بین الملل

۱۰ عملیات مقاومت فلسطین ظرف ۲ ساعت در کرانه باختری

رزمندگان مقاومت فلسطین امروز جمعه ظرف ۲ ساعت گذشته ۱۰ عملیات علیه ایست‌های بازرسی رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری انجام دادند.

به گزارش شیمیشی، مقاومت فلسطین طی ۲ ساعت گذشته، با تیراندازی و انفجار یک بمب دستی در ایست بازرسی نظامی در نزدیکی شهرک «حومش» واقع در شمال کرانه باختری، دست به عملیات دوگانه زد که بر اثر آن ۷ نظامی صهیونیستی زخمی شدند.

گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی، مسئولیت عملیات دوگانه در اطراف شهرک صهیونیست‌‎نشین حومش در شمال کرانه باختری را به عهده گرفت.

رزمندگان مقاومت فلسطین همچنین در این مدت زمان، ایست بازرسی «البیرین» رژیم صهیونیستی در جنوب قلقیلیه در کرانه باختری، ایست بازرسی «سالم» در غرب شهر جنین، ایست بازرسی «صره» در جنوب غرب، ایست بازرسی «حواره» در جنوب نابلس و برخی دیگر از ایست‌های وابسته به این رژیم در کرانه باختری را هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت یک خیابان در شهرک صهیونیستی در شمال غربی نابلس را هدف گرفتند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با رویکردی منحصر به فرد. با توانایی تحلیلی قوی و طرح سوالات کلیدی، شما را در قلب اتفاقات جهانی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده، به شما اخبار جهانی را منتقل می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا