حوادث

وجود بیمارستان و مراکز درمانی هلال احمرایران در ۱۴ کشور جهان

رئیس هلال احمر گفت: هلال احمر یک نهاد مردمی است و خدمات آن در زمینه آرامش مردم و کاهش آلام انسانی خواهد بود.

به گزارش شیمیشی، دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم افتتاحیه طرح آموزشی، امدادی، اداری و رفاهی بابلسر از مشارکت مردم در برنامه های هلال احمر تقدیر کرد و اظهار داشت: مردم از هلال احمر حمایت می کنند و تمام تلاش خود را می کنند. برای تقویت امید و نشاط اجتماعی «دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: ما همواره چشم به راه ندای رهبری هستیم و تلاش ما نیز بر اساس اجرای منویات ایشان برای خدمت رسانی قلبی به مردم است.

رئیس هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر ایران در 14 کشور جهان بیمارستان و مرکز درمانی دارد که به عنوان نماد جمهوری اسلامی می درخشد، به عنوان رئیس کمیسیون پیش نویس مجلس برای هلال احمر منصوب شده است. . برای اولین بار که نشان از جایگاه رفیع این نهاد مردمی دارد.

دکتر کولیوند همچنین گفت: اقدامات زیرساختی بسیار خوبی در زمینه تغییرات اقلیمی انجام شده و تیم های کارشناسی با کادر کامل در این زمینه تشکیل خواهد شد.

وی افزود: هلال احمر ایران تجربیات بسیار ارزشمندی دارد که در چارچوب قراردادهای همکاری در حال انتقال آن به سایر کشورها و همچنین تلاش برای استفاده از تجربیات سایر کشورها هستیم.

رئیس هلال احمر توسعه آموزش در جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: طرح ما برای ایجاد مراکز آموزشی بین المللی در دستور کار است که نمونه بارز آن مرکز شبیه سازی رویدادها است که بسیار موثر خواهد بود. شناخت معیارهای حوادث و آموزش و آموزش پرسنل و مردم هلال احمر.»

وی گفت: در راستای ابلاغ گام دوم رهبر معظم انقلاب اقدامات بسیار خوبی در معاونت امور جوانان و داوطلبان پیش بینی شده است.

وی گفت: اقدامات ارزنده زیادی در حوزه دارو و داروسازی انجام شده است که در هفته هلال احمر اعلام می شود.

به گزارش جمعیت هلال احمر، وی توجه به ارتقای طرح آموزشی، امدادی، اداری و رفاهی بابلسر را مورد توجه قرار داد و گفت: این پروژه یکی از پروژه های ملی است که به اذن خداوند و با استعانت از خداوند متعال تکمیل می شود. از همه مقامات در اسرع وقت به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.» احمر همچنین از خدمات عمومی برای اجرای اهداف این پروژه حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا