ورزشی

غول کرونا تسلیم‌شدنی نیست/ چرا گرفتار موج چهارم شدیم؟

گروه استان های خبرگزاری آنا – حسین بوذری؛ ویروس کرونا در این روزها در کشور شیوع دارد و برای افراد مسن ، جوانان ، زنان ، مردان ، کودکان ، پسران ، دختران و … مهم نیست و هدف آن ریه های انسان و افراد مبتلا به بیماری های اساسی Covid -19 است. . در معرض خطر هستند

بررسی اوضاع در شهرها و استانها نشان می دهد که تاج ، قوی تر از هر زمان دیگری ، چمدان خود را بسته و به طرف مردم آمده است.

متأسفانه تاج غالب انگلیسی در کشور از نوع انگلیسی است و این نوع ویروس بسیار خطرناک تر و کشنده تر از خانواده آن است و این نگرانی مردم را صد چندان کرده است.


بیشتر بخوانید:

کرون برزیل وارد شد؟

آغاز رسمی موج چهارم کرونا ویروس در برخی از مناطق کشور

شریان های کرونا ویروس ، نمودارها و نقشه های پیچیده بودند

طعم رستوران ها مانند تاج است

چهارمین موج خطرناک کشور

میز تاج در شهرها گسترده تر بود

قیام کوید – 19 این بار بیش از هر زمان دیگر

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برداشته شد

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس


عادی سازی ، عدم رعایت قوانین بهداشتی ، خرید و سفرهای بی شماری و بی توجهی برخی شهروندان به هشدارهای کارشناسان و مقامات عالی رتبه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، مواردی بود که ایزدبانوی انگلیسی کرونا هشدار داد و آنها را کشت.

کلیسا بهم ریخته است / چرا موج چهارم را گرفتیم؟

شاید عاملی که منجر به شیوع تاجگذاری چهارم ، به ویژه تاج انگلیس بر روی کشور و ایالت شهرهای قرمز و نارنجی شده باشد ، شرایط جغرافیایی و آب و هوایی باشد ، زیرا برخی از مردم فکر می کنند با گرم شدن هوا ، تورها از بین می روند از کشور ، اما تجربه سال گذشته نشان داد که Covid-19 با شرایط آب و هوایی ضعیف و قوی نیست و تنها با پیروی از پروتکل های بهداشتی می توان این ویروس فریبنده و خطرناک را ریشه کن کرد.

چرا ایران موج چهارم تاج را دریافت کرد؟

شکی نیست که عدم اطاعت برخی از شهروندان از پروتکل های بهداشتی و خرید و سفرهای نامنظم تأثیر بسزایی در خروج موج چهارم تاج داشت ، اما برخی از اعضای مجلس ظهور مجدد تاج ملی را مقصر دانستند.

صدیف بدری ، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی می گوید: “مرکز ملی مقابله با کرونا تا قبل از ایام نوروز باید محدودتر می شد ، بنابراین امروز شاهد چنین وضعیت بدی نبودیم.”

وی افزود: کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی برای محدود کردن صاعقه به مرکز ملی علیه کرونا هشدارهای کارشناسی داده بود اما متأسفانه این هشدارها جدی گرفته نشد.

در همین راستا ، بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، دولت و مرکز ملی کرونا را عامل شرایط فعلی می دانند و معتقدند که در زمینه مدیریت بیماری کرونا ویروس قلب تصمیمات درستی اتخاذ نشده است.

در این راستا ، برای شفافیت دولت کرونا ، یک نقشه راه برای بررسی عملکرد مرکز ملی کرونا در پارلمان مهم است ، و در آینده ممکن است شاهد سیاست های سختگیرانه ای از طرف بهارستان و مرکز ملی کرونا برای قطع Covid- 19 زنجیره حمل و نقل.

از طرف دیگر ، عدم کنترل و نظم مناسب بازار حیوانات منجر به ازدحام بیش از حد در بازارهای مرغ و چربی شد و این مشکل باعث تسریع در انتشار Covid-19 شد.

برخی از شهروندان ما با فرارسیدن نوروز به سفرهای خارجی رفتند و هنگام عبور از کشور باید تضمین شود و این بدون شک بر شدت تعداد حادثه و مرگ تأثیر منفی گذاشته است.

کلیسا بهم ریخته است / چرا موج چهارم را گرفتیم؟

به گفته کارشناسان ، ویروس خانواده در راه است و افرادی که دوره خانواده را پشت سر گذاشته اند باید بیشتر مراقب باشند ، زیرا نسبت فزاینده ای از افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب به این دوره آلوده می شوند و این زنگ خطر برای خانواده ها است.

شهرستان لامام این بحران را رد کرد

غفلت و عادی بودن دو عاملی است که طی روزها و هفته های اخیر استان للام را آزار داده است.

استان للام دیگر شهری با رنگ های زرد و آبی نیست و 9 شهر این استان قرمز و سه شهر نیز سبز است.

متأسفانه ، ظرفیت بخش های ICU بیمارستان های للام در حال اتمام است و مقامات باید به طور جدی در مورد این موضوع فکر کنند.

استان هرمزگان قرمز / قدیمی قربانیان جدید بودند

طی چند روز گذشته تعداد شهرهای قرمز و نارنجی در استان هرمزگان افزایش یافته و برگزاری مراسم عروسی و عزاداری و ورود زائران نوروزی به این استان باعث شده هرمزگان بیشتر در حالت قرمز و موج چهار باقی بمانند. از کویت-19 در استان زده شده است.

تعداد بستری شدن و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان های استان هرمزگان افزایش یافته و طی 24 ساعت گذشته ، دو زن 56 و 66 ساله در بندرعباس ، دو زن 69 و 70 ساله در میناب و یک پیرمرد 88 ساله در بندرلنگه به ​​دلیل بیماری ، جراحی قانونی را انجام می دهد. کم شده.

آمارهای استان خراسان رضوی نگران کننده است

استان خراسان رضوی که پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی است ، نسبت به روزهای گذشته وضعیت بدتری دارد و تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس قلب در این استان افزایش یافته است.

نگران کننده تر ، بیشتر عروق کرونا ویروس به ویروس انگلیسی آلوده شده اند.

کنترل تاج در استان اردبیل دشوارتر بود

با افزایش تورهای اردبیل ، این استان نیز در وضعیت خطرناکی قرار دارد و هرگونه سهل انگاری ، عادی بودن و دوره خانوادگی می تواند میزان بیماری عروق کرونا ویروس قلب را روز به روز افزایش دهد.

استان خراسان جنوبی به وضعیت بسیار خطرناکی رسیده است

در استان خراسان جنوبی ، شیوع ویروس کرونا به طرز چشمگیری افزایش یافته و طی دو هفته گذشته 106 نفر در این استان بستری شده اند.

مطالعات نشان می دهد که بیش از 65٪ موارد پیوند بای پس عروق کرونا ویروس گزارش شده است که می تواند بروز Covid-19 را در روزهای آینده افزایش دهد.

شهرهایی که وضعیت آنها قرمز و نارنجی است کدامند؟

سه روز پیش ، نقشه رنگارنگ شهرها بسیار نگران کننده بود ، به طوری که شهرهای قرمز از 88 شهر و شهرستان به 257 شهر می رسید. از طرف دیگر تعداد شهرهای پرتغال از 139 شهر به 129 شهر افزایش یافته است.

طبق بررسی آماری ، در مقایسه با دو روز گذشته ، تعداد شهرهای زرد به شدت کاهش یافته است و در حالی که تعداد شهرهای زرد در سه روز گذشته 198 بوده است ، در دو روز گذشته به 51 رسیده است ، و تعداد شهرهای آبی روز به روز نزدیک می شوند و صفر می شوند. که به یازدهم سقوط کرد.

در نقشه زیر میزان مرگ و میر روزانه تاج در Perran برای یک میلیون نفر جمعیت نشان داده شده است. همانطور که نقشه زیر نشان می دهد ، ایران با 3.23٪ نرخ سرانه مرگ به ازای هر میلیون نفر ، یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان سرانه مرگ تاج را دارد.

آخرین وضعیت عروق کرونر در کشور / رنگ مراکز استانها قرمز بود / تاج هر روز نسبت به دیروز بیرحمانه تر است

طبق آمار امروز (10 آوریل) ، تمام مراکز استانها در وضعیت قرمز قرار دارند و اوضاع خراب شده است.

نام شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی که وارد این شهرها می شوند ممنوع است و با یک میلیون تومن و 500 هزار تومن به متخلفین جریمه می شوند. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا