کسب طلای پارالمپیک با وجود مصدومیت/ مسئولان حمایت نکردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استانها: گناوه نامی شناخته شده در دو و میدانی برای کل کشور است ، شهری با مهارتهای ناب اما با فرصتهای محدود و توانسته خود را به عنوان یکی از قطبها و دریاهای دو و میدانی کشور تثبیت کند.

عبدالرضا نوحه خان یکی از دوندگان گناوه است آه تو این می تواند یک رکورد در دویدن برای سالهای طولانی در انگلستان و فراتر از آن داشته باشد عبد شاهزاده ، ابراهیم ، عبادت می کرد ها چند دونده دیگر توانستند وارد مسابقه شوند و نام گناوه در سراسر کشور شنیده شد انداز برداشتن.

دو و میدانی گناوه آه تو آنها در مسابقات پارالمپیک و مسابقات جهانی چندین بار پرچم ایران را برافراشتند و برای شهر ، استان و کشور خود افتخار کردند.

خسروانی در دو 100 متر نیک قهرمان جهان شد پرست هاحسینی در بازیهای جهانی و پارالمپیک درخشید و این روند پیروزی ادامه داشت تا اینکه در آخرین پارالمپیک ، امیر خسروانی ، پسر دیگر گناوه ، توانست در توکیو ژاپن قهرمان پرش طول شود و یک مدال طلای پاک به دست آورد اما بر افتخارات معشوق

امیر خسروانی ، جوان خوش آتیه و رعنا بندری ، آینده روشنی در پیش دارد و با حمایت های لازم می تواند دوباره افتخارآفرینی کند. موفقیت این جوان مستلزم توجه بیشتر و ایجاد فرصت های عملی است.

من قبل از پارالمپیک مجروح شدم

امیر خسروانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: رقبای اصلی من از ازبکستان ، کوبا ، آذربایجان ، بلاروس و آلمان بودند و در مجموع 10 ورزشکار در این مسابقات داشتیم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در سخنان خود افزود: “من می توانستم رکورد بالاتری از نظر رکورد ثبت کنم ، اما متأسفانه قبل از پارالمپیک من پای آشیل خود را مصدوم کردم و مجبور شدم با پای مقابل مسابقه دهم. من اشتباه کردم اما در دومین دور من توانستم رکورد هفت متر و 21 سانتی متر را ثبت کنم.

یک مقام رسمی پشتیبانی نمی شود

خسروانی گفت: من در مورد مسئولان حرف خاصی برای گفتن ندارم و هیچ انتظاری از مسئولان ندارم زیرا همیشه اینطور بوده است.

وی ادامه داد: من چندین سال است که ورزش می کنم و در بدترین شرایط کار می کنیم اما هیچ مسئولی از ما حمایت نکرده است.

او می گوید: “به دلیل استاندارد نبودن پیست گناوه و خاک نامناسب ، من دچار صدمات جدی شدم و افراد زیادی مجروح شدند.”

گناوه زیرساخت های لازم را ندارد

ورزشکار تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دوید: «به دلیل نبود زیرساخت های لازم در شهر گناوه ، مجبور شدم با شرایط سخت و دور از خانواده و با هزینه های زیاد به شیراز بروم.

صاحب مدال طلای پارالمپیک توکیو یادآور شد: پس از بازی های آسیایی 2018 ، نه فدراسیون و نه مقامات یک نفر تماس نگرفتند تا بگویند در حال تمرین هستید یا شرایط خاصی دارید.

من تمام هزینه ها را از جیب خودم پرداخت کردم

وی ادامه داد: تمام هزینه های انجام شده در طول این سه سال ، هزینه های فیزیوتراپی ، ماساژ ، غذا ، تمرین و سایر هزینه ها همه از جیب من بود.

وی گفت: من همه سختی ها را به عشق مردم مهربان متحمل شده ام و خدا را شکر می کنم که امروز به نتایج رسیده ام و این مدال را به همه مردم به ویژه مردم گرم جنوا تقدیم می کنم.

مدال طلای پارالمپیک علیرغم مصدومیت / مصدومیت پشتیبانی نشد

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو گفت: “امیدوارم نسل های آینده با این مشکلات روبرو نشوند و شرایطی فراهم شود که بتوانند در امکانات خوب تمرین کنند و به اهداف خود در ورزش قهرمانی برسند.”

امیر خسروانی ورزشکار نابینایان و کم بینایان در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در بازیهای طولانی مدت پارالمپیک توکیو از شهر گناوه دوید. تی. دوازدهمی که با حضور 10 ورزشکار با رکورد 7 متر و 21 سانتیمتر برگزار شد ، موفق شد چهارمین مدال طلای این مسابقات را برای کشور به ارمغان آورد.

دکمه بازگشت به بالا