اقتصادی

ارائه خدمات خانگی 5G آغاز شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در مورد آغاز روند تجاری 5G FWA شرکت تلفن مبینات و تهیه 5G به مشترکان خانگی و شرکتی ، گفت: خود را گسترش دهید.

به گزارش شیمیشی ، محمدجواد آذری جهرمی در مورد انتقاد از سرعت اینترنت و عدم توسعه VDSL در کشور با بیان اینکه به جای توسعه VDSL ، به اینترنت 5G خانگی رفتیم گفت: اولین شرکتی که این خدمات را ارائه می دهد Mobinet است. “اولین خانه 5G خود را در تهران افتتاح خواهد کرد و سال آینده به آرامی به مناطق دیگر گسترش خواهد یافت تا از برنامه توسعه اینترنت خانگی خود عقب نمانیم.

در همین راستا ، آذری جهرمی امروز و در آغاز روند تجارت 5G FWA شرکت ارتباطات مبین نت ، گفت: تبریک به خاطر راه اندازی یک بستر خدمات عمومی جدید در شرکت مبین نت ، هم سهامداران و هم کارکنانی که قدم های خود را دنبال می کنند. خدمات جدید به مردم. من می گویم مشاغل و وزارت ارتباطات به عنوان مشاور و ناظر بر توسعه رسانه ها در کشور ، باید به نیازهای مردم و بازار توجه داشته و خدمات خود را متناسب با آن گسترش دهند.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از مهمترین نیازهای مردم در هر گوشه و شهر و روستا مشکل پهنای باند است ، افزود: در حال حاضر بسیاری از شرکت ها از نظر پهنای باند وظیفه ارائه خدمات به مردم را دارند که برخی از آنها خانگی- شرکت های مستقر و برخی شبکه های تلفن همراه هستند.

ادامه دارد

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا