تنظیم سند قطعی انتقال خودرو در کمتر از ۱۵ دقیقه در دفاتر اسناد رسمی

معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک و کار کشور با کوتاه شدن زمان تهیه سند با حذف سند گواهی انتقال در دفاتر اسناد رسمی ، گفت: امکان پذیر است.

بر اساس گزارش شیمیشی ، مهدی ققبال ، سخنگوی سازمان املاک و داروی دولتی ، 22 سپتامبر توسط اداره ثبت متوقف شد و گفت که برای انتقال گواهی نیازی به گواهی تأیید نیست. مانند وظیفه قانونی مردم برای ایمنی و سلامت قوه قضائیه با تهیه سند در دفتر اسناد رسمی ، کار تهیه آخرین سند سرپرست در کوتاه ترین زمان انجام می شود.
وی در سخنان خود افزود: “در این زمینه اقدامات خوبی از سوی سازمان ثبت نام انجام شده است. در وهله اول کلیه عملکردهای سند انتقال خودرو به صورت الکترونیکی انجام می شود و کلیه اسناد نظارتی انسان در سیستم ثبت نام قرار می گیرد. . “پایگاه های اطلاعاتی سریع و گسترده پس از تحقیق درباره صحت سند رسمی ، امکان پاسخگویی به وکیل مدافع یا انتقال بعدی آن سند نیز وجود دارد.

پیدا کنید اطلاعات اصالت بلژ سه تایی روی مفقود شده موسسه، نهاد رکورد Û سیستم “رکورد من هستم”
نایب رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در سخنان خود افزود: “در عین حال ، در سیستم تأیید سند (هم در وب سایت سازمان ثبت اسناد و هم در سیستم” ثبت نام من “در تلفن های همراه) ، افراد می توانید اطلاعات کسب کنید و از سفرنامه و گواهی وکالت خود مطلع شوید. “
قکبال با اشاره به وجود 8400 دفتر اسناد رسمی در تمام نقاط کشور و همچنین مناطق فقیرنشین ، تاکید کرد: دستگاه های ضبط آماده خدمت رسانی به مردم هستند تا مردم در عرض 15 دقیقه از آرامش ، امنیت و سلامت قانونی لازم برخوردار شوند ، آخرین اثبات از انتقال خودروی خود را بردارید و همیشه از اصل بودن آن مطمئن شوید.

پیدا کنید شهادت تائیدیه کلمات Û انتقال سه تایی از قدرت انتظامی پاک کردن بود
وی افزود: در واقع ، زیرا دریافت گواهی تأیید انتقال خودرو از پلیس بسیار طولانی و زمان زیادی برد ، با حذف آن ، گواهی انتقال بعدی به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش می یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگرچه اخذ گواهی تأیید از ناجا زمان بر خواهد بود ، اما دفاتر اسناد رسمی موظف بودند در مورد صحت این گواهی که زمان بر بوده و نیاز به سفرهای زیادی دارد ، تحقیق کنند ، بنابراین با یک روش جدید حذف می شود. این گواهی توسط معاون مدیریت اسناد حذف شده است تا روند تهیه سند رسمی سازمان آسان تر و ساده تر شود.

به گزارش ققبال ، سازمان ثبت اسناد و املاک و داروهای دولتی تعدادی اقدامات دیگر را برای تسهیل و تسریع در تهیه گواهی نامه رسمی خودرو از جمله در زمینه هزینه ها و هزینه ها انجام داده است که به زودی اعلام می شود.

معاون وزیر امور خارجه در مورد مزایای تهیه سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی گفت: امنیت قضایی و سلامت قضایی و جلوگیری از خسارت های موجود به دلیل عدم تهیه سند رسمی و همچنین کاهش بخشی از پرونده های دادگاه. کار کنید. “

به گزارش شیمیشی ، زمان آن فرا رسیده است دادستان کل تاکید کرد گرین کارت “گواهی مالکیت” است و نیازی نیست افراد برای دریافت سند دیگر به دفتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا