عمومی

هزینه خرید رپورتاژ آگهی از سئوسل چقدر است؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

منظور از خرید رپورتاژ آگهی معتبر، رپورتاژی است که در سایتی معتبر درج می‌گردد. معمولا انتخاب منابع درج رپورتاژ و تعداد انتشار و ثبت رپورتاژ آگهی با توجه به بودجه هر سازمان و یا کسب و کار انتخاب می‌گردد. هدف سئوسل در حوزه ثبت رپورتاژ آگهی، افزایش رتبه سایت با کمترین هزینه و بالاترین میزان تاثیرپذیری بوده و به همین خاطر لازم دانستیم خدمات جدیدی را در زمینه درج و نشر رپورتاژ خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

تیم سئوسل با فراهم آوردن مجموعه سایت‌های معتبر خبری و مجله ای و با در اختیار داشتن وبلاگ‌های فعال پارسی‌زبان، پکیج خرید ریپورتاژهای با کیفیت را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهند کرد که پس از سفارش، رپورتاژها به صورت منظم و تدریجی (و یا مطابق هرگونه استراتژی که صاحبان رپورتاژ مدنظر دارند توسط کمپین رپورتاژ آگهی) در کلیه سایتهای مجموعه منتشر می‌گردند و برای تمامی رپورتاژها نیز به صورت جداگانه بک لینک‌هایی جهت قدرت بخشیدن (در صورت نیاز مشتریان گرامی) ایجاد می‌گردند که این امر باعث قدرت بخشیدن بیشتر به رپورتاژهای خریداری شده و در نتیجه قدرت بخشیدن به سایت شما و به دنبال آن، افزایش رتبه سایت شما خواهد شد.

در این صفحه از سایت سئوسل توضیحات بیشتری در رابطه با هزینه خرید رپورتاژ آگهی درج شده است:

https://seocell.ir/buy-reportage/

کلیه پکیج های انتشار رپورتاژ آگهی دارای تخفیف بوده که تمامی تخفیفات در قیمت گذاری ها لحاظ گردیده است. در حال حاضر می توانید حداکثر تا ۳ لینک فالو و یک عکس با حجم حداکثر ۵۰ کیلوبایت در متن رپورتاژ قرار دهید. توجه داشته باشید که امکان درج عکس در متن رپورتاژهای وبلاگی امکان پذیر نمی باشد و تصاویری که برای ثبت در رپورتاژهای خبری ارائه می نمایید می بایست یونیک و غیرتکراری باشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا