ورزشی

به ورزشکاران پارالمپیکی پاداش داده می‌شود

                                                                                                                                                                                                            به بازیکنان پارالمپیک تعلق می گیرد

در مورد شفاف ، محمد طیب گفت: “طبق مصوبات رئیس بازی های پارالمپیک توکیو و رئیس بازی های پارالمپیک ، ورزشکاران پارالمپیکی که در شش ماهه اول سال آمادگی جسمی و روحی دارند و دارای کسری پارالمپیک نیستند ، حق دریافت جوایز را دارند.” نه از آنها جدا خواهد شد. البته با این دیدگاه که به دلیل شرایط فعلی امکان سنجش فشار بدن امکان پذیر نیست ، تا زمانی که شرایط بیماری عروق ویروس کرونا قلب به حالت عادی برگردد و حضور ورزشکاران شهری در تهران حاصل شود ، این اندازه گیری توسط ورزشکاران پارالمپیک انجام می شود.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: ورزشکارانی که در این ارزیابی شرایط ایده آل را از نظر سلامت جسمی و روحی برآورده می کنند و مورد تأیید کمیته ملی پارالمپیک هستند ، این جایزه برای تشویق آنها اهدا می شود.

وی همچنین از پرداخت مرحله چهارم حقوق ورزشی پارالمپیک برای کسب مدال طلا در چند روز آینده خبر داد و گفت: “طبق تصمیم ریاست بازی های پارالمپیک توکیو و روسای این کمیته ، سال و مردم در شش ماه دوم سال فرصتی برای کسب مدال برنز و نقره وجود دارد. البته در ماه آوریل سال جاری ، این حقوق که در حمایت از ورزش پارالمپیک اتفاق می افتد ، از کلیه ورزشکارانی که شانس کسب مدال های طلا ، نقره و برنز را داشتند گرفته شد. قبل از اینکه حسابشان گرفته شود

“کمیته پارالمپیک سعی می کند هر ماه و در گذشته این حقوق را به ورزشکاران پارالمپیک منتقل کند تا در آموزش آنها مشکلی نداشته باشد” ، البته این حقوق در هنگام گزارش تمرینات فردی خود توسط کادر فنی یا فدراسیون ها توسط کمیته ملی پارالمپیک کنار گذاشته می شوند تا کمیته بتواند اقدامات لازم را برای پرداخت حقوق خود انجام دهد. به ورزشکارانی که گزارش عملکرد خود را از کمیته دریافت نمی کنند ، حقوق دریافت نمی شود.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: “اقدام دیگر کمیته ملی پارالمپیک در شرایط فعلی حمایت از ورزش هایی است که سال گذشته آسیب دیدند و به دلیل وضعیت فعلی امکان استفاده از آنها برای اهداف پزشکی امکان پذیر نیست. تأمین تجهیزات کمیته پارالمپیک در نظر دارد مرمت و ترمیم مصدومیت آنها را انجام دهد که در آینده نزدیک به ورزشکاران آسیب دیده ارائه می شود تا آنها بتوانند مصدومیت خود را در خانه ترمیم کنند.

وی در خصوص تعطیلی اردوهای ورزشی پارالمپیک در ماه اکتبر ، اضافه کرد: ما در تعطیل کردن اردو عجله نداریم و سلامتی این ورزش برای ما مهمتر از اردو است. اگر اوضاع به همین ترتیب ادامه یابد و رئیس هماهنگ کننده وزارت ورزش اجازه تعطیل شدن اردوها را نداشته باشد ، در ماه اکتبر شکی نیست. ورزشکاران ما برای افراد سالم خطرناک هستند و با بسته شدن اردوها نمی توانیم سلامتی آنها را به خطر بیاندازیم.

سرانجام دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک نیز در مورد توزیع تجهیزات و لوازم ارزشمند استانهای پارالمپیک اظهار داشت و افزود: “” ما نمی توانیم او را به وزن 200 کیلوگرم بدست آوریم که بتواند با کمک یک دوست در سالن تمرین وزنه برداری بلند کند تا او بتواند به تنهایی کارهای آموزشی حرفه ای را انجام دهد. این مسئله مشکلات زیادی را برای ورزشکار ایجاد می کند ، بنابراین سلامتی این ورزشکار برای ما مهمتر است و از وزن صاحبان فقط می توان به عنوان ابزارهای مهم در تیم ملی و اردوها استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا