ورزشی

مربیان زن هندبال به صورت نمایشی کنار تیم حضور دارند/ بافق شانس مسلم قهرمانی است

غرسی: مربیان زن هندبال به صورت نمایشی با تیم آماده هستند/ شانس بافق برای قهرمانی

این مربی هندبال معتقد است مربیان زن هندبال با تیم مانند تئاتر هستند.

به گزارش خبرگزاری شیمیشی، اولین دوره مسابقات لیگ هندبال بانوان در سالن هندبال فدراسیون بین دو تیم شنگ آهن بافق و شهید شمالی کازرون برگزار شد و شنگ آهن بافق با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. 36:28. افتاد. پایان این مسابقه به منظور مشخص شدن نام تیم قهرمان این دوره از مسابقات، مسابقات رده بندی دوم امروز شنبه 3 اردیبهشت ماه در سالن فدراسیون هندبال برگزار می شود.

ناهید گرسی مربی هندبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری شیمیشی در پاسخ به این سوال که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؟ نمی گویم این تیم بالاتر از تیم شمیل است، نه واقعاً اینطور نیست، اما در فصلی که این دو تیم مقابل هم قرار گرفتند، همیشه تیم برنده می برد. باخ برای بازی فینال بازی اول را برد و روی کاغذ شانس اصلی پیروزی با این تیم است.

وی درباره کیفیت مسابقات لیگ در این فصل گفت: در مجموع اگر بخواهم صحبت کنم امسال لیگ پویا و باکیفیتی داشتیم. فدراسیون خیلی خوب و برنامه ریزی شده بیرون آمد، هرچند به دلیل مسابقات آسیایی وقفه داشت و لیگ طولانی بود، اما در مجموع آنچه دیدیم لیگ جالبی بود. شرایط تیم ها برابر بود، مثل پارسال نبود که همه ستاره ها در یک تیم باشند. هیچ تیمی نسبت به سایر تیم ها برتری نداشت، هرچند سه تیم اول وضعیت بهتری داشتند اما در مجموع شرایط برای همه یکسان بود.

این کارشناس هندبال در پایان به ضعف این دوره از رقابت ها اشاره کرد و اعلام کرد: تمدید لیگ باعث خستگی بازیکنان می شود، هرچند امسال شرایط به گونه ای بود که باید لیگ را تمدید می کرد اما باز هم این مشکل کنترل شده بود. انتظار می رود برای فصل جدید برنامه ریزی بهتری در این زمینه انجام شود. در پایان امیدوارم مربیان زن هندبال مثل تئاتر با تیم ها نباشند، متاسفانه این مشکل وجود دارد و تلاشی برای حل این مشکل نمی شود. باید به این مربیان فرصت بیشتری بدهیم که اشتباه کنند، ببازند، اما در نهایت یاد بگیرند و مربی شوند.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن و صدای مخالف

دکمه بازگشت به بالا