ترندهای کسب و کارعمومی

رپورتاژ نویسی

رپورتاژ نویسی به پروسه ای گفته می شود که نویسنده متن تبلیغاتی البته منصفانه و به دور از اغراق در مورد یک محصول یا کسب و کار را می نویسد.

با توجه به این که عامه مردم از تبلیغات دل خوشی ندارند می بایست تا آنجا که می تواند رپورتاژ نویسی از به کار بردن عبارت های تبلیغاتی خودداری کنید.

و سعی کنید در زمان رپرتاژ نویسی در نهایت صداقت با مخاطب خود صحبت کنید تا بتوانید مخاطب خود را تبدیل به یک مشتری کنید.

مهمترین ماموریتی که در زمان رپورتاژ نویسی بر عهده شما است این است که بتوانید مخاطبین خود را تبدیل به یک مشتری کنید که بهترین راهکار برای رسیدن به این هدف بزرگ رعایت انصاف و صداقت می باشد.

برای مطالعه »

سفارش رپورتاژ آگهی

برای ثبت سفارش رپورتاژ آگهی از طریق لینک زیر با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت رپورتاژ آگهی

برای یک مقاله 1000 کلمه ای (و یا بیشتر از 1000 کلمه) با تعداد 3 تا بک لینک فالو، سه تا تصویر، هزینه 100 هزار تومان دریافت می شود.

تذکر 1 » مقاله رپورتاژ شما به صورت دائمی در وب سایت های تبلیغاتی ما منتشر خواهد شد.

تذکر 2 » موضوع مقاله رپورتاژ نباید پیرامون مسائل ضد اخلاقی، قمار، موضوعات مرتبط با وب سایت های شرط بندی، و موضوعات خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

تذکر 3 » مقاله رپورتاژ و بنر تبلیغاتی شما حد اکثر تا زمان 24 ساعت کاری در وب سایت های تبلیغاتی منتشر خواهد شد.

نمونه رپورتاژ

برای مشاهده نمونه رپورتاژ های منتشر شده در وب سایت های مختلف برروی ویدئوی زیر کلیک نمایید.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

برای نوشتن رپورتاژ آگهی شما ابتدا باید عملیات مخاطب‌شناسی را انجام دهید، باید بدانید که در دقیقاً مخاطب هدف شما کیست و چه نیازهایی دارد و بر اساس نوع نیاز مخاطب خود رپورتاژ مورد نظر را منتشر کنید.

به عنوان مثال اگر برای یک محصول قصد انتشار رپورتاژ آگهی را دارید باید ابتدا در مورد ویژگی های محصول مورد نظر صحبت کنید، و بعد قیمت آن را که یکی از موارد مهم برای مشتریان است درج کنید.

قسمت زیر یک سری از مواردی که در زمان نوشتن رپورتاژ آگهی باید به آن توجه کنید را برای محصولات و خدمات مختلف قرار داده ایم.

  • تیتر جذاب
  • مقدمه
  • طرح کامل
  • ویژگی ها
  • وجه تمایز آن با سایر رقبا
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • قیمت و نحوه خرید

البته در برخی موارد شاید بهتر باشد قیمت و نحوه خرید رپورتاژ  را در همان ابتدا درج کنید چراکه امروز با توجه به وضعیت اقتصادی بسیاری از مردم شاید بیشتر به قیمت توجه کنند تا به موارد دیگر، برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی می توانید در ادامه سایت های رپورتاژ آگهی را مشاهده نمایید.

برای مطالعه » 

هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی

هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، می توانید جهت استعلام هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی از طریق لینک زیر با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

ویژگیهای رپورتاژ آگهی

در مورد ویژگی‌های رپورتاژ آگهی باید گفت که صرفاً برای بالابردن سئو لینک سازی استفاده نمی شود، بلکه برایاطلاع رسانی، PR ، مدیریت بحران و آگاهی از برند و خدمات و خیلی از موارد دیگر می توان از آن استفاده کرد.

برندهای معتبر خارجی پس از به توافق رسیدن بر سر یک ایده به سرعت با خبرنگاران و خبرگزاری ها در رابطه با محصول و خدماتی که می‌خواهند را در مصاحبه می کنند این کار باعث می شود مخاطبان هدف از قوام محصولی که قرار است ارز شود آگاهی پیدا کنند و در زمان عرضه آن محصول را خریداری نمایند.

در کل می‌توان گفت که رپرتاژ آگهی یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند است که می تواند در روند کار شما بسیار تاثیر گذار باشد.

شما می توانید با فراگیری  تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

انتشار رپورتاژ شما در سایت های معتبر

مجموعه خدمات و محصولات شما را در سایت های ورودی خود منتشر خواهد کرد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک زیر با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

برای مطالعه » 

آموزش رپورتاژ نویسی

پیشنهاد ویژه » 

رپورتاژ چیست

تبلیغاتی که در رپورتاژ به مخاطر منتقل می‌شود، بدون هیچ گونه اگزجره و بزرگنمایی در ناخوداگاه مخاطب تاثیر می‌گذارد.

در ادامه این مقاله تاثیر رپورتاژ بر آگهی، مزایا و معایب آن و هزینه های آن را بررسی خواهیم کرد که می تواند کمک بسیاری زیادی به شما عزیزان یا همان  آینده بکند.

منظور از رپورتاژ چیست

رپورتاژ یک مقاله و مطلب خبری و تبلیغاتی است که روی وب سایت ها آپلود می‌شود. وقتی مخاطبان این وب سایت ها مقالات و مطالب را می خوانند با خدمات و محصولاتی که توسط وب سایت معرفی و ارائه می‌شود آشنا می‌شوند.

اگر محتوایی که روی وب سایت آپلود شده است، نیاز مخاطب را برطرف کرده و برای او جالب باشد، یعنی نگارش آن به طرزی مناسب و جذاب باشد، مخاطب وارد وب سایت شما شده و از خدمات و محصولات آن نیز استفاده خواهد کرد.

نویسنده های تجربه کاربری به خوبی از پس این کار بر می آیند که در مقاله  به این موضوع کاملا پرداخته ایم.

ریپورتاژ در واقع تبلیغاتی غیر مستقیم و پنهان است. اکثر ما نسبت به تبلیغات انبوهی که در طول روز به آن ها بر می‌خوریم بی تفاوتیم و به آن ها توجهی نمی‌کنیم و به هیچ وجه روی ما تاثیری نمی‌گذارند.

مانند بیلبورد های خیابان ها که معمولا اصلا آن ها را نمی‌خوانیم و یا تبلیغات تلویزیونی که وقتی بین فیلم و سریال مورد علاقه مان پخش می‌شوند صدای تلویزیون را قطع می‌کنیم.

مسئله دیگری که درباره تبلیغات وجود دارد این است که بیشتر ما نسبت به آن ها بی اعتماد هستیم و صحت مطالبی که در تبلیغات گفته می‌شود را به طور کامل قبول نداریم.

تبلیغات غیر مستقیم این بدی ها را ندارد و در واقع تاثیرگذاری خود را قالب خبر و گزارش به مخاطب انتقال می‌دهد.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات 

مزایای رپورتاژ

در رپورتاژ عملیاتی که صورت می‌گیرد ایناست که یک پست داخل وب سایت برای معرفی خدمات یا محصولاتی خاص قرار می‌گیرد.

اولین مزیتی که موقع صحبت کردن درباره رپورتاژ باید به آن اشاره کنیم بحث دائمی بودن آن است.

وقتی که یک پست به عنوان رپورتاژ برای معرفی خدمات یا محصولات شما در یک وب سایت معتبر قرار می‌گیرد و آپلود می‌شود پاک نخواهد شد که این موضوع خود باعث به وجود آوردن مزایایی دیگر خواهد بود.

رپورتاژ یا رپورتاژ باعث می‌شود که مخاطبان به صورت دائمی به وب سایت شما جذب شوند.

اگر با مفهوم سئو آشنا باشید می‌دانید که تعداد بازدید های یک وب سایت یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی آن است.

زمانی که لینک معرفی شما، روی وب سایت های پر مخاطب و پر بازدید قرار گیرد، کاربران بیشتری به سمت وب سایت شما جذب شده و سئو آن بالا می‌رود.

مزیت دیگر رپورتاژ افزایش آگاهی از برند است. وقتی رپورتاژ را در وب سایت های مرتبط با کسب و کار خود منتشر می‌کنید، مخاطبان با نام برند شما بیشتر آشنا شده و این نام در ذهن آن ها باقی خواهد ماند.

پیشنهاد ویژه » جهت سفارش محتوای بهینه سازی شده برای موتور های جستجو به صفحه  مراجعه نمایید.

معایب رپورتاژ

عیب بزرگ رپورتاژ این است که بک لینک آن ها تنها در یک مطلب از وب سایت به مخاطبان نمایش داده می‌شود.

این در حالی است که وقتی یک بک لینک معمولی خریداری می‌کنید همواره در ساید بار وب سایت ها نمایش داده می‌شود.

بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، اگر با بحث هزینه ها مشکلی ندارید این است که بک لینک ساید بار و رپورتاژ آگهی را به صورت همزمان خریداری کنید.

پیشنهاد ویژه »  با قیمت مناسب و ارائه پکیج آموزش مدیریت وب سایت

تاثیر رپورتاژ بر روی سئو

یکی از مزایای رپورتاژ که در قسمت قبلی مقاله از آن نام بردیم تاثیر رپورتاژ روی بهبود سئوی سایت است. در هر یک از رپورتاژ های آگهای می‌توانید بین ۳ تا ۵ بک لینک از وب سایتی که رپورتاژ روی آن نمایش داده می‌شود دریافت نمایید.

همان طور که پیش تر گفته شد برای تاثیر بهتر روی سئو خوب است که رپورتاژ روی وب سایت هایی با بازدید بهتر منتشر شود.

نکته دیگری که در مورد انتخاب وب سایت مورد نظر وجود دارد ارتباط آن با کسب و کار، محصولات و خدمات شما است که بتواند مخاطب های واقعی برای شما جذب نماید. در واقع باید سراغ وب سایت هایی بروید که مخاطبان آن مشتریان بی القوه شما هستند و جذب محتوای شما خواهند شد.

همانطور که می دانید در دنیای امروزی  خیلی روال تر شده است و هر کسی می تواند برای خودش در دنیای اینترنت درآمد کسب کند.

مهم ترین نکاتی که باید قبل از رپورتاژ کردن از آن باخبر باشید !

به یاد داشته باشید که هدف از نوشتن رپورتاژ در واقع جذب مخاطب است و بنابراین باید بیانی عالی و جذاب داشته باشد. همچنین متن محتوای نوشته شده در رپورتاژ به هیچ عنوان نباید کپی باشد.

یکی از روش های خوب تولید محتوا برای رپورتاژ کمک ترجمه محتوای خارجی است که به بهبود سئوی سایت کمک می‌کند.

به جز بحث جذابیت محتوا که بیان شد، زبان نوشتاری ما باید کاملا شیوا و واضح باشد. متن روان و سلیس در رپورتاژ به جذابیت آن کمک می‌کند و باعث می‌شود که مخاطب متن را تا انتها بخواند.

آیا گوگل با رپورتاژ مشکل دارد ؟

مشکل گوگل با لینک های خریداری شده است. در حقیقت در صورتیکه گوگل توانایی تشخیص این را داشته باشد که لینک های یک وب سایت خریداری شده اند، آن را جریمه می کند.

در مقاله  خیلی از اخلاق های بد و خوب اون رو مورد بررسی قرار دادیم که می تونید مطالعه کنید.

استراتژی گوگل این است که با مطالبی که مخاطب با خواندن آن ها به صورت ناخواسته به سمت یک کسب و کار کشیده شود مخالف است.

چرا که ممکن است این کسب و کار ها نامعتبر باشند و بنابراین، قانون گوگل برای رپورتاژ این است که لینک های تبلیغاتی باید طوری در وب سایت قرار گیرند که به مخاطب اطلاع داده شود که متن تبلیغاتی است.

البته بهتر است این را بدانید که گوگل توانایی تشخیص رپورتاژ از سایر مقالات را ندارد ولی این به شرطی است که برخی موارد که در زیر آمده است را رعایت نمایید:

  • اول این که به هیچ عنوان به صورت ناگهانی چند بک لینک از وب سایت های معتبر نداشته باشید. به طور طبیعی بهتر است با فاصله زمانی دو یا سه ماه یک بار در یک وب سایت معتبر رپورتاژ منتشر کنید.
  • بهتر است حداکثر تعداد بک لینک در رپورتاژ را پنج در نظر بگیرید.
  • بهتر است از کیبورد های Exact Match استفاده نکنید.

برای مطالعه » 

تفاوت بین رپورتاژ و بک لینک چیست؟

  • رپورتاژ به صورت دائم خریداری می شود و هر ماه و یا هر سال نیاز ندارید تا با پرداخت هزینه آن را تمدید نمایید.
  • بک لینک موقت است. هزینه استفاده از لینک بسیار بیشتر از رپورتاژ آگهی است.
  • رپورتاژ توسط روبات ها بهتر دیده و ایندکس می‌شود.
  • جذب مخاطب در رپورتاژ بهتر از بک لینک است و دلیل آن استفاده از عکس و توضیحات بیشتردر رپورتاژ است.

اگر از بک لینک دائمی از طریق سئو روز اطلاعی ندارید می توانید مقاله  را مطالعه کنید.

هزینه تولید محتوا رپورتاژ

گاهی اوقات می توانید از رپورتاژ رایگان استفاده کنید. گاهی اوقات شرایط خاصی به وجود می‌آید که وب سایت های مختلف نرخ تخفیفات را به اندازه ای بالا می‌برند که می‌توانید به صورت رایگان و یا با مبالغ بسیار اندک کار ریپورتاژ را انجام دهید.

اما به طور کلی و در شرایط معمول،قیمت رپورتاژ در وب سایت های مختلف متفاوت است و به موارد زیادی بستگی دارد:

بالا تر بودن اعتبار یک وب سایت به معنی اثرگذاری بیشتر تبلیغاتی است که چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم و پنهانی در آن انجام می‌شود و بنابراین هزینه بیشتری نیز خواهد داشت.

این ابزار می‌تواند فعالیت های لینکی مجاز یک وب سایت را بررسی کند. این ایتم را با عدد نشان می‌دهند که بین صفر تا صد متغیر است. نزدیک تر بودن این عدد به صفر نشان می‌دهد که احتمال این که این وب سایت اسپم باشد کم تر است و در نتیجه هزینه بیشتری خواهد داشت.

رتبه الکسا نشان دهنده میزان ترافیک سایت است. رتبه خوب الکسا به معنی بازدید بالای وب سایت است که در نتیجه نیازمند هزینه بیشتر نیز هست.

شما می توانید با فراگیری  تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

ریپورتاژ کدوم سایت ها برم ؟

وقتی می‌خواهید دنبال وب سایت مناسب برای رپورتاژ بروید باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • رتبه الکسای وب سایت مورد نظر

همان طور که درباره رتبه الکسا توضیح دادیم، بهتر بودن آن به معنی بازدید بالاتر است. سایت الکسا نمایشگر رتبه کلی وب سایت در جهان و همچنین در کشور خود است. درنتیجه وب سایتی که رتبه بهتری دارد سئوی بهتری نیز دارد و مخاطبان زیادی را به وب سایت شما دعوت خواهد کرد.

سن بیشتر دامنه نشان دهنده مخاطبان بیشتری است که می تواند به وب سایت شما دعوت کند. مخاطبان وب سایت های قدیمی تر معمولا وفادار تر هستند و جذب آن ها به وب سایت شما هزینه بردارتر است.

دامین اتوریتی نیز معیار رتبه بندی وب سایت ها بر اساس اعتبار و قدرت آن ها از صفر تا صد است. هر چه این عدد به صد نزدیک تر باشد هزینه رپورتاژ بالاتری خواهد داشت.

آیا ریپورتاژ ها با اهمیت هستند ؟

رپورتاژ ها برای فروش بهتر خدمات و یا محصولات شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. از این جهت که بازدید از وب سایت شما را بالاتر خواهد برد وهمان طور که میدانید مخاطبان بیشتر در بازاریابی دیجیتال به معنی فروش بیشتر و موفقیت بالاتر است.

درواقع اهمیت رپورتاژ در بالا بردن میزان دیده شدن شماست.

بسیاری از مدیران وب سایت ها برای بالا بردن تعداد بازدید و همچین کمک کردن به سئو صفحه های مهم خود از ریپورتاژ ها استفاده می کنند.

رپورتاژ رفتن در برخی از  از اهمیت بالایی برخوردار است و بدون کمک گرفتن از آن کار برخی شرکت ها لنگ می ماند.

سایت رپورتاژ آگهی

(50 هزار کلیک در هر ماه )

(30 هزار کلیک در هر ماه )

(70 هزار کلیک در هر ماه )

(15 هزار کلیک در هر ماه )

(40 هزار کلیک در هر ماه )

(25 هزار کلیک در هر ماه )

(12 هزار کلیک در هر ماه )

(8 هزار کلیک در هر ماه )

برای مطالعه

در زمان نوشتن رپورتاژ باید از هرگونه دروغ خودداری کنید و یک رپورتاژ آگهی می تواند نوعی بررسی بی‌طرفانه باشد که در آن قطعا محصول یا خدمات شما می تواند برنده مسابقه شود.

این یعنی شما باید بر روی نکات مثبت محصول یا خدمات خود دست بگذارید و طوری آن را بزرگنمایی کنید که بیشتر به ذهن مخاطب نفوذ کند و به همین خاطر شما در مرحله ابتدایی باید شخصیت و نیازهای مخاطب خود را درک کرده و به خوبی آنها را تجزیه و تحلیل نمایید.

برای مطالعه »

پس پیشنهاد ما به شما این است که برای پیشرفت در زمینه رپورتاژ نویسی تا می توانید برروی تکنیک‌های مخاطب‌شناسی کار کنید.

همچنین ما پیشنهاد می کنیم که در صورت نیاز یک سری کتاب های روانشناسی هم مطالعه نمایید، چون وظیفه مهم شما در زمان رپورتاژ نویسی این است که بتوانید بر ذهن مخاطب خود تاثیر بگذارید.

و محتوای رپورتاژ خود را به گونه ای منتشر نمایید که تا مدتها در ذهن مخاطبینی که آن را مطالعه کردند باقی بمانند، و در نهایت این مخاطبین برای شما تبدیل به مشتری شده و شما به هدف خود برسید.

برای مطالعه » 

پیشنهاد ویژه » در صورتی که شما به دنبال  هستید، می توانید از قالب های از پیش ساخت شده در این مجموعه استفاده نمایید، تا فرآیند  با قیمت مقرون به صرفه تری برای شما انجام شود.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، لطفا در انتهای این صفحه و در بخش نظرات، سئوالات خود را وارد نمایید.

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر و توسعه فردی >>

سئوالات متداول در مورد رپورتاژ نویسی :

 

رپورتاژ نویسی چیست ؟

رپورتاژ نویسی به پروسه ای گفته می شود که نویسنده متن تبلیغاتی البته منصفانه و به دور از اغراق در مورد یک محصول یا کسب و کار را می نویسد.

هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی ؟

جهت استعلام هزینه رپورتاژ آگهی با شماره 09120145021، 02166931857 تماس بگیرید.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی به چه صورت است ؟

برای نوشتن رپورتاژ آگهی شما باید سعی کنید که از تیتر های جذاب و مخاطب پسند، مقدمه مناسب، طرح کامل همراه با درج ویژگی ها استفاده نمایید.

جهت بررسی بک لینک ها در ای اچ رف کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا