عمومی

راه بند فراز سیماران

راهبند فراز 5 متری سیماران یکی از بهترین محصولات کنترل تردد تولید ایران می باشد که با سرعت بالا بوم و تردد نامحدود، به گزینه ای بسیار کاربردی برای محیط هایی با ترافیک متوسط تبدیل شده است. راهبند فلاشر دار فراز با بوم 5 متر در گروه راهبندهای اهرمی یا میله ای قرار گرفته است و به دلیل قابلیت کنترل باز و بسته شدن آن با ریموت، دستی و تنظیم بر روی حالت اتوماتیک، گزینه ای مناسب برای کنترل تردد در ورودی ادارات به شمار می رود.

درب اتوماتیک ویانا ارائه دهنده انواع راهبند اتوماتیک در ادامه به معرفی کاملا ویژگی های راهبند پارکینگ سیماران مدل فراز 5 متری پرداخته و قیمت، نکات مهم در راهبند فراز 5 متری اشاره خواهد نمود. شرکت سیماران از جمله برندهای ایرانی معتبر و پیشرو در زمینه تولید آیفون تصویری، پنل صوتی و تصویری، راهبند، موتور کرکره برقی، جکهای اتوماتیک و.. این شرکت توانسته با اتکا به نیروی متخصص و استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی روز دنیا محصولات تولیدی خود را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه نماید.

راه بند سیماران فلاشر دار با بوم ۵ متری Park 5

تمام موانع اتوماتیک ما با هر دو دستگاه ایمنی (شامل حلقه های ایمنی یا عینک های ایمنی و بعضی موارد هر دو) می باشد و “Stop ” به طور استاندارد به روی آن نشانه گذاری می شود و به طور کامل IP رتبه بندی می شود و به شما آرامش می دهد مانع از شما شده و کاملا امن است.

راه بند معمولا برای گودال های بوم در سطوح عبور، جابجایی، پارکینگ، ایستگاه های بازرسی و ورود به مناطق محدود شده وجود دارد. بعضی از دروازه ها دارای بوم اتوماتیک و مجهز هستند، دیگران به صورت دستی عمل می کنند اما گیت های دستی گاهی اوقات به شیوه ی دروازه ی معمولی آویزان می شوند.

حرکت بوم این راه بند سیماران تنها ۳-۶ ثانیه به طول می انجامد. قدرت موتور این راهبند ۹۰W و گشتاور چرخش موتور آن ۲۸۰۰ دور در دقیقه است. این راهبند ها ستون هایی هستند که روی زمین نصب شده و در مواقع لزوم به پایین رفته و مسیر را باز می کند.

راهبند ۵ متری بتا کاملترین نوع از سه مدل راهبند وارداتی این شرکت می باشد. راهبند و گیتهای اتوماتیک دارای مدلها وتفاوتهای مختلفی میباشد که ازجمله آنها موتور هیدرولیکی ویا الکتروموتور میباشد. طبق درخواست آنها ، هر مدل از راهبند پارکینگ BFT ، مانند 1- بدون محدودیت ترافیک (هیدرولیک) 2- با محدودیت ترافیک (الکترومکانیکی) 3- مانع ستون 4 سال ضمانت دارد و هزینه آن مناسب است.

نکته مهم در خرید راهبند ، تفاوت بین راهبند هیدرولیکی و الکترومکانیکی ، نصب راهبند ، کنترل راهبند هوشمند ، ردیاب حلقه ، RFID Reader Long Range Reader ، عیب یابی راهبند ، روش نصب کلید ، روش نصب کلید دستی.

هر طول بوم راهبند روی یک سرعت کار استاندارد تنظیم می شود اما بسته به نیاز می تواند تنظیم شود (از طریق صفحه کنترل) برای یک کار سریعتر یا کندتر باشد. راهبند های اتوماتیک پارکینگ و دستی توسط AUTOGARD یک راه حل مناسب برای مشتریانی است که به امنیت بیشتر در محل یا ملک خود اهمیت می دهند و کنترل دسترسی وسیله نقلیه برای آنها مهم است.

برای مشاهده محصولات منتخب سفر و ورزش در وبسایت دیجی کالا بر روی “خرید کنید” کلیک نمایید. راهبند بتا 300 یا دولوکس مدل لوکس شرکت بتا است.این راهبند 220 ولت و الکتروموتور است و ظاهر زیبایی نسبت به مدل 400 این شرکت دارد . راهبند اتوماتیک بتا 300 دارای بازوی 5 متری می باشد ودر کنار بدنه راهبند 2 ردیف LED ودر بالای راهبند نیز فلاشر وجود دارد.

پکیج راهبند فراز 6 متری سیماران

محصولات سیماران را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید. این دوربین به صورت پیوسته در حال ثبت فیلم و تصاویر افرادی است که در انتظار باز شدن مسیر هستند و مزیت آن ثبت پلاک تمامی خودرو ها است. راه بند سیماران را می توان برای ورودی های ساختمانهای مسکونی و تجاری با واحدهای بالا و همچنین ورودی پارکینگهای عمومی، بیمارستانها و ورزشگاهها نصب نمود.

جهت مشاهده محصولات کنترل تردد (حضور و غیاب) سیماران کلیک کنید. راهبندها به دو دسته، اتوماتیک و مکانیکی تبدیل می شوند که نوع اتوماتیک آن به صورت هوشمندانه و با نزدیک شدن خودرو به راهبند، بوم بالا رفته و اجازه ورود یا خروج می دهد و نیازی به حضور اپراتور برای این کار نمی باشد.

کاری که راهبند بر عهده دارد را معمولا نمی توان از جک پارکینگی انتظار داشت چرا که در صورت استفاده از جک درب اتوماتیک تردد به کندی انجام می پذیرد و در صورت تردد بالا عمر جک پارکینگ بسیار پایین می آید. سیماران تولید کننده انواع محصولات آیفون تصویری و محصولات حفاظت ساختمان است. سیماران بجز آیفون تصویری و درب اتوماتیک سعی نموده بتواند همه گروه های کنترل تردد و اتوماسیون منازل را نیز پوشش دهد.

موتور ریلی فک مدل 741

نصب راهبند میله ای یا بازویی تنها جنبه بازدارندگی و هشدار برای راننده وسایل نقلیه در بردارد . به عبارت دیگر این راهبندها مقامت چندانی در برابر ضربه و برخورد خودرو از خود نشان نمی دهند . جنس بوم راهبند معمولا از آلومینیم درست شده تا در صورت برخورد وسایل نقلیه با بوم مشکلی برای خود راهبند به وجود نیاید و بوم به راحتی قابل تعویض می باشد .

در صورتی که هدف از نصب راهبند جلوگیری از عبور خودرو باشد باید از انواع دیگر راهبند با مقاومت بالا نظیر راهبند های ستونی یا راهبند دفنی در برابر برخورد استفاده شود . الکام البرز نمایندگی نصب راه بند های بی اف تی در کرج نصب بهترین راه بند طول 4 متر و 5 متر و 6 متر نصب اصولی و درجه یک دو سال گارانتی بازدید و مشاوره رایگان راه بند های تردد بالا …

شرکت صنایع الکترونیک سیماران جهت رفاه حال و احترام به مشتریان محصولات راه بند سیماران را با گارانتی ارائه می دهد. در همین راستا، راه بند سیماران شامل 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

اين شركت پس از دريافت پروانه توليد از وزارت صنايع، اخذ چندين نمايندگي انحصاري از كشورهاي اروپايي و سرمايه گذاري مشترك با آنان، فعاليت خود را در جهت انتقال تكنولوژي و هر چه كامل تر شدن توليدات و خدمات پروژه هاي خود آغاز نمود. دیجی کالا برای هر کاربر به صورت اختصاصی کدهای تخفیف معرف درنظر گرفته است که می‌توانند با ارسال آن به دوستان خود از جوایز و امتیازات مختلف بهره‌مند شوند.

راه بند سیماراناز جمله محصولات کنترل تردد تولید شده توسط شرکت سیماران است. این محصول که برای کنترل ورود و خروج افراد به داخل محوطه ساختمان ها استفاده می گردد، دارای کاربری ساده ای است. هر دو راه بند سیماران از نوع راهبند اهرمییا راهبند جاده ای هستند.

عملکرد آن ها به این صورت است که با بالا آمدن بوم یا اهرم از یک سمت، مسیر ورودی برای تردد باز خواهد شد. درصورتی که قصد خرید راه بند سیماران از فروشگاه دی سی ای کالارا دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. با وارد کردن کد تخفیف از 15 هزار تومان تخفیف سوپرمارکت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا برای سفارش‌های بالای 100 هزار تومان بهره‌مند شوید.

فروش بازو راهبند

فروشگاه اینترنتی کالاولت، مجموعه‌ای است تخصصی برای بررسی، خرید و خدمات پس از فروش محصولات برقی که تلاش می‌کند با ارائه قیمت‌های فوق‌ العاده و معرفی کامل ویژگی‌های هر محصول، مشتریان خود را از خریدی آسان و هوشمندانه مطمئن کند. مدار کنترل سیماران فراز را می توان یکی از پیشرفته ترین مدارهای موجود در حال حاضر در جک های پارکینگ اتوماتیک دانست.

شرکت سیماران با ارائه این مدار کنترلی در سال 1395 تحولی شگرف در این زمینه ایجاد کرد. راهبند فراز سیماران دارای موتور و گیربکس راهبند پروتکو ایتالیا می باشد. راهبند پارکینگی میله ای فراز سیماران با موتور ایتالیایی پروتکو ایتالیا دارای مشخصات و قابلیت های زیر می باشد.

راهبند و درب اتوماتیک آلمانی

راهبند تلسکوپی به طور معمول در محل های پارکینگ ، پاسگاه ها و ورودی های مناطق محدود مشاهده می شود. راه بند فوق همچنین یک روش معمول برای کنترل گذر از غرفه های عوارض هستند. این مانع قابل توسعه برای تأمین امنیت پارکینگ ، بسیار سبک وزن اما پایدار می تواند برای محیط های داخلی و خارجی استفاده شود.

بسته به عرض ورودی پارکینگ یا محوطه می توان از نوع تک اهرم یا دو اهرمی استفاده نمود. در شرایطی که دو بازوی متحرک برای مجموعه به کار رود طبیعتا شما به دو موتور و گیربکس نیاز خواهید داشت. به علاوه می توانید از راهبند ستونی برای شرایطی که نیاز به امنیت بالا دارند، استفاده کنید.

همچنین ، این مانع در دمای 20- تا 60+ درجه سانتیگراد به خوبی کار می کند. مصرف برق آن در حالت عملکرد 80 وات است که در حالت آماده به کار به حداکثر 2 وات می رسد. راهبند مدل سیماران فراز بسیار شبیه به راهبند مدل Proto Park است. این راهبند پارکینگ دارای بوم تلسکوپی است که می تواند در صورت لزوم به اندازه 4 تا 6 متر تنظیم شود.

فروش ویژه راهبند الکترونیکی مناسب جهت انواع مکان با قابلیت نصب انواع بوم راهبند و اتصال به تمامی سیستم های کنترل تردد هوشمند. راهبندابزاری کاربردی برای کنترل تردد است که عموما در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین می توانید ازچراغ فلاشر و بومهای Led داربرای هشدار استفاده نمایید. فایدینی یکی از اولین شرکت هایی است که از ریزپردازنده ها برای کنترل و تمرکز روی همه برنامه های درخواستی استفاده می کند و امروزه به سطح بالایی از بهره وری و نوآوری در فناوری رسیده است. صفحه موتور سنگین از خازن دائمی چرخه 100٪ وظیفه 4 قطب T.E.F.C پشتیبانی می کند. موتوری که قدرت لازم را برای گیربکس درجه صنعتی محور کمربند دنده فراهم می کند ، که به نوبه خود مکانیزم خروجی سنگین را هدایت می کند.

شرکت سیماران تولید کننده انواع محصولات آیفون تصویری و محصولات حفاظت ساختمان است. سیماران محصولاتی با کیفیت بالا برای کاربران خود فراهم می آورد. یک از ویژگی های برجسته این راهبند این است که از بوم 5 متری برخوردار است که این قابلیت را دارد که به کامپیوتر نیز متصل شود. این ویژگی باعث می شود که از طریق کامپیوتر بتوان آن را تنظیم نمود .

همچنین راهبند 5 متری بریزی دارای این قابلیت است که با انواع سیستم های کنترل تردد هم گام سازی شود . در واقع، سیستم های کنترل تردد یکی از جدید ترین محصولات برای کنترل عبور و مرور خودرو ها در ساختمان ها می باشد .عملکرد آنها به این صورت است که یک تگ برچسبی بر روی شیشه نصب و به دستگاه کنترلر معرفی می گردد.

یکی از رایج ترین راهبند پارکینگ ، زومر ASB-6010A است که بیشترین استفاده را دارد. این نوع راهبند دارای بوم تلسکوپی است که می تواند 1.5 متر تا 6 متر طول داشته باشد (بسته به اندازه فضا). این راهبند منسوخ شده و از جمله قابلیت های آن می توان به سرعت کار ، قابلیت نصب پنل و چراغ چشمک زن اشاره کرد.

انسداد این جاده منطقه بندی بر روی بوم 6 متری خود دارای یک LED سبک است تا حرکت این بوم در شب برای استفاده کاربران محفوظ باشد. وزن بدن این سد در حدود 40 کیلوگرم است و در دمای 20- تا 60+ درجه سانتیگراد نیز می تواند به خوبی کار کند. این راهبند با AC 230 V ، 50/60 Hz کار می کند و قدرت آن 80W ، 24V DC است.

از مهم ترین ویژگی های راهبند فراز با بوم 5 متر می توان به قابلیت تنظیم زاویه و همچنین سرعت باز شدن آن بر حسب شرایط محیط و میزان ترافیک اشاره نمود. علاوه براین، راهبند فراز 5 متری قادر به اتصال سیستم های کنترل تردد از قبیل کارت خوان ها بوده و با فتوسل نوع NO و NC نصب شده بر روی آن، قدرت تشخیص مانع بسیار بالایی دارد.

سیستم کارکرد اینراهبندسیماران به صورت الکترومکانیک انجام می گیرد و همین موضوع می تواند دلیل اصلی قیمت پایین تر این محصول نسبت به راهبندهای هیدرولیکی باشد. راه بند ها به صورت کلی در مدل های دستی و اتوماتیک ساخته شده اند. در اینجا سعی می کنیم انواع اتوماتیک آن را معرفی و مقایسه کنیم تا در نهایت امکان خرید آن به سادگی برای شما فراهم آید.

سیماران تمامی محصولات خود را با گارانتی ۳۰ ماهه عرضه می کند. سیستم عملکرد این مدل راهبند بصورت الکترومکانیکی بوده و به ولتاژ ۲۲۰ ولت AC برای شروع حرکت نیاز دارد. تمامی حقوق وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی دکاشاپ می باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر می باشد . من ربات هوشمند گفت و گوی آنلاین دیجی‌کالا هستم و در حال حاضر در حال آموزش دیدن برای پاسخگویی بهتر و انتقال پیام شما به پاسخگوی مرتبط با مشکلتان هستم.

یکی دیگر از محصولات جک درب پارکینگی 4p سیماران فراز است، جک های این مدل ساخت سیماران ساخت پارتکو ایتالیا بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد و شناخته شده می باشد. گشتاور خروجی این جک 2500 نیوتن متر و ولتاژ کاری آن 230 ولت می باشد. نصب و راه اندازی انواع راهبند در قشم استفاده از راهبند بازویی اتومات ؟ راهبند های بازویی اتوماتیک، راه حلی ساده و کارآمد برای کنترل ترافیک خودکار برای حوزههایی…

دکمه بازگشت به بالا