ترندهای کسب و کارعمومی

اموزش ساخت اکانت اینستاگرام

چگونه یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید؟

اگر قبلاً از اینستاگرام استفاده نکرده‌اید و اکنون قصد ثبت‌نام در آن راداریم، اما نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، نگران نباشید. در این مقاله نحوه ثبت‌نام، ایجاد اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن را به شما آموزش می‌دهیم. باراهنمای دیجی فالوور ما باشید.

اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی است. اینستاگرام سبک منحصر به فردی دارد و بیشتر شبیه یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است. این در حالی است که اینستاگرام در داخل اپلیکیشن خود امکان ارسال پیامک را نیز فراهم کرده است و این قابلیت بانام دایرکت در اینستاگرام معرفی شده است. اگرچه در حال حاضر افراد زیادی از اینستاگرام استفاده می‌کنند، اما ممکن است برخی از کاربران اطلاعات دقیقی از نحوه ثبت‌نام و استفاده از این شبکه اجتماعی نداشته باشند.

در این مقاله نحوه ثبت‌نام و شروع استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم. به‌طور کلی مراحل ثبت‌نام و استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام اصلاً پیچیده نیست و به‌راحتی انجام می‌شود. این را می‌توان با استفاده از برنامه اینستاگرام یا مرورگر رایانه یا تلفن هوشمند خود انجام داد.

چگونه یک اکانت اینستاگرام بسازیم؟

همان‌طور که قبلاً ذکر کردیم، دو راه برای ثبت‌نام در اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد. درروش اول با استفاده از برنامه اینستاگرام در این شبکه اجتماعی ثبت‌نام می‌کنید و درروش دوم بدون نیاز به این برنامه و از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود قادر به ثبت‌نام در اینستاگرام خواهید بود. در ادامه نحوه ثبت‌نام در اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن آن و همچنین از طریق مرورگر دستگاه‌های مختلف را به شما آموزش می‌دهیم.

ثبت نام کنید و با اپلیکیشن خود یک حساب اینستاگرام بسازید

اگر می‌خواهید با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام در این شبکه اجتماعی ثبت نام کنید، ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید. اگر به گوشی یا تبلت اندرویدی نیاز دارید، باید به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) رفته و اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کنید. همچنین می‌توانید این برنامه را از طریق برنامه بازار دانلود کنید.

اگر دستگاه شما iOS است، یعنی از آیفون یا آیپد اپل استفاده می‌کنید، باید به اپ استور بروید، آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را دانلود کرده و آن را روی دستگاه خود نصب کنید. (برای نصب و دانلود اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید از باکس دانلود زیر همین مطلب نیز استفاده کنید.) اینستاگرام بر روی گوشی‌های ویندوزی نیز قابل نصب است.

برای این کار باید نسخه ویندوز فون این برنامه را دانلود کنید. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام بر روی دستگاه خود، آن را اجرا کنید. برای ثبت نام گزینه ثبت را انتخاب کنید. اکنون باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل خود، روی Next ضربه بزنید. توجه داشته باشید که در این قسمت با انتخاب گزینه “Login with Facebook” می‌توانید با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید.

اگر از طریق ایمیل در اینستاگرام ثبت نام کرده‌اید، باید فیلدهای ارائه‌شده را تکمیل کنید. یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب کاربری خود تعریف کنید و درنهایت بر روی Finish کلیک کنید. سپس به آدرس ایمیل خود بروید و لینک تأیید ارسال‌شده را انتخاب کنید.

اگر از حساب فیس بوک خود برای ثبت نام در اینستاگرام استفاده می‌کنید، باید جزئیات حساب فیس‌بوک خود را در پاپ آپی که ظاهر می‌شود وارد کنید. با انجام موارد فوق، مراحل ثبت نام در شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق اپلیکیشن آن انجام می‌شود.

ثبت نام کنید و با استفاده از وب‌سایت یک حساب اینستاگرام ایجاد کنید

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

اما در صورت تمایل می‌توانید از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی در این شبکه اجتماعی ثبت نام کرده و به وب سایت اینستاگرام مراجعه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد instgram.com شوید. اگر می‌خواهید با استفاده از حساب فیس‌بوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید، روی دکمه آبی رنگ ورود با فیس بوک کلیک کنید.

اگر قصد دارید از ایمیل خود برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی استفاده کنید، باید فیلدهای موجود را پرکنید. آدرس ایمیل، نام کامل، نام کاربری اکانت اینستاگرام و رمز عبور چهار گزینه‌ای هستند که باید در فیلدهای ارائه شده وارد کنید. سپس روی گزینه آبی رنگ «ثبت نام» کلیک کنید.

چگونه اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را تغییر دهم؟

پس از ثبت نام در اینستاگرام، می‌توانید وارد حساب کاربری یا پروفایل خود شوید. در این مرحله باید جزئیات و اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به‌روز کنید. دستورالعمل‌های زیر را برای انجام این کار در برنامه اینستاگرام دنبال کنید.

در پایین صفحه و رابط برنامه اینستاگرام، نمادی را که شبیه سر انسان است انتخاب کنید. این نماد شمارا به نمایه خود می‌برد. گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید اطلاعات موردنیاز را در این قسمت وارد کنید. حتی می‌توانید نام کاربری خود را تغییر دهید.

پس از اعمال تغییرات لازم، گزینه «انجام شد» یا «ذخیره» را انتخاب کنید. در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات پروفایل خود را با استفاده از وب سایت اینستاگرام ویرایش کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد این لینک شوید.

یک نام کاربری برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کنید

لطفاً توجه داشته باشید که برای انتخاب نام کاربری در اکانت اینستاگرام خود باید مواردی را انتخاب کنید که توسط کاربر دیگری ثبت‌نشده است. اینستاگرام هنگام انتخاب نام کاربری شمارا راهنمایی می‌کند. سعی کنید تا حد امکان از ترکیب اعداد و حروف برای ایجاد اکانت اینستاگرام استفاده کنید.

اگر از اکانت اینستاگرام خود استفاده نکنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

اینستاگرام به‌شدت کاربران را تشویق می‌کند که پس از ساخت اکانت یا پروفایل در این شبکه اجتماعی فعال باشند. اگر حساب کاربری شما برای مدت طولانی فعال نشده باشد، اینستاگرام آن را برای همیشه غیرفعال می‌کند.

استفاده از عکس‌های جعلی را فراموش کنید!

اگر عکس‌های جعلی یا جعلی، عکس‌های مزاحم، عکس‌های نژادپرستانه، عکس‌های غیر سنتی و موارد دیگر را در حساب اینستاگرام خود آپلود کنید، اینستاگرام ممکن است حساب شمارا غیرفعال یا مسدود کند؛ بنابراین حتماً از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای داشتن هدف بر اساس معیارها و معیارهای آن استفاده کنید.

اگر ایمیلی مبنی بر ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل خود دریافت کنیم، چه؟

اگر ناگهان ایمیلی مبنی بر ایجاد اکانت اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل خود دریافت کردید، به‌هیچ‌عنوان روی لینک تائید کلیک نکنید. به‌احتمال زیاد شخصی که آدرس ایمیلش شبیه ایمیل شماست اشتباه تایپی می‌کند و به‌جای آدرس ایمیل شما آدرس ایمیل شمارا وارد می‌کند.

در این صورت مشکلی نخواهید داشت و شخصی که اکانت را ایجاد کرده از اشتباه خودآگاه است؛ اما اگر مشکل مشکوک بود، می‌توانید روی دکمه «به ما گزارش دهید» در پایین ایمیل کلیک کنید و به پشتیبانی اینستاگرام از حادثه اطلاع دهید.

دکمه بازگشت به بالا