ترندهای کسب و کارعمومی

نکاتی برای پیدا کردن قالیشویی برتر و اقتصادی در مشهد

به نقل از سامانه قالی‌سنج در سال های اخیر با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن کسب و کار ها برخی افراد سودجو در حوزه های مختلف مخصوصا قالیشویی ورود پیدا کردند و با روش های مختلف تبلیغاتی از نا آگاهی  مردم سو استفاده میکنند تا بتوانند به منافع شخصی خود برسند. در این خبر میخواهیم با کسب اجازه از یک قالیشویی معتبر در شهر مشهد به نام قالیشویی غرب برای شما شرح دهیم که چطور یک روش جستجوی قالیشویی ارزان در مشهد را انتخاب کنید تا خیالتان از بابت شستشوی فرش راحت باشد.

بهترین قالیشویی مشهد کجاست؟

برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب در مشهد لازم است به نکاتی مهم  و کلیدی دقت کنید که با رعایت آنها در نهایت شما تصمیم درستی خواهید گرفت. مهم ترین این نکات عبارتند از:
1.    داشتن مجوز از اتحادیه

2.    توجه به سابقه کاری و نظرات مشتریان سابق
3.    قیمت منصفانه و مطابق با قیمت اتحادیه
4.    خوش قولی و تحویل به موقع
5.    دقت در جابجایی و حمل فرش
موارد فوق از ویژگیهایی هستند که یک قالیشویی خوب در مشهد باید آنها را داشته باشد. که در ادامه به بررسی بیشتر آنها می پردازیم.

داشتن مجوز از اتحادیه قالیشویی مشهد

صنف قالی شویی نیز مانند تمامی اصناف کشور دارای اتحادیه است که نظارت بر عملکرد قالی شویی ها و دادن مجوز فعالیت به آنها را بر عهده دارد. در زمان تماس با قالیشویی های مشهد حتما دقت کنید که آیا مجوز اتحادیه را دارند یا خیر!
متاسفانه قالیشویی های بدون مجوز زیادی در سطح شهر مشهد مشغول به فعالیت هستند که در صورت مراجعه به آنها اگر مشکلی برای قالی شما بوجود آید به هیچ وجه امکان پیگیری و یا شکایت را نخواهید داشت و عملا دست شما به جایی بند نخواهد بود.
با سپردن فرش؛، قالی، قالیچه و موکت به قالیشویی های مجوزدار مشهد خیال خود را راحت کنید، چرا که اتحادیه بر عملکرد آنها نظارت دارد و در صورت بروز مشکل احتمالی نیز شما مرجعی را دارید که به درخواست و شکایت شما رسیدگی کند.

قیمت منصفانه و مطابق با قیمت اتحادیه

هزینه و تعرفه شستشوی انواع فرش و قالی هر ساله از طرف اتحادیه به قالیشویی های مشهد اعلام میشود و آنها ملزم به رعایت این قیمت ها هستند. اما حتما توجه داشته باشید که در زمان تماس ابتدا از تعرفه دریافتی سوال کنید و مطمئن شوید که مبلغ بالاتری از شما مطالبه نخواهد شد. چرا که قالیشویی هایی وجود دارند که در تماس تلفنی مبلغ پایینی را به شما اعلام میکنند ولی در زمان مراجعه برای بردن فرش مبلغ بالاتری را در پیش فاکتور به شما میدهند. پس حتما ابتدا بر سر مبلغ پرداختی توافق کنید.

قالیشویی با سرویس دهی منظم:

قالیشویی خوب مشهد وقت و زمان مشتری برایشان مهم است و این موضوع را درک می کند که هر خانه ای نیاز به فرش دارد پس با معطل نکردن مشتری به آنها احترام می‌گذارد.خدمات باید در کمترین زمان ممکن انجام شود قالیشویی غرب مشهد توانستند است در 48 ساعت کاری فرش هارا تمیز به مشتریان خود ارائه دهد درسریع ترین زمان ممکن و این باعث شده نمره قابل قبولی از مشتریان خود کسب کرده است.

مواد شوینده:

یک قالیشویی عالی باید بداند که بافت هر فرشی متفاوت است و برای هر فرش چه مواد شوینده ای

استفاده کنند بهترین قالیشویی از مواد شوینده خوب و مرغوب استفاه می کند تا بتواند با بالاترین کیفیت

شستشو را انجام دهند.

ارتباط و پاسخگویی صحیح:

مشتری مداری حرف اول را برای ما می زند بعد از اتمام پاسخگویی، نظر خواهی می شود و برخورد مناسب و شایسته ای با مشتریان خود دارند.

استفاده از دستگاه های مکانیزه و پیشترفته:

در بعضی از مکان ها شستشو به روش سنتی با آب و مواد شوینده معمولی و غیر استاندارد انجام میشود که با عث آسیب رساندن به فرش شما میشود.

ولی در بعضی از قالیشویی ها شستشو با دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته با مواد شوینده

عالی انجام میشود که یکی از آن ها قالیشویی تمام اتوماتیک و مکانیزه غرب مشهد می باشد.

گاها لزوم تمیز کردن فرش قبل از شستشو  مسئله ای مهم است که خارج کردن ذرات گرد و غبار قبل از شستشو به تمیز شدن بهتر فرش کمک می کند. اگر این گرد و غبار قبل شستشو خارج نشود به مرور زمان فرش کدر می شود و ظرافت ابتدایی خود را ندارد.

شستشوی فرش در قالیشویی چه مزایایی دارد؟

  • جلوگیری از آسیب رسیدن به فرش

تقریبا دوره شستشوی فرش در خانه به پایان رسیده، چون آسیبی که با شستشوی فرش در خانه به آن میرسید از هزینه قالیشویی بیشتر می شود. برخی از قالیشویی های منصف برای اینکه بتوانند به اقشار ضعیف جامعه هم سرویس دهی کنند تخفیف های متنوعی را قرار داده اند. قالیشویی غرب مشهد در صفحه تخفیف قالیشویی مشهد شرایط متنوعی را برای استفاده از خدمات قرار داده تا نرخ شستشو پایین بماند، اگر به دنبال قالیشویی ارزان در مشهد هستید قالیشویی غرب یکی از مناسب ترین انتخاب های شما خواهد بود.

استفاده از مواد شوینده نامناسب، روش های غلط شستشو، شیوه خشک کردن اشتباه از مواردی هستند که ممکن است در خانه به فرش آسیب برسانید.

  • صرفه جویی در وقت و هزینه

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور 2 پارامتر وقت و هزینه بیش از پیش مهمتر از قبل خواهند بود و در انتخاب شستشوی فرش در خانه یا قالیشویی بسیار تاثیر گذار است. اگر شما فردی هستید که این دو پارامتر برای شما مهم است و میخواهید با قالیشویی تماس بگیرید پیشنهاد می کینم قبل از سپردن فرش علاوه بر استعلام قیمت تایم مشخص تحویل فرش را هم مشخص کنید، چرا که برخی از قالیشویی های کوچک سر وقت برای دریافت و تحویل فرش نمی آیند.

  • حفظ سلامتی فرش (تضمین)

قالیشویی های بزرگ به دلیل اینکه از تجهیزات استاندارد و پرسنل با تجربه استفاده میکنند، توانایی این را دارند که به مشتریان خود تضمین کیفیت بدهند، قالیشویی غرب مشهد هم همین گونه است. اگر سلامت فرش ما برایتان مهم است بهتر است از خدمات قالیشویی هایی که تضمین میدهند استفاده کنید.

  • شستشوی با کیفیت( لکه برداری)

لکه هایی که توسط موادی چون جوهر، قهوه، چای، ادرار، غذا، نوشیدنی رنگدار و غیره روی فرش ایجاد می شود شستشوی معمولی از بین نمی رود. برای پاکسازی لکه به صورت حرفه ایی با از قالیشویی های خوب و پیشرفته که مواد شوینده مخصوص لکه زدایی دارند استفاده کنید.

نحوه برقراری ارتباط با بهترین قالیشویی در مشهد

برای ثبت درخواست و دریافت خدمات از کارخانه بزرگ قالیشویی مشهد می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. در این روش جهت مشتریان ثابت خود تخفیفاتی در نظر گرفته ایم. همچنین می توانید به صورت تلفنی یا حضوری شستشوی فرش های خود را به ما بسپارید. از تمیزی و پاکیزگی فرش های خود با قالیشویی مشهد لذت خواهید برد. در سایت ما می توانید مقایسه بهترین قالیشویی های کشور را ببینید

در شستشوی فرش در قالیشویی مشهد مسائل شرعی رعایت می شود؟

بله. در تمام لاین های شستشوی فرش در قالیشویی مشهد موازین شرعی شویی رعایت می شود.

شستشوی فرش دستبافت چقدر هزینه دارد؟

هزینه شستشوی فرش دستبافت را نمی توان از قبل تعیین کرد. بسته به نوع فرش و کیفیت و وضعیت سلامت آن قیمت فرق می کند.
دکمه بازگشت به بالا