرا که حتی کاربران عادی نیز می توانند با حداقل هزینه از این دستگاه کسب درآمد کنند و گفت: شعار ما ارتقای مشاغل خانگی است; بنابراین برای توسعه کسب و کارهای کوچک پرینترهای سه بعدی را با قیمت اقتصادی 60 میلیون تومان عرضه کردیم.

کشفی به مزایای چاپگرهای خانگی اشاره کرد و گفت: پرینترهای سه بعدی 30*20*20 میلی متر، وزن 20 کیلوگرم و دقت 0.01 میلی متر ساخته شده است. قطر تراشه های سرامیکی آن 1.2 میلی متر است. علاوه بر این، این دستگاه دارای مانیتور شبکه 3.5 اینچی با رابط کاربری آسان و مجهز به سیستم هشدار تعویض کارتریج نیز می باشد.

مدیر این شرکت نوپا با بیان اینکه گل مورد نیاز این چاپخانه نیز در این شرکت تولید می شود، اظهار داشت: چاپگرهای سه بعدی که در بخش های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا