ترندهای کسب و کارعمومی

ویژگی های یک روکش صندلی خوب چیست؟

بسیاری از افرادی که به دنبال روکش صندلی برای خودروی خود هستند، در انتخاب روکش های پارچه ای یا چرمی تردید دارند و نمی دانند کدام ماده و رنگ را انتخاب کنند. معمولا صاحبان خودرو برای نو جلوه دادن خودرو و تغییر دکوراسیون خودرو روکش صندلی ها را تعویض می کنند. در این مقاله به اطلاعات کلی در مورد روکش صندلی خوب خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید روکش صندلی پژو 405 و یا مدل های دیگر را دارید ما به شما فروشگاه بهنیکان را معرفی میکنیم.

چگونه مواد روکش صندلی خوب را تشخیص دهیم؟

روکش های صندلی خودرو به 2 دسته پارچه و چرم تقسیم می شوند و هر روکش مزایا و معایب خاص خود را دارد. اگر قصد خرید روکش صندلی پارچه ای را دارید، روکشی با دوخت های ظریف تر انتخاب کنید.

همچنین یک روکش صندلی پارچه ای خوب وزن بیشتری نسبت به روکش های پارچه ای دیگر دارد. بنابراین مقاومت بالایی در برابر خوردگی خواهد داشت. لازم به ذکر است که لایه های نازکتر و سبکتر طول عمر کمتری دارند.

برای تشخیص بهترین چرم، باید چرم را لمس کنید تا بتوانید کیفیت آن را تشخیص دهید. قسمت پشت رویه چرم طبیعی شبیه پشم است و از نظر کیفیت نرم تر از چرم مصنوعی است.

اگر روکش چرمی که انتخاب می کنید مصنوعی باشد، پس از مدتی ترک می خورد و ظاهری نامناسب به خود می گیرد.

رنگ مناسب روکش صندلی چیست؟

خیلی ها می پرسند چه رنگی برای روکش صندلی ها مناسب است؟ در پاسخ به این فرد باید گفت جدا از سلیقه، راه اصولی و صحیح، انتخاب رنگ با توجه به فضای داخلی خودرو است.

البته می توانید رنگ روکش را با توجه به رنگ بدنه خودرو انتخاب کنید. اما این روش اغلب برای خودروهای با رنگ خاص استفاده می شود و مشکی، سفید و خاکستری رنگ خاصی محسوب نمی شوند.

مزایا و معایب روکش های پارچه ای صندلی

یکی از مهم ترین مزایای روکش های پارچه ای صندلی، تنوع طرح و رنگ است. این روکش ها راحت تر و بادوام تر از چرم هستند. همچنین روکش پارچه ای تنوع رنگ و ثبات رنگ کمتری نسبت به چرم دارد.

در تابستان استفاده از آنها باعث تعریق نمی شود. در زمستان افت دما را بسیار کمتر منتقل می کند. به همین دلیل می تواند باعث گرم شدن بیش از حد مسافران شود.

یکی از معایب روکش های پارچه ای صندلی، سختی تمیز کردن آنها است. چون نظافت سخت است.

مزایا و معایب روکش چرمی صندلی

روکش های چرمی برای خودروها و خودروهای نمایندگی مناسب است. همچنین افرادی که از لباس کار در خودرو استفاده می کنند باید از این نوع استفاده کنند.

در عین حال روکش چرمی به خودروی شما ظاهری اسپرت می بخشد و می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که به ظاهر اسپرت اهمیت می دهند.

مزیت روکش های پارچه ای صندلی تمیز کردن آسان است. زیرا این نوع پوشش کثیفی را به راحتی پاک می کند. از این رو برای خانواده هایی با فرزندان کوچک بسیار مناسب است.

یکی از معایب روکش چرمی گرم بودن آن در تابستان و سرد بودن آن در زمستان است.

لوازم چرم و پارچه

ترکیبی از چرم و پارچه یک انتخاب هوشمندانه برای روکش صندلی است. زیرا قسمت نشیمنگاه و قسمت متصل به صندوق عقب پارچه ای و بقیه روکش چرم است. به همین دلیل این نوع پوشش در زمستان و تابستان قابلیت تنظیم دما را دارد و در صورت آلودگی به راحتی تمیز می شود.

برای بسته بندی خوبه

هنگام انتخاب روکش صندلی خودرو، روکشی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

هنگام انتخاب روکش صندلی، روکش مقاوم در برابر سوختگی را انتخاب کنید.

رنگ آن نیز باید طوری انتخاب شود که باعث خستگی چشم نشود.

شستن آن آسان است.

جلوی نور تغییر رنگ ندهید.

کمتر عرق می کنی

دکمه بازگشت به بالا