حوادث

واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد سربازان پلیس پبشگیری تهران در برابر کرونا

رئیس پلیس پیشگیری تهران اعلام کرد که 90 درصد از افسران پلیس به کرونا تزریق شده اند.

به گزارش شیمیشی ، سرهنگ جلیل عوفایی در مورد روند تزریق سربازان پلیس پیشگیری تهران بزرگ در برابر کرونا اظهار داشت: عجله کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد سربازان مستقر در ایست های بازرسی ، ایست بازرسی و سایر ایست های بازرسی در تهران بزرگ تزریق کرونا را دریافت کرده اند ، گفت: کمتر از 10 درصد از سربازان باقی مانده در آینده نزدیک سوزن را دریافت می کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: برخی از سربازان به دلیل بیماری عروق کرونا قلب یا در حین واکسیناسیون مجاز به واکسیناسیون نشدند ، بنابراین از افراد برای واکسیناسیون مجدد دعوت می شود. تیم های سیار پلیس پیشگیری نیز شخصاً در مراکز پلیس پیشگیری واکسینه خواهند شد.

به گفته بنیاد ، 100 درصد احتمال واکسیناسیون سربازان پلیس پیشگیری تهران بزرگ وجود دارد و بقیه واکسیناسیون را دریافت خواهند کرد.

کرونا گفت ، صبح امروز ، امیر غلامرضا رحیمی پور ، رئیس بخش منابع انسانی فرماندهی کل نیروهای مسلح در مصاحبه با شیمیشی اعلام کرد که همه سربازان کشور تا پایان ماه سپتامبر واکسینه می شوند. به در این هفته ، 250،000 مورد تزریق کرونا به ارتش تحویل داده شد و روند تزریق تا این هفته ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره منابع انسانی فرماندهی کل نیروهای مسلح همچنین در مورد واکسیناسیون همه سربازان به شیمیشی گفت: طبق برنامه ریزی ها و واکسیناسیون های ارائه شده ، همه سربازان نیروهای مسلح در همه واحدها و رده ها تزریق کرونا را دریافت می کنند. تا پایان ماه سپتامبر. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا