ترندهای کسب و کارعلمی و پزشکی

قهوه فوری دکتر بیز

توضیحات

گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه به صورت قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ، توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد.
قهوه سوپریم یا کافه سوپریم گانودرما و سایر ، داراری کیفیت صادراتی بوده و همچنین موفق به اخذ از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی شده اند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند.
خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز فقط به طور مستقیم از شرکت دکتر بیز امکان پذیر می باشد و فروش آن در سایت هایی نظیر دیجی کالا، ترب و … ممنوع می باشد و نباید عرضه شود. هم اکنون شما می توانید این محصول را تازه و مستقیم و به قیمت کارخانه از همین سایت که نمایندگی قهوه گانودرما را در اختیار دارد، خریداری نمایید. در ادامه درباره ترکیبات قهوه فوری سوپریم گانودرما،خواص آن، موارد منع مصرف و همچنین قیمت قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز بیشتر صحبت خواهیم نمود.

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

در حال حاضر مغذی ترین نوع قهوه های گانودرما، قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ است. همان گونه که از نام این نوشیدنی پیداست، مصرف آن می تواند باعث افزایش انرژی و همچنین افزایش سوخت و ساز در بدن شود که کمترین نتیجه ی آن سرحال تر شدن در صبح زود یا اواسط روز خواهد بود.

همراه شدن جینسینگ در کافه سوپریم با باعث افزایش اثر بخشی خواص گانودرما و ویژگیهای مضاعف بیشتر در این محصول شده است.
روش مصرف قهوه فوری سوپریم، به سادگی ریختن پودر یک ساشه ی آن در یک فنجان آب جوش می باشد.

قیمت قهوه فوری سوپریم گانودرما با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۳۹۸ هزار تومان تقدیم شما می شود.

مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای ورزشکاران نیز بسیار ایده آل و مناسب است چرا که علاوه بر دارا بودن ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن و همچنین تامین انرژی مورد نیاز برای آنان می تواند باعث بهبود فرآیند عضله سازی و چربی سوزی آن هم به صورتی کاملا طبیعی در بدن شود.
همچنین قهوه سوپریم گانودرما با افزایش گردش خون در بدن علاوه بر چربی سوزی با رساندن خون بیشتر به سایر نقاط بدن می تواند باعث بهبود فرآیند اکسیژن رسانی به مغز و سایر اندامها از جمله پوست شود که نتیجه ی آن افزایش تمرکز و احساس خستگی کمتر، پس از شروع فعالیت بدنی خواهد بود.

در واقع هر آنچه که ما از یک نوشیدنی پر خاصیت انتظار داریم را قهوه سوپریم گانودرما در درون خود جای داده است. چه از لحاظ رژیمی و ارزش غذایی، چه از لحاظ ورزشی و چه برای مصرف روزانه ی یک فرد معمولی در طول روز، کافه سوپریم گانودرما بهترین و کامل ترین پیشنهاد می باشد.

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز (روی جلد) ۳۹۸ هزار تومان می باشد. البته برخی از سایت های بی نام و نشان (که به صورت مستقل و یا در سایت های واسطه ای فعالیت می کنند)، قیمت قهوه گانودرما سوپریم را زیر ۳۰۰ هزار تومان اعلام می کنند، که البته این نمونه های ارزان تر، تقلبی یا دستکاری شده می باشند. همچنین در موارد دستکاری شده تشخیص عملا غیر ممکن است و محصول به لحاظ شکل ظاهری کاملا مشابه نمونه های اصلی می باشد؛
ضمنا لازم به دکر است که قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز از ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۳۴۰ هزار تومان به ۳۹۸ هزار تومان تغییر کرده است.

فروش قهوه فوری سوپریم در سایتهای فروشگاهی و واسطه ای مانند دیجی کالا، ترب و … غیر قانونی می باشد و نباید دز چنین سایت هایی به فروش برسد.
اگر دقت کرده باشید، بیشتر نمونه های محصولی که با قیمت پایینتر به فروش می رسند در چنین سایت هایی عرضه می شوند.
دلیل این موضوع آن است که، محصول عرضه شده در این سایتهای واسطه ای و فروشگاهی با توجه به ممنوعیت فروش محصولات در این سایت ها، محصول اصلی و مستقیم شرکت دکتر بیز نبوده و نمونه های تاریخ گذشته و یا تقلبی محصولات می باشد که توسط دلال های مختلف از این طریق به فروش می رسند.

خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

حال این سوال به وجود می آید که برای خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز چگونه می توان از مطمئن ترین راه ممکن استفاده کرد تا علاوه بر اینکه محصول اصلی به دستمان می رسد از مشاوره ی تخصصی هم برای مصرف محصول بهره مند شویم؟

سوالات متداول خرید قهوه فوری سوپریم

مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم دکتر بیز

مواد اصلی تشکیل دهنده ی قهوه سوپریم گانودرما شامل: گانودرما، قهوه و جینسینگ میباشد. قرار گرفتن گیاه جینسینگ در کنار گانودرما به همراه قهوه علاوه بر اینکه باعث مضاعف شدن خواص اولیه ی گانودرما میشود، خواص جدید فراوانی را نیز به آن اضافه میکند.

از طرفی قرار گرفتن این دو گیاه پر خاصیت در کنار یکدیگر ارزش غذایی قهوه فوری سوپریم را به شدت بالا برده و این نوشیدنی را تبدیل به یک منبع بسیار غنی از ویتامینها و املاح مورد نیاز بدن کرده است.

خواص قهوه فوری سوپریم

همان طور که در بالا اشاره کردیم، قهوه فوری سوپریم دکتر بیز مقوی ترین طعم در بین قهوه های گانودرما و حتی انواع قهوه به حساب می آید که به لطف وجود گیاه ارزشمند جینسینگ در آن، طیف اثر بخشی گسترده تری هم بر روی اختلالات مختلف خواهد داشت و همچنین خواص قهوه فوری سوپریم انقدری قابل توجه می باشد که این طعم را به محبوب ترین طعم در میان قهوه های گانودرما تبدیل کرده است.

بخش بزرگی از خواص کافه سوپریم گانودرما مربوط به خود قارچ گانودرما می باشد. که از طریق صفحه قابل مشاهده است. در ادامه به برخی از مهمترین خواص قهوه فوری سوپریم اشاره می کنیم:

  • تقویت قوای جنسی
  • کمک به اختلال نعوظ در آقایان
  • کمک به کنترل زود انزالی در آقایان
  • اسپرم ساز و افزایش تحرک اسپرم (برای ناباروری مردان)
  • مناسب برای بیماری های ویروسی و مقاربتی از جمله HPV و HSV
  • کمک به عضله سازی
  • کمک به چربی سوزی و لاغری
  • افزایش قدرت جسمی (مناسب برای ورزشکاران)
  • مناسب برای بیماری ام اس و پارکینسون
  • مناسب جهت بیماریهای ریوی مثل آسم، برونشیت و تنگی نفس
  • و …

خواص جینسینگ

جینسینگ نام گیاهی شناخته شده و ارزشمند با طبع گرم و خشک است که به دلیل خواص فراوانی که دارد از سالیان دور تا کنون از این گیاه استفاده های متعددی میشده است. زادگاه اصلی این گیاه مناطق شرقی آسیا و شمال آمریکا میباشد. خوب است بدانیم که مهمترین قسمت گیاه جینسینگ ریشه ی آن است که فواید دارویی بیشمار دارد که از مهمترین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود عملکرد حافظه
  • کاهش استرس
  • آرام بخشی
  • بهبود اختلالات جنسی
  • درمان ناتوانی، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن
  • کاهش سطح قند خون و کلسترول
  • افزایش طول عمر

عوارض قهوه فوری سوپریم

بر خلاف قارچ گانودرمای خالص که مصرف غیر اصولی آن می تواند منجر به مسمومیت کبدی بشود، عوارض قهوه فوری سوپریم تقریبا صفر است و به طور کلی ترکیب شدن قارچ گانودرما با قهوه علاوه بر اینکه اثربخشی آن را افزایش می دهد، می تواند تمام عوارض احتمالی قارچ گانودرمای خام را نیز از بین ببرد پس می توان گفت که قهوه های گانودرما هیچگونه عوارضی نداشته و به طور کلی یک نوشیدنی فاقد هرگونه عوارض جانبی یه حساب می آیند.
مگر اینکه فرد مصرف کننده به ترکیبات موجود در نوشیدنی مانند خود قهوه یا جینسینگ و یا … حساسیت داشته باشد.

البته انتخاب طعم مناسب با توجه به دلیلی که می خواهیم از قهوه ی گانودرما استفاده کنیم بسیار حائز اهمیت است چرا که هر طعم در کنار تاثیرات مثبت خود، ممنوعیت های مصرفی هم برای برخی از افراد دارد که در ادامه به موارد منع مصرف قهوه فوری سوپریم اشاره می کنیم.

منع مصرف قهوه سوپریم

به صورت کلی مصرف قهوه فوری سوپریم برای افرادی که فشار خون بالا دارند و یا افراد با اختلالات قلبی عروقی توصیه نمیشود و این افراد به جای قهوه سوپریم می توانند از دو طعم دیگر استفاده نمایند. به دلیل افزایش جریان خون در بدن پس از صرف قهوه سوپریم، مصرف آن برای کسانی که انواع مختلف مشکلات قلبی عروقی از جمله گرفتگی عروق، نارسایی قلبی، فشار خون بالا و … را دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود و ممنوعیت دارد.

درباره گانودرما دات آی آر

  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود

قهوه فوری سوپریم گانودرما مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند ریه را پاکسازی کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است جهت آدرس فروشگاه دکتر بیز کلیک کنید. سایت اصلی گانودرما. شاید شما هم به دنبال خرید قهوه گانودرما شرکت بیز به طور مستقیم از شرکت بیز باشید، اما برای خرید محصولات بیز فقط باید به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید

دکمه بازگشت به بالا