ترندهای کسب و کارعمومی

چگونه عزیزان مان را در روز تولدشان سورپرایز کنیم؟

چندین ایده جهت سورپرایز تولد دوستان و عزیزان‌تان

روز تولد مهم‌ترین روز زندگی هر شخصی است و به یاد داشتن روز تولد نزدیک‌ترین افراد زندگی‌مان بهانه‌ی خوبی خواهد بود تا با گفتن تبریک و یا دادن هدیه‌ایکوچک عزیزان‌مان را خوشحال کنیم و به آن‌ها این نکته را  یادآور شویم که حضورشان در کنارمان چقدر مهم تلقی می‌شود. برای این که روز تولد عزیزانمان به عنوان خاطره‌ای به یاد ماندنی در ذهن و یادشان برای سال‌ها باقی بماند باید به فکر ایده‌ای عالی برای سورپرایز تولدشان باشیم. این سوپرایز می تواند ارسال دسته گل از بهترین گل فروشی اصفهان باشد یا غذای دلخواه او. تهیه و تدارک یک سورپرایز تولد قطعا باعث خوشحالی شخص در روز تولدش خواهد شد، زیرا بیشتر مردم عاشق سورپرایز شدن هستند و دوست دارند تا هر از گاهی سورپرایز شوند.

ایده‌های متنوع و زیادی برای سورپرایز تولد عزیزانمان وجود دارند، هم برای کسانی که در کنارشان هستیم و هم برای کسانی که از ما دور هستند. انتخاب سورپرایز تولد و ارسال سبد گل در اصفهان کاری سخت و دشوار نیست و به میزان شناخت شما از طرف مقابل بستگی دارد و با کمی تفکر و خلاقیت می‌توان یک سورپرایز تولد تاثیرگذار انتخاب کرد. با سورپرایز تولد زیباترین خاطره‌ها را برای شخص مقابلتان رقم بزنید. شاید جالب باشد که بدانید سورپرایز شدن باعث افزایش میزان ترشح دو هورمون مهم اندورفین و دوپامین در قسمت مرکزی مغز می‌شود. این دو هورمون که جزء هورمون‌های شادی بخش محسوب می‌شوند باعث شده تا حس شادی و خوشحالی در فرد ایجاد شود.

هشت ایده‌ برای سورپرایز تولد

اگر  این فرصت و امکان را دارید تا در روز تولد عزیزانتان در کنارشان باشید، می‌توانید به روش‌های زیر در روز تولد، سورپرایزشان کنید:

·         برآورده کردن یکی از آرزوهایش

هر شخصی در این کره خاکی دارای یک سری آرزوهای بزرگ و کوچک هست که برای رسیدن به آن‌ها تلاش میکند. برآورده شدن یکی از این آرزوها در روز تولد، قطعا یک سورپرایز تولد ویژه برای شخص مورد نظر خواهد بود.

·         ایده آلبوم دیواری و تزیین کمد یا اتاق

برای سورپرایز تولد می‌توانید کمد شخصی و یا اتاق فرد مورد نظر را به بهترین شکل ممکن با بادکنک، کاغذ رنگی و …. تزیین کنید. همچنان می‌توانید تمام عکس‌های خاطره انگیز از شخص مورد نظر را بردارید واز دیوار یا سقف آویزان کنید یا عکس‌ها را طوری کنار هم قرار دهید که حرف اول اسم شخص به حروف لاتین  و یا عدد سن مخاطب مورد نظر  بر روی دیوار نقش ببندد.

·         دعوت به کافی شاپ یا رستوران و برگزاری یک جشن تولد زیبا

مکانی را برای تولد دوست‌تان رزرو کنید و تم تولد انتخاب کنید و جشن تولد کوچکی را ترتیب دهید و دوستان‌تان را به آن جا دعوت کنید و با شخص مورد نظر به آنجا بروید و به محض ورود او موسیقی پخش کنید و او را به همراه دوستان‌تان غافلگیر کنید و چند ساعاتی در کنار هم تولدش را جشن بگیرید. و یا این که او را به رستوران و غذای مورد علاقه اش دعوت کنید.

·         تدارک یک سفر کوتاه یک روزه

یک سفر کوتاه یک روزه هم می‌تواند یک سورپرایز تولد مناسب برای مخاطب‌تان باشد. با چند نفر از دوستان یا نزدیکان‌تان مشورت کنید و سفری را برای روز تولد فرد مورد نظر برنامه ریزی کنید.

·         دعوت به سینما و یا کنسرت

اگر قصد سورپرایز کردن صمیمی‌ترین دوست خود را دارید می‌توانید او را به کنسرت خواننده محبوب و یا دیدن فیلم مورد علاقه‌اش در سینما دعوت کنید.

·         قرار دادن کادوهای مختلف در مکان های مختلف

چند هدیه کوچک تهیه کنید و در محل‌های خاصی همچون داخل کمد لباس، داخل اتومبیل و درون کشوی میز کار، قرار دهید تا فرد مورد نظر در طول روز چندبار سورپرایز شود. یا می توانید ارسال هدیه اصفهان را از طریق اینترنتی و در زمان خاصی انجام دهید.

·         سورپرایز تولد با دیدار سرزده و ناگهانی

به طور سرزده و ناگهانی به منزل یا محل کار او بروید و با تبریک تولد و دادن هدیه او را غافلگیر کنید.

·         سفارش کیک با طرحی خاص

کیک تولد را با طرحی خاص و یا با چاپ عکس شخص مورد نظر سفارش دهید و یا خودتان کیک و یا شیرینی مورد علاقه او را درست کنید و برایش به عنوان هدیه و سورپرایز ببرید.

توجه به نکاتی مهم در هنگام تدارک یک سورپرایز تولد

  • در تمام مراحل اجرای سورپرایز تولد حواستان باشد که تا فرد مورد نظر از سورپرایز زودتر خبردار نشود.
  • به بچه‌ها درباره سورپرایز تولد نگویید. بچه‌ها راز نگهداران خوبی نیستند و ممکن است زحمات شما به هدر داده شود.
  • حتما زمان را در نظر بگیرید و همه چیز را آماده کنید و از مهمان‌ها بخواهید تا در زمان مشخص در مکان مورد نظر حضور یابند.
  • از چند نفر از دوستان خود بخواهید تا از لحظه خاص و جالب سورپرایز شدن فرد مورد نظر، فیلم و عکس تهیه کنند.

هشت ایده برای سورپرایز تولد دوستان و عزیزانتان که از آن‌ها دور هستید

امروزه به دلیل مشغله‌های کاری فراوان و یا دور بودن از یکدیگر شاید نتوانیم در کنار هم، تولد عزیزان‌مان را جشن بگیریم. اما می‌توانیم برای آن‌ها از راه دور و در بین همین مشغله‌های کاری و با استفاده از اینترنت و صفحات اجتماعی، سورپرایز تولد تدارک ببینیم و برای‌شان ارسال کنیم.

·         سورپرایز تولد با جشن تولد مجازی

ابتدا اتاق و یا محل مورد نظر را تزیین و آماده کنید و کیکو شمع را بر روی میز قرار دهید و موسیقی مورد نظر را پخش کنید. بدون خبر قبلی با شخص مورد نظر تماس تصویری برقرار کنید و به صورت مجازی جشن تولد برگزار کنید.

·         ساخت یک ویدئو با استفاده از عکس و آهنگ

یکی از روش‌های سورپرایز کردن دوستان و عزیزان در روز تولدشان این است که با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلفی که وجود دارد چندین عکس خاطره انگیزی که از شخص مورد نظرتان را دارید را تبدیل به ویدئو کرده و با قرار دادن آهنگ یا موسیقی خاص بر روی ویدئو، آن را به عنوان سورپرایز تولد ارسال کنید.

·         تبریک تولد به صورت ویدئویی

یکی از ایده‌ها برای سورپرایز تولد این است که ویدئویی از خود ضبط کنید و در آن به طور خاص و ویژه تولد او را تبریک بگویید و برای شخص مورد نظرتان ارسال کنید.

·         سورپرایز تولد با سفارش غذای مورد علاقه او

حال که از شخص مورد نظر دور هستید و نمی‌توانید خود، غذای مورد علاقه او را درست کنید یا او را به رستوران مورد علاقه اش دعوت کنید، می‌توانید با کمک اپلیکیشن های سفارش غذا، غذای محبوب شخص را از مکان مورد نظر سفارش دهید تا غذا در ساعت مشخص برای فرد با پیک ارسال شود.

·         ارسال کوکی‌های خوراکی با عکس شخص و یا با طرح دلخواه

صفحات مختلفی وجود دارند که کار طراحی و فوندانت را بر روی انواع کیک و شیرینی انجام می‌دهند. شما می‌توانید یک باکس از کوکی‌های خوشمزه با عکس شخص مورد نظر و یا در طرحهای دلخواه خود را سفارش دهید و این شیرینی‌های خوشمزه و خاص را برای دوستانتان به عنوان سورپرایز تولد ارسال کنید و هدیه‌ای متفاوت و به یاد ماندنی به آنها دهید.

·         خرید اینترنتی هدیه و ارسال برای شخص مورد نظر

با جستجو کردن در اینترنت و صفحات اجتماعی سایت‌ها و صفحاتی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید به راحتی هدیه خود را انتخاب کنید و فرایند بسته بندی و ارسال هدیه به شخص مورد نظر را به آن‌ها بسپارید. قطعا شخص پس از دریافت بسته به شدت سورپرایز خواهد شد.

در هنگام خرید هدیه چه خوب است که بدانید شخص مورد نظر به چه چیزی احتیاج دارد و یا چه چیزی را دوست دارد تا بتوانید همان را خریداری کنید. دریافت چنین هدیه‌ای از طرف شما بیشتر او را در روز تولدش سورپرایز خواهد کرد. برای انتخاب هدیه نظرات خود فرد را بپرسید و یا از کسانی که او را به خوبی می‌شناسند کمک بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا