ترندهای کسب و کارعمومی

قیمت چاه کن دستی را از کجا استعلام بگیرم؟

همانطور که میدانید اتحادیه لوله بازکنی تهران اصلی ترین مرجع برای تعیین قیمت خدمات و همچنین ارائه شکایات و پیگیری تخلفات محسوب میشود. اما واقعیت این است که و برخلاف بسیاری از خدمات دیگر دارای اتحادیه مستقل نبوده و به همین دلیل مشکلات و سردرگمی های زیادی را برای اغلب افراد بوجود می آورد.اگر نیازمند چاه کن حرفه ای، استعلام قیمت چاه کن، حفاری چاه فاضلاب، حفاری چاه ارت، حفاری شمع ساختمان، حفاری منهول و … هستید همین الان با شماره 09370919055 تماس بگیرید. متخصص های خونه سازها با افتخار منتظر پاسخگویی شما هستند.

به طوریکه بسیاری از افراد از نحوه شکایت و ارائه گزارش تخلف تیم های لوله بازکنی و لوله بازکن های سیار اطلاع ندارند. در این شرایط این قبیل خدمات زیرمجموعه ای از سایر اتحادیه ها قرار میگیرند. با توجه به اینکه اتحادیه مشخص و ثابتی برای لوله بازکنی در حال حاضر تعریف نشده است، به همین دلیل امکان درج آدرس و تلفن وجود ندارد.

برای اطلاع دقیق از تلفن اتحادیه لوله بازکنی تهران با 118 تماس بگیرید.

Where can I inquire about the price of a hand well

چطور از شرکت لوله بازکنی شکایت کنیم؟

تیم های لوله بازکنی و به دلایل مختلف از قبیل در اختیار نداشتن تجهیزات و مهارت و تخصص کافی ممکن است نتوانند رضایت مشتری را جلب کنند. علاوه براین، برخی از لوله بازکن ها دستمزدهایی بیش از مقدار عرف و مصوب دریافت می کنند. به همین دلیل مشتری می تواند با طرح شکایت، تخلف تیم و فرد لوله بازکن مورد نظر را به سازمان مربوطه گزارش دهد. همان طور که اشاره شد، اتحادیه لوله بازکنی تهران مرکز مستقلی نبوده و فرآیند طرح شکایت ممکن است با چالش هایی برای افراد روبرو شود.

برای شکایت از شرکت های لوله بازکنی یا لوله بازکن های سیار و تیم های تخلیه چاه و فنر زن می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب نمایید:

  1. طرح شکایت در شورای حل اختلاف و تنظیم متن و تکمیل اطلاعات شرکت یا فرد مورد نظر
  2. مراجعه حضوری به اتحادیه

روشهای جلوگیری از کلاه برداری شرکتهای لوله بازکنی

علیرغم فعالیت شرکت های معتبر و شناخته شده مثل تهران سماء، برخی از افراد سودجو نیز در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت سیار فعالیت دارند و کلاهبرداری های زیادی از این طریق صورت میگیرد. با توجه به اینکه پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، لذا بهتر است با روش های جلوگیری از کلاهبرداری شرکت های لوله بازکنی آشنا باشید. از رایج ترین کلاهبرداری های صورت گرفته توسط تیم های لوله بازکنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت دستمزد بیش از مقدار عرف و معمول
  • عدم رفع مشکل گرفتگی لوله ها یا آسیب وارد کردن به تاسیسات ساختمان به دلیل نداشتن مهارت و تجهیزات مناسب
  • عدم رعایت حریم شخصی افراد توسط لوله بازکن های سیار
  • بزرگ جلوه دادن مشکل و رفع آن با محلول های لوله بازکن و دریافت هزینه های هنگفت به دلیل عدم آگاهی مشتری

البته لازم به ذکر است که بسیاری از لوله بازکن ها برای دریافت دستمزدهای بالا توجیه هایی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، استفاده از سه نظام و فنرهای فولادی بلندتر و الماسه و رسوب تراش از مواردی هستند که به عنوان دلیل برای افزیش نرخ لوله بازکنی ارائه میشود. لازم است بدانید که هیچ یک از موارد فوق باعث تغییر چشمگیر در قیمت ها نشده و نوعی کلاهبرداری محسوب میشود. برای جلوگیری از کلاهبرداری شرکت های لوله بازکنی کافیست موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

از کجا استعلام قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه بگیرم؟

یکی از بهترین راه ها برای اینکه بتوانید از کلاهبرداری تیم های لوله بازکنی جلوگیری کنید، استعلام قیمت های عرف و معمول از مرجع رسمی این شغل می باشد. برای این منظور می توانید با اتحادیه لوله بازکنی تهران تماس بگیرید. توجه داشته باشید که برخی از لوله بازکن ها با درخواست دستمزدهای بسیار پایین و ارزان نیز سعی در جلب مشتری بیشتر دارند. به همین دلیل نمی توان گفت شرکت ها و لوله بازکن هایی که قیمت ارزان تری دارند همیشه بهترین گزینه هستند.

استفاده از خدمات شرکت های لوله بازکنی معتبر

به دلیل سابقه فعالیت طولانی، به ندرت دچار کلاهبرداری میشوند. این تیم ها علاوه بر ارائه دستمزد معقول، مزایای دیگری همچون تضمین کیفیت خدمات، استفاده از تجهیزات بروز، رفع مشکلات موجود در لوله های فاضلاب بدون تخریب و همچنین صدور فاکتور رسمی را دارند.
تیم لوله بازکنی تهران سماء با بیش از 30 سال سابقه فعالیت از نام های شناخته شده می باشد که زیر نسوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید

چرا باید پروانه بهره برداری چاه آب گرفت؟ چاه‌ها و قنات‌ها در کشور جزوی از میراث این سرزمین هستند؛ از این رو اگر کسی می‌خواهد چاهی را حفر کند و آن را مورد بهره‌برداری قرار دهد لازم است که پروانه بهره‌برداری داشته باشد. این پروانه به او اجازه می‌دهد از میراث ملی این سرزمین به صورت قانونی برداشت کند. از این رو صدور پروانه بهره برداری چاه آب برای حفر و بهره‌برداری چاه عمیق و نیمه عمیق برای کلیه بخش‌های مصرف (کشاورزی، صنعتی، شرب و سایر مصارف) صادر می‌شود.

برای دریافت پروانه بهره‌برداری چاه آب متقاضیان باید مراحل، شرایط و مدارکی را تهیه و طی کنند تا این پروانه به آن‌ها تعلق بگیرد. بنابراین اگر قصد گرفتن پروانه بهره‌برداری چاه آب را دارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

قانون پروانه بهره برداری از چاه آب

قانون توزیع عادلانه آب، آیین نامه‌های اجرایی قانون توزیع عادلانه آب و دستورالعمل‌های صادره از طرف وزارت نیرو به عنوان قوانین حاکم برای صدور پروانه بهره‌برداری مورد نظر قرار می‌گیرد. لذا در صورت تخلف از این قوانین ممکن است خسارات و ضررهای هنگفتی شامل حالتان شود.

مراحل دریافت پروانه بهره برداری چاه آب

مرحله اول

معرفی از طرف سازمان مربوطه، اﺧﺬ درﺧﻮاﺳﺖ کتبی، ﻓﺮم درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﺤﻀﺮی و ﺳﺎﻳﺮ ﻣﺪارک ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز از ﻣﺘﻘﺎضی ﺷﺎﻣﻞ اﺳﻨﺎد ﻣﺎﻟﻜﻴﺖ، ﻣﻮاﻓﻘﺖ اﺻﻮلی و ﺗﻌﻬﺪ ﻧﺎﻣﻪ در ﻣﻨﺎﻃﻖ آزاد.

مرحله دوم

ﺗﻌﻴﻴﻦ و اﻋﻼم اوﻟﻮﻳﺖ ﺗﺨﺼﻴﺺ آب ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز ﻣﺘﻘﺎضی ﺗﻮﺳﻂ ﻛﻤﻴﺘﻪ اوﻟﻮﻳﺖ ﺑﻨﺪی ﺗﺨﺼﻴﺺ آب اﺳﺘﺎن و ﺳﭙﺲ اﺧﺬ درﺧﻮاﺳﺖ و ﻓﺮم ﻣﺤﻀﺮی و ﺳﺎﻳﺮ ﻣﺪارک ﻓﻮق، اﻟﺬﻛﺮ در ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﻤﻨﻮﻋﻪ.

مرحله سوم

ﺑﺮرسی ﺣﻘﻮقی ﻣﺪارک اراﺋﻪ ﺷﺪه

مرحله چهارم

اﺧﺬ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻛﺎرﺷﻨﺎسی، ﺑﺎزدﻳﺪ و ﺗﻬﻴﻪ ﮔﺰارش ﻓنی

مرحله پنجم

ﻃﺮح ﭘﺮوﻧﺪه در ﻛﻤﻴﺘﻪ ﺗﺨﺼﻴﺺ ﺷﺮﻛﺖ و ﺗﻌﻴﻴﻦ آب ﺗﺨﺼﻴﺺ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﺘﻘﺎضی

مرحله ششم

ﻃﺮح ﭘﺮوﻧﺪه در ﻛﻤﻴﺴﻴﻮن رﺳﻴﺪگی ﺑﻪ ﺻﺪور ﭘﺮواﻧﻪ‌ﻫﺎ و ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻣﺸﺨﺼﺎت ﻓنی ﭼﺎه در ﺻﻮرت اراﺋﻪ ﺟﻮاز ﺗأﺳﻴﺲ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺘﻘﺎضی و مجوز تغییر کاربری اراضی.

مرحله هفتم

ﻋﻘﺪ ﻗﺮار داد و اﺧﺬ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺟﺒﺮانی از ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎن ﭼﺎهﻫﺎی ﻣﺸﻤﻮل ﻣﺎده 12 آﺋﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ اﺟﺮائی ﻗﺎﻧﻮن

مرحله هشت

اﺧﺬ ﻗﺮارداد ﺣﻔﺎری از ﻣﺘﻘﺎضی و ﺻﺪور ﻣﺠﻮز ﺣﻔﺮ ﭼﺎه

مرحله نهم

ﺗﻬﻴﻪ ﮔﺰارش ﻛﺎرﺷﻨﺎسی ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻣﻨﺼﻮﺑﺎت ﺑﻬﺮه‌ﺑﺮداری، ﭘﺲ از ﺣﻔﺮ ﭼﺎه و آزﻣﺎﻳﺶ ﭘﻤﭙﺎژ

مرحله دهم

ﺻﺪور ﭘﺮواﻧﻪ ﺑﻬﺮه‌ﺑﺮداری ﭼﺎه ﭘﺲ از اﺣﺪاث و اﺧﺬ و اراﺋﻪ ﭘﺮواﻧﻪ ﺑﻬﺮه‌ﺑﺮداری واﺣﺪ از ﺳﺎزﻣﺎن ذی رﺑﻂ

چاه زن یا مقنی چاه هنوزم هست؟

اگرچه این روزها دیگر تقریبا شغل چاه کنی یا مقنی گری منسوخ شده است و با عنوان یک شغل دائم کسی به آن اشتغال ندارد، اما هنوز هم در برخی شرایط و مناطق، این افراد به خدمت گرفته می شوند تا عملیات حفر چاه به صورت دستی انجام شود.

اما این شغل در دنیای امروزی و با پیشرفت دستگاه های حفاری و البته با وجود مخاطراتی که برای مقنی دارد، در حال کمرنگ شدن و نابودی است.دیگر در کمتر جایی می توانید یک فرد را با یک چرخ و دلو و سازو و انواع بیل و کلنگ ببینید، تمام اینها جای خود را به دستگاه های عظیم و غول آسای حفاری داده اند. اما با این وجود شرکت خونه سازها هنوز هم در بعضی موارد و در صورت لزوم یا درخواست مشتری، چاه کن و مقنی های باتجربه را برای حفر چاه آب یا به خدمت می گیرد.

با وجود پیشرفت های تکنولوژی هم در عرصه دستگاه های حفر چاه و هم در عرصه سیستم های نوین دفع فاضلاب، اما هنوز هم حفر چاه به صورت دستی توسط چاه کن یا مقنی، خواهان و طرفداران خود را دارد و در برخی مناطق نیاز هست که حفر چاه چه به منظور دسترسی به آب اشامیدنی سالم، چاه فاضلاب، چاه ارت، چاه جذبی اب باران، مصارف کشاورزی و صنعتی انجام شود. و امکان دارد که یک روز به دنبال شماره تلفن چاه کن هم باشید.

با وجود اینکه این روزها بسیاری از خدمات در زمینه های مختلف دیگر از حالت سنتی خود خارج شده و توسط افراد به تنهایی انجام نمی شود و شرکت های خدماتی، این کارها را با اصول و تجربه و تخصص بیشتر انجام می دهند. شرکت های حفر چاه این روزها هم از دستگاه های پیشرفته حفر چاه و برای حفاری استفاده می کنند و هم در خیلی از موارد از مقنی چاه برای حفر چاه استفاده می کنند.

حتی در شهرهای بزرگی مانند تهران هنوز هم برخی افراد از چاه کن دستی برای حفر چاه آب یا دیگر انواع چاه استفاده می کنند، به همین جهت بسیاری از شرکت های حفر چاه، از مقنی های باتجربه و ماهر در امر کندن چاه، برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می کنند.

شرکت که سالهاست خدمات حفاری انواع چاه را به مشتریان خود ارائه می دهد، بسیاری از مقنی های چاه کن را جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریانش، در اختیار گرفته است و این تمامی این خدمات را با مناسبترین نرخ در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.این مقنی ها نه تنها در زمینه حفر چاه فاضلاب و انواع آن بلکه دیگر انواع حفاری چاه های مختلف مانند چاه باران و چاه ارت را نیز به بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام می دهند.

دکمه بازگشت به بالا