کفش هوشمند هم به بازار آمد

شرکت واهو در زیر کفش های تولیدی جدید خود کفی هایی قرار داده است که ارتفاع آن ها در سه سطح قابل تنظیم است تا بتوان از این کفش ها در سطوح مختلف استفاده کرد.

Wahoo که در سال 2020 در میلان عرضه شد، امیدوار است که این کفش ها با استقبال خوبی مواجه شوند. هر کدام از این کفش ها دارای یک کمپرسور هوای مینیاتوری هستند که در قسمت زیرین کفش تعبیه شده و به مجموعه ای از سوراخ های هوا در قسمت زیرین آن متصل است. هنگامی که هوا از طریق آن دریچه‌ها پمپ می‌شود، هر کدام یک پد لاستیکی جداگانه را بیرون می‌کشند و یک بالشتک بین آن دریچه و پای کاربر ایجاد می‌کنند. سپس آزاد کردن مقداری یا تمام هوا، سیم پیچ را منقبض می کند یا به طور کامل حذف می کند.

این کمپرسور توسط یک اپلیکیشن سازگار با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کنترل می شود و کفش را در سه حالت تنظیم می کند تا روی سطوح با سختی های مختلف حرکت کند. قیمت این کفش 270 دلار است.

به لطف فشارسنج، شتاب‌سنج، و سنسورهای نظارت بر زاویه چرخش که در کفش تعبیه شده‌اند، این برنامه همچنین می‌تواند برای ردیابی مسافت طی شده استفاده شود و پیشنهاداتی برای بهبود راه رفتن ارائه می‌دهد. با یک بار شارژ بی سیم با باتری لیتیومی، هر کفش تقریباً 14 ساعت استفاده می کند.

5858

دکمه بازگشت به بالا