پیش‌بینی میزبانی از ۷۰۰ معتکف در ۸ مسجد شهرستان بافق – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمد هادی صامتی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اینکه سال گذشته 500 نفر در هفت مسجد این شهرستان خودکشی کردند، گفت: پیش بینی می شود در این شهرستان بین 500 تا 700 نفر خودکشی کنند. سال هفت هشت مسجد در شهر بافاق.

وی به احداث پایگاه عقب نشینی در شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: کارهای لازم برای طرح خروج از ماه رجب از آبان ماه توسط این مرکز آغاز شده و جلسات متعددی به صورت باشکوه و باشکوه برای برگزاری این مراسم معنوی برگزار شد. پوست

صامتی با اشاره به اینکه سال گذشته 500 نفر در شهرستان بافق آواره شدند، گفت: امسال 7 تا 8 مسجد برای آوارگان آماده می شود که از این تعداد 4 مسجد برای جوانان آماده می شود.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با تاکید بر اینکه ثبت نام از علاقه مندان از 17 تا 25 دی ماه انجام می شود گفت: تلاش ما بر این است که مراسمی معنوی و افتخارآمیز ویژه جوانان برگزار شود.

وی از برگزاری مسابقه ای با عنوان «انزوای انس» با موضوع شناخت احکام اعتکاف خبر داد و یادآور شد: به برندگان این مسابقه در هزینه های اعتکاف تخفیف داده می شود.

صامتی همچنین از تلاش برای تهیه بیانیه چهار محوری و امضای آن توسط نیروهای مسلح خبر داد و گفت: در صورت اتمام این برنامه، بیانیه شامل مواردی مانند خروج از انقلاب، مطالبات مردم از دولت، دعوت از مردم می شود. شرکت کردن.بحث وی در راهپیمایی 31 اسفند از مردم خواست تا در انتخابات 20 اسفند شرکت کنند.

دکمه بازگشت به بالا