علمی و پزشکی

عارضه شانه یخ زده چیست؟

آفتاب نیوز:

سیامک مرادی در خصوص شانه یخ زده گفت: شانه یخ زده مربوط به درد، خشکی و سفتی شانه است.

وی با بیان اینکه علائم سرمازدگی معمولاً طی چند ماه یا سال به تدریج تشدید می شود، گفت: بیمار مبتلا به این بیماری معمولاً در دو تا نه ماه اول درد را تجربه می کند که به تدریج تشدید می شود و به دنبال آن خشکی و سفتی ایجاد می شود و باعث درد شانه می شود. . .

وی با بیان اینکه سفتی عضلات گردن و شانه به ویژه در موارد شدید توانایی انجام فعالیت های روزمره را تحت تاثیر قرار می دهد و گاهی اوقات بیمار به هیچ وجه نمی تواند شانه یخ زده را حرکت دهد، تصریح کرد: متخصص درد کمک مهمی در مدیریت شانه یخ زده است. رفتار. برای اسپاسم عضلات گردن

این فوق تخصص درد با بیان اینکه تمرینات خاصی وجود دارد که با تشخیص حرفه ای می توان برای کشش بازو انجام داد، گفت: در مراحل اولیه التهاب، تزریق کورتون می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه شانه یخ زده اغلب در سنین میانسالی رخ می دهد و بیشتر در خانم ها دیده می شود، تصریح کرد: افراد دیابتی، افرادی که پس از جراحت یا جراحی مجبور به استفاده طولانی مدت از گردنبند هستند.

این متخصص یادآور شد: افرادی که به دلیل جراحی یا جراحی مجبور به بی حرکتی طولانی مدت هستند و افراد مبتلا به بیماری های تیروئید مستعد یخ زدگی شانه هستند.

تیم خبری مقالات علمی

به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، هدفم این است که متونی را ارائه دهم که علاقه شما را به علم پزشکی تحریک کند و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهم.
دکمه بازگشت به بالا