عمومی

چگونه یخچال اسنوا را روشن کنیم؟

دلیل روشن شدن چراغ قرمز یخچال اسنوا

اگر یخچال شما جدید نیست (بدون یخ زدایی)، اجازه دهید یخچال/فریزر برای مدتی قبل از ادامه کار، آب شود. در نهایت، اگر بیش از 30 درجه خم شده اید، یخچال جدید خود را به مدت 12 ساعت صاف نکنید. نگه داشتن یخچال در این شرایط باعث شکسته شدن صفحه توزیع و یخ زدن محرک می شود.

همچنین می توانید تنظیمات دستگاه آب و یخ ساز را تغییر دهید. همچنین نمایشگر به کاربر اطلاع می دهد که درب برای مدت طولانی باز بوده است. یا به شما اطلاع می دهد که فیلتر کثیف است و باید تعویض شود. صفحه نمایش دستگاه به طور مستقیم به برد، سیم ها و برخی موارد دیگر متصل است. شما میتوانید مقاله بررسی و معرفی برند اسنوا از سایت مجله پدال را نیز مطالعه نمایید.

گاهی اوقات ماندن طولانی مدت در یخچال باعث بروز این خطا می شود. 2- ابتدا تمام فوم و پلاستیک را از یخچال خارج کنید سپس سیم برق را وصل کنید. اگر احساس می کنید خنکی کافی نیست، دوباره آن را تنظیم کنید. پس از تنظیم 5 ساعت صبر کنید تا ببینید به دمای مورد نظر رسیده است یا خیر.

ارور یا کد خطا در یخچال اسنوا مدل 810

کاردون پیشنهاد می کند که اگر به تازگی یک یخچال اسنوا خریده اید و می خواهید آن را راه اندازی کنید، باید به نکاتی که باید در نظر داشته باشید توجه کنید. بهتر است یخچال را دور از وسایل گرمایشی قرار دهید. زیرا گرما عمر موتور یخچال اسنوا را کاهش می دهد.

اگر یخچال را آماده کردید و دما را تنظیم کردید، اجازه دهید تا غذا چند ساعت تمام شود تا به حد مطلوب برسد. به عنوان مثال در یخچال های قدیمی که دما ترموستاتیک بوده و می چرخد ​​و دمای یخچال تنها با ترموستات تعیین می شود، با مدل های ساید بای ساید یخچال های نسل جدید که به صورت دیجیتال تنظیم می شوند تفاوت دارد.

با سلام تنظیمات دما و دمای یخچال و فریزر ال جی و ساید بای ساید در زمستان باید -18 یا 19- در تابستان -20 یا 21- و یخچال در زمستان 5 یا 6 و در تابستان 3 یا 4 باشد. با مطالعه این مقاله می توانید دمای یخچال های قدیمی، جدید، جعبه ای، ساید و دوگانه برندهای سامسونگ، ال جی، هایسنس، الکترواستیل، بوش، پارس، هیمالیا، امرسون، جنرال الکتریک، اسنوا، دونار، جنرال استیل را تنظیم کنید و داشته باشید. سرگرم کننده اکثر یخچال های ساید بای ساید یا فریزر امروزی دارای نمایشگر هستند.

برای افزایش یا کاهش دمای یخچال از دکمه یخچال روی صفحه نمایشگر استفاده کنید. برای تنظیم دمای فریزر، ابتدا دکمه FRZ را فشار دهید تا علامت FRZ روی نمایشگر نمایش داده شود. برای تغییر دمای مورد نظر از دکمه TEMP / CLK استفاده کنید.

مجموعه خدمات نوین به لطف تیمی توانمند از زبده ترین متخصصان تعمیر لوازم برقی و خانگی، خدمات کامل تعمیر لوازم خانگی را در محل ارائه می دهد. سابقه فوق العاده، مشتریان راضی و تضمین کامل کیفیت خدمات خبری ما را تضمین می کند که ما به آن افتخار می کنیم. سلام اگر ویزور روشن و خاموش میشه ربطی به یخچال نداره مشکل از ولتاژ خونه شماست.

یخچال اسنوا 810

گاز مبرد یخچال وظیفه انتقال حرارت را بر عهده دارد و سوراخی در یکی از لوله های یخچال باعث خروج این گاز می شود که باعث گرم شدن بیش از حد اپراتور یخچال می شود.همچنین در برخی موارد مشاهده شد که گاز کم در یخچال باعث فعال شدن بیش از حد یخچال شده و این خطا رخ می دهد، در این حالت یخچال اسنوا 810 با شارژ گاز یخچال به راحتی قابل تعمیر است.

صفحه نمایش یخچال فریزر اسنوا 810 از نوع LCD رنگی بوده و دما و زمان را نمایش می دهد. اگر محدوده انتخاب شده از 1 تا 6 است، صفحه را روی 6 قرار دهید تا خوب خنک شود، یا اگر باید از تنظیم دمای یخچال برای گرم کردن استفاده کنید، ترموستات را روی 1 قرار دهید.

اگر اعداد روی ولوم قطع شد، دکمه را بچرخانید. فلش صدا در جهت عقربه های ساعت برای کاهش دما. هنگامی که کندانسور یخچال کثیف است، گاز به جای سرد شدن و یخ زدن در داخل یخچال بیش از حد گرم شده و گرم می شود و باعث می شود موتور یخچال به طور کامل کار کند.

به این ترتیب سرویس کاران و تعمیرکاران مجرب در اسرع وقت برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در منزل و تعمیر یخچال فریزر سامسونگ و کلیه برندهای مطرح در خدمت شما خواهند بود. کندانسور یخچال یا رادیاتور خنک کننده گاز خنک کننده و انتقال حرارت گاز یخچال را انجام می دهد.

معمولاً به مرور زمان گرد و غبار موجود در هوا در کندانسور یخچال جمع می شود. اگر کندانسور هر 6 ماه یکبار تمیز نشود، گرد و غبار باعث خرابی قطعه و سوختن کمپرسور یخچال می شود. تمیز نگه داشتن کندانسور یخچال نیز می تواند باعث داغ شدن فضای داخلی یخچال شود. هوا باید در قسمت های مختلف یخچال به گردش درآید تا در داخل یخچال خنک شود.

همچنین دلایل روشن نشدن یخچال در انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید یکسان است و تنها به دلیل مدل دستگاه ممکن است برخی دلایل صحت نداشته باشد. مثلا در یخچال های قدیمی که برد الکترونیکی ندارند خرابی برد نمی تواند دلیل روشن نشدن یخچال باشد. در یخچال آمانا، برای تنظیم مجدد فیلتر آب ساید بای ساید آمانا، دکمه های خودکار و قفل دیسپنسر را فشار داده و نگه دارید تا چراغ نشانگر فیلتر آب چشمک بزند و خاموش شود.

چراغ هشدار فیلتر آب و دکمه تنظیم مجدد فیلتر آب در داخل یخچال ویرپول در سمت راست بالای در قرار دارند. در مدل های فرانسوی می توانید این دکمه ها را روی صفحه لمسی داخل یخچال در قسمت بالای قسمت میانی مشاهده کنید. فیلترهای آب یخچال یا ساید بای ساید باید پس از تعویض مجدد تنظیم یا تعویض شوند.

اگر Vassis برای تنظیم دمای یخچال یا تعمیر یخچال خود دارید، به ما اعتماد کنید، مراقبت و توجه تکنسین های ما شما را شگفت زده خواهد کرد. با ما تماس بگیرید یا اگر مایل به تخفیف 10 درصدی در خدمات هستید، فرم درخواست تعمیر آنلاین را پر کنید.

عدم تعویض به موقع فیلتر آب در یخچال و فریزر منجر به آلودگی آب به باکتری های بیماری زا می شود و سلامت فردی را به خطر می اندازد. برای یخچال فریزر هیمالیا ابتدا باید به مدل دستگاه توجه کنید و تنظیمات را همانطور که گفته شد انجام دهید.

اگر به هر دلیلی مجبور شدید یخچال خود را پر کنید، بهتر است تا چند ساعت پس از قرار دادن غذا در یخچال را باز نکنید. زیرا باز شدن درب باعث هدر رفتن سرما و دو برابر شدن کمپرسور می شود. اگر بعد از روشن کردن یخچال به بدنه آن دست بزنید، قطعا گرمای آن را احساس خواهید کرد.باید بدانید که این دما کاملا طبیعی است، اما اگر از دمای خاصی بالاتر رفت، باید علت این درجه حرارت بالا را دنبال کنید. پیشنهاد میشود مقاله نحوه خنک کردن موتور یخچال سایت فراخین را نیز مطالعه نمایید.

سلام خیر، امکان خروج گاز از زیر پایه های اتصال رله به کمپرسور وجود ندارد. تکنسین پشتی ابتدا باید سالم بودن کمپرسور و سپس وجود یا نبود گاز داخل مدار یخچال را بررسی کند. سلام، اگر یخچال شما صافی و اتوفریزر دارد و نمی خواهید از این ناودان استفاده کنید، می توانید فریزر را ببندید و سپس شیر آب را ببندید و اهرم تخلیه را فشار ندهید تا شیر آب بسته شود.

تغییر تنظیمات کشو به دمای خنک تر، جریان هوا را تغییر داده و محتویات داخل کشوها را خنک می کند. اگر به دفترچه راهنمای یخچال خود نگاهی بیندازید، محدوده نرمال این دما را متوجه خواهید شد. اما اگر احساس می‌کنید که دمای هوا بالاتر از حد معمول است، وقت آن رسیده است که علت داغ شدن بیش از حد یخچال را دریابید.

طبیعی است که لوله های حامل گاز فریون در طول این فرآیند گرم شوند. سلام، مطمئناً درست تراز نشده است یا پله زیر در آسیب دیده است، اما در بیشتر موارد مشکل از تراز نبودن یخچال است. سلام یکی از اجزای سیستم یخ زدایی شامل المنت، سنسور یخ زدایی یا شیر حرارتی مشکل دارد و باید توسط تکنسین تست شود.

دکمه بازگشت به بالا