حوادث

تصادف شدید خودروی پراید با اتوبوس در خط ویژه خیابان آزادی

سخنگوی اداره آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه خودروی پراید در یک خط خصوصی در خیابان آزادی به اتوبوس BRT برخورد کرد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با شیمیشی وی اظهار داشت: ساعت 4:41 بعدازظهر ، ساعت 4:41 بعدازظهر ، یک حادثه در خیابان آزادی ، جاده غرب به شرق ، قبل از رسیدن به میدان انقلاب در یک خط خصوصی ، به سامانه 25 خدمات امنیتی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله پس از ایستگاه با ظرفیت کافی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ظاهراً یک دستگاه خودروی پراید و یک خودروی شخصی با یک راننده مرد و دو سرنشین زن که ظاهراً بین 15 تا 40 سال سن داشتند از محل اتوبوس BRT در محل حادثه مجبور شدند. درگیری و خسارات زیادی دیده شد.

ملکی گفت که مشخص نیست چرا ماشین پراید در خط BRT قرار دارد ، ملکی گفت: “در ماشین بنزین وجود داشت و هر سه نفر در داخل ماشین محبوس بودند. مردم را بیرون آوردند.

وی ادامه داد: حال هر سه نفر وخیم بود و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران گفت: “وقتی نیروها آمدند ، هیچ کس به عنوان مسافر در اتوبوس نبود. البته مشخص نیست و ممکن است افراد پس از حادثه از اتوبوس پیاده شده باشند ، اما هر سه “هیچ کس دیگری پیدا نشد.

سرانجام ، ملکی گفت خط ویژه اتوبوس فقط برای تردد اتوبوس و در موارد اضطراری ، آمبولانس است. این واقعیت که برخی از اتومبیل ها وارد جاده خاصی می شوند می تواند یک حادثه باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا