عمومی

لیست نرم افزار های CRM ارزان قیمت و رایگان

در طی چند سال اخیر برنامه مدیریت ارتباط با مشتری عمدتا در سطح شرکت ها بود. خوشبختانه دیگر چنین نیست. اکنون بیشتر سیستم عامل ها برنامه هایی را برای شرکت های نوپا و خرده فروشی محلی ارائه می دهند. با این حال، به دلیل این تغییر، یافتن بهترین CRM برای یک تجارت کوچک می تواند طاقت فرسا باشد.

یک سیستم CRM معتبر باید به شما کمک کند روی وظایف مدیریتی خود تمرکز کنید، معاملات بیشتری انجام دهید و روابط با مشتری را بهبود ببخشید. همچنین برای صرفه جویی در وقت و افزایش کارایی، باید به خطوط فروش خاص و ویژگی های اتوماسیون بازاریابی دسترسی داشته باشید.

این مقاله به شما یک نمای کلی از پنج سیستم برتر CRM برای مشاغل کوچک می دهد. شرکت هایی ذکر شده ارزان یا رایگان هستند، بنابراین راه حل هایی برای کاربرانی که بودجه زیادی نیز ندارند، وجود دارد.

بهترین CRM برای مشاغل کوچک

حالا که دانستید CRM خوب چیست، بیایید نگاهی به پنج گزینه برتر بیندازیم. هر یک از این گزینه ها به گردش کار شما کمک می کند، بنابراین بستگی به نوع خدمات اضافی مورد نیاز شما دارد، حداقل در حدی که برای شما مناسب ترین باشد.

  • HubSpot
  • Salesforce
  • Zoho
  • Vtiger
  • Freshsales
  • Insightly

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری HubSpot

HubSpot یک ارائه دهنده CRM محبوب با ابزارهای قدرتمند بازاریابی است. این امکان را به شما می دهد تا سرنخ ها را افزایش دهید، سرعت فروش را افزایش دهید، خدمات مشتری خود را تسریع کنید و حتی یک وب سایت بسازید.

اگرچه نسخه رایگان طیف کاملی از امکانات را ارائه نمی کند، اما انتخابی عالی است که به شما در مدیریت فعالیت های روزمره کسب و کار کمک می کند.

HubSpot ابزارهای مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا فروش، بازاریابی و تلاش های شما را افزایش دهد. شما می توانید وظایف مشخصی را تعیین کنید، گردش کارها را مدیریت کنید و همه تعاملات مشتری تیم خود را ردیابی کنید. به علاوه، شما می توانید برای افزایش کارایی به راحتی آن را با نرم افزار های دیگر ادغام کنید.

امکانات

HubSpot  دارای ویژگی های زیر است:

  • مدیریت فروش
  • ابزار بازاریابی از طریق ایمیل
  • ابزار برنامه ریزی
  • صفحات فرود
  • مدیریت تبلیغات
  • سیستم تیکتینگ
  • گفت و گو زنده
  • ابزارهای بهره وری

قیمت

اگر نسخه رایگان پاسخگو نیازهای شما نبود و یا به گزینه شخصی تری نیاز دارید، می توانید نسخه غیر رایگان آن را تهیه کنید. قیمت گذاری برای هر کاربر از ۴۰ دلار در ماه شروع می شود و شامل ابزارهای ساده اتوماسیون است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Salesforce

Salesforce یک سیستم CRM قدرتمند است که دسترسی به بسیاری از ربات های پیشرفته را فراهم می کند. نیازی به استفاده از اتوماسیون بازاریابی قدرتمند، تجارت الکترونیکی و ابزارهای گزارشگری نیست. می توانید وظایف را از طریق سایت ردیابی کنید و سازمانهای مشتری منظم را در محل کار مدیریت کنید.

با این حال، Salesforce به دلیل ماهیت انعطاف پذیر ممکن است به اندازه CRM های دیگر موجود در این لیست فعال نباشد.

امکانات

  • دسترسی به اطلاعات از یک مکان واحد
  • مرکز ایمیل خودکار
  • مدیریت لوله های فروش
  • مدیریت مشتری
  • ردیابی ایمیل
  • برنامه موبایل
  • گزارش گیری از یم های مختلف

قیمت

بسته های غیررایگان از ۲۵ شروع در هر کاربر در ماه شروع می شود و برای 10 کاربرمجاز و قابل استفاده است.  خواهان یک قرارداد یک ساله نیستید، می توانید ماهیانه 35 دلار به ازای هر کاربر پرداخت کنید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Zoho

یک پلت فرم CRM کاربر پسند با رابط کاربری آگاه و تجارت از راه دور است. به راحتی می به اطلاعات خود از هر کجا دسترسی داشته باشید و اپلیکین موبایل گزارش های فوری و به روز را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر این، Zoho می تواند به شما کمک کند کانالهای رسانه اجتماعی خود را بیشتر ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید بررسی مشتری در سایت های شبکه را ردیابی کنید.

امکانات

  • گزینه های فروش و بازاریابی خودکار
  • گزارش دقیق
  • مدیریت گردش کار
  • قابلیت شخصی سازی
  • الگوهای ایمیل
  • ایجاد همکاری بین تیم های مختلف

قیمت

Zoho برای سه کاربر رایگان است. اگر فکر می کنید این ویژگی ها خیلی ساده هستند، می توانید به ازای هر کاربر ماهانه ۱۲ دلار بپردازید. این طراحی استاندارد شامل گزینه هایی مانند مدیریت خطوط لوله GIPP، ایمیل انبوه است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Freshsales

Freshsales یک سیستم عامل CRM است که به تازگی راه اندازی شده است. بنابراین می توانید تجهیزات زیادی برای پشتیبانی از مشتری انتظار داشته باشید. این نرم افزار دارای یک ابزار مدیریت ایمیل و تلفن داخلی است که براساس معیارهای امتیازدهی شما به طور خودکار امتیازات بالقوه را کسب می کند. علاوه بر این، به شما امکان می دهد تماس های خود را به طور خودکار شماره گیری، ضبط و ردیابی کنید، که به شما کمک می کند تمام ارتباطات خود را به طور کارآمد مدیریت کنید.

امکانات

  • قابلیت مدیریت ، تماس و حساب
  • ادغام ایمیل
  • خط لوله جالب فروش
  • تلفیق پیام کوتاه
  • به روزرسانی خودکار
  • ارتقا همکاری بین تیم ها
  • اتوماسیون گردش کار

قیمت

قیمت این نرم افزار از ۱۲ دلار در ماه شروع می شود. مشاغل در حال رشد می توانند به ازای هر کاربر ۲۵ دلار در ماه مانند گزارش های پیشرفته، جلسات مدیریتی مبتنی بر سایت درآمد کسب کنند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Vtiger

Vtiger یک CRM با کاربرد آسان و شخصی است که توسط تیم های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری در بیش از ۳۰۰۰۰۰ شرکت برای افزایش درآمد کسب و کار و عملکرد فروش استفاده می شود.

Vtiger در تمام مراحل فروش به علاوه شناسایی سرنخ، از طریق ایمیل و پیامک های خودکار در بهبود تعاملات به شما کمک می کند. ارتقا و بهبود همکاری با هم تیمی های خود، تجزیه و تحلیل و پیش بینی درآمد، تسهیل جلسات، مدیریت معاملات ریسکی، مدیریت پیشنهادها و پیشنهادات و کسب امتیازات بیشتر در نتیجه افزایش معاملات موفق از ویژگی های این نرم افزار است.

امکانات

  • مدیریت فرصت
  • برنامه ریزی
  • پیش بینی فروش و درآمد
  • مدیریت سرنخ
  • اتوماسین و گردش کار
  • مدیریت کمپین ها
  • انبارداری
  • ادغام با دیگر نرم افزارهای ضروری کسب و کار

قیمت

قیمت Vtiger CRM از ۱۰.۰۰ دلار در هر ماه شروع می شود، البته vtiger یک نسخه آزمایشی رایگان را ارائه می دهد.

می توانید بر روی امکانات آن مانند مدیریت روابط کلیه مشتریان خود، از جمله جزئیاتی مانند نام، شماره تلفن، مخاطبین گذشته و سابقه حساب، یک مرور کامل داشته باشید.

بهترین CRM برای مشاغل کوچک چیست؟

استفاده از سیستم CRM می تواند روند کاری شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد و شرکت شما را به سطح بالاتری برساند. علاوه بر این، متمرکز کردن وظایف خود بر روی یک سیستم عامل می تواند در وقت شما صرفه جویی کند، بنابراین می توانید به جای انجام امور تکراری، بر روی امور ضروری تر و رشد تجارت خود تمرکز کنید.

در این مقاله، ما در مورد پنج نامزد عنوان بهترین CRM برای مشاغل کوچک صحبت کردیم. نرم افزار های ذکر شده، نرم افزارهای خارجی بودند که برای استفاده ایرانیان مشکلات زیادی دارند.

برای مثال احتساب هزینه های پرداختی، دلاری بوده، با توجه به مسائل تحریم، شرکت های ذکر شده در ایران نمایندگی ندارند و پشتیبانی و آموزش نیز برای نرم افزارها در دسترس نیست و  از همه مهم تر، متناسب با کسب و کارهای ایرانی نبوده و نمیتواند پاسخگو نیاز های ما باشد.

اما نسخه بومی سازی شده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Vtiger، با برند پارس ویتایگر متناسب با کسب و کارهای ایرانی بوده که دارای یک صفحه کنترل بصری، گزارش تصویری و یکپارچه سازی آسان با دیگر نرم افزارهاست. همه کسب و کار ها، کوچک، متوسط و بزرگ می توانند از مزایای این نرم افزار برای ساده سازی امور پیچیده کسب و کار خود استفاده کنند.

برای اطلاع از قیمت ها، به سایت پارس ویتایگر مراجعه کنید.

https://hamyarcrm.com/لیست-قیمت-نرم-افزار-crm/

دکمه بازگشت به بالا