علمی و پزشکی

راه اندازی سامانه اعلام بیمارستانهای دارای تخت خالی/ درخواست برای برپایی مجازی مراسم شبهای قدر

معاون ستاد کرونا در استان تهران همچنین با اشاره به روند افزایش بیماری در پایتخت ، راه اندازی سیستم خالی گزارش بیمارستان برای بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب را نیز توضیح داد.

در مصاحبه ای با شیمیشی ، دکتر نادر توکلی وی در مورد وضعیت اخیر بیماری عروق بیماری کرونا قلب در استان تهران گفت: “ما در اوج عروق بیماری کرونا هستیم و این اوج حداقل طی یکی دو هفته آینده ادامه خواهد داشت. روند فعلی این بیماری به شدت در حال افزایش است ، اما میزان بیماری بیماری کرونا قلب خیلی زیاد نیست. “

وی افزود: بیش از 1000 بیمارستان هنوز هم روزانه تخلیه می شوند ، اما مشکل فعلی افزایش تعداد ترخیص از بیمارستانها است. یک بیمارستان ایجاد شده است.

وی با اشاره به مراسم و برنامه های پیش رو از جمله غدیر ، ماه رمضان و … گفت: با توجه به اینکه منعی برای برگزاری مراسم قدر وجود ندارد ، پیشنهاد ما این است که ما از خانه در مراسم های قدر شرکت کنیم.

توکلی درباره راه اندازی سامانه “اعلامیه بیمارستانهای دارای تخت خالی” اظهار داشت: سیستم تلفنی 6070 راه اندازی شده است و بیماران می توانند با آنها تماس بگیرند تا اگر تصمیمی برای حذف بیمارستان دارند ، شرکای ما بتوانند آنها را با توجه به جغرافیای خود پیاده سازی کنند و آنها را به یک تخت خالی برای بیمارستان منتقل می کنند. بنابراین با شماره 6070 با کد 021 می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی با اشاره به مشکلات رعایت پروتکل های بهداشتی ، تأکید کرد: برخی از فروشگاه هایی که رسماً فعال نیستند و حمل و نقل عمومی را با مشکل مواجه کرده اند و بیشترین پروتکل های غیرقابل انتقال در تهران مربوط به رستوران های فعال است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا