ترندهای کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین کلینیک های کاشت مو از نظر مردم کدامند

در این مطلب بهترین مراکز کاشت موی طبیعی در تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرج، قم و اهواز را به شما معرفی می کنیم. ما فقط کلینیک هایی را معرفی می کنیم که بالاترین میزان رضایت کاربران را داشته اند و حالت تجاری (سرعت بالا و کیفیت کم) ندارند. قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم اگر با عوارض کاشت مو، بهترین روش مناسب شما و تصاویر آن آشنا نیستید

عوارض کاشت مو چیست؟

این عوارض با توجه به نوع بیمار متغیر هستند. برخی افراد ممکن است تنها یکی از موارد زیر را تجربه کنند، در حالیکه برخی ممکن است ترکیبی از موارد زیر را همزمان تجربه کنند. اما در مجموع عوارض کاشت مو جدی نیست:

1-ورم بعد از جراحییکی از عوارض جراحی کاشت مو ورم کردن قسمت کاشت پس از جراحی است. صورت شما برای حدود 6 روز بعد از عمل ورم دارد و ممکن است یک هفته در منزل خود را حبس کنید!

2- خون ریزی. این خون‌ریزی به ندرت مشاهده می‌شود و دلیل عمده آن عدم مهارت و مرتکب شدن اشتباه توسط جراح است. کلینیک هایی انتخاب کنید که کار کاشت توسط پزشکان باتجربه انجام شود نه کارآموز (مثل مراکز زیر)

3- بایرشدن محل کاشت. این عارضه نوعی احساس خارش یا ایجاد زخم در محل کاشت مو است که موجب ناآسودگی فرد میشود و ظاهر نامناسبی برای فرد ایجاد می‌کند. 23.29 درصد افراد دچار این عارضه می‌شوند.

4- نازک‌شدن مودر برخی موارد ناحیه اطراف کاشت مو تحت تاثیر جراحی قرار می‌گیرد. نازک‌شدن مو یک عارضه شایع در این موارد است. و می‌تواند این نگرانی را برای بیمار ایجادکند که برای کاشت مو در یک ناحیه موی قسمتی دیگر از سرش را از دست بدهد. با اینحال این عارضه مقطعی است و پس از مدتی برطرف می‌شود.

5- LPP. نوع پیشرفته‌تری از مورد 3 است. می‌تواند منجر به طاسی بشود. البته این عارضه بسیار نادر است. تا کنون تنها در 7 نفر از افرادی که تحت جراحی قرار گرفته‌اند این مورد مشاهده شده است.

6- خارش. چون در مناطق کاشت مو زخم‌هایی ایجاد می‌شود، ممکن است در این مناطق احساس خارش بوجود بیاید. افراد باید از خاریدن این نقاط پرهیز کنند زیرا باعث طولانی‌شدن زمان بهبود می‌شود. شستن روزانه مو با شامپوهای غیر معطر مفید است.

7- کرخیحدود 10 درصد بیماران این شرایط را تجربه می‌کنند. این عارضه ممکن است برای هفته‌ها باقی بماند اما به‌صورت کلی این عارضه موقت است و پس از مدتی برطرف می‌شود.

8- سکسکه. این عارضه تنها در 4 درصد بیماران مشاهده می‌شود. پزشکان معتقدند علت این امر سوزش عصبی در مکان جراحی است. بعلاوه برخی داروها که پس از جراحی تجویز می‌شود مثل استروئیدها منجر به سکسکه می‌شود.

9- کیست. در مکان‌هایی که کاشت مو با شدت بیشتری انجام می‌شود ظاهر می‌گردد، اندازه متفاوتی دارند و غالبا رنگشان بنفش است. خوشبختانه، این کیست‌ها پس از دو یا سه هفته از بین می‌روند.

دو روش قدیمی تر اما موثر کاشت مو به صورت زیر هستند (اینفوگرافی):

می بینید که در هر دو روش بالا برش هایی در پوست سر ایجاد می شود اما در روش جدیدتر SUT فقط موها کنده میشوند نه پوست سر. روش SUT (بهترین روش کاشت مو) به صورت زیر است:

قیمت کاشت مو

به دهها عامل بستگی دارد، از تجهیزات کلینیک گرفته تا تخصص پزشک، سطح مورد نیاز برای کاشت، متد مورد استفاده و …در ایران به دلیل تعدد بالای متخصصین جراحی زیبایی و تقاضای بالا برای این گونه عمل ها، هزینه کاشت مو و همچنین هزینه سایر عمل های زیبایی نسبت به دیگر کشور های اروپایی، و حتی کشور ترکیه که در زمینه عمل های زیبایی پیشتاز می باشد، کمتر است. به عنوان مثال هزینه کاشت مو در کشور ترکیه چیزی حدود 2600 دلار می باشد.

هزینه تقریبی کاشت مو در تهران که دارای بیشترین کلینیک های کاشت مو و بهترین متخصصان در این زمینه می باشد چیزی حدود 400 تا 900 دلار می باشد (به دلار گفتیم چون قیمت ها بصورت ماهیانه تغییر می کنند) این درحالی است که قیمت و هزینه کاشت مو در پیشرفته ترین کشور ها مانند آمریکا، انگلستان، آلمان، کانادا و فرانسه چیزی مابین 1600 دلار تا 2600 دلار است و به همین دلیل است که اغلب افرادی که قصد انجام عمل کاشت مو را دارند چه ایرانی و چه غیر ایرانی و مقیم خارج کشور در انتخاب مقصد خود برای کاشت مو ایران و بعد از آن ترکیه را انتخاب می کنند.

برای دریافت هزینه حدودی کاشت مو کافی ست عکس سر خود را برای پزشک یا کلینیک، واتساپ کنید تا قیمت دقیق به شما اعلام شود. ضمنا حدود 2 میلیون هزینه اضافی و متفرقه شامل داروها هم درنظر بگیرید

قبل از کاشت مو و بعد از آن …؟

  • حداقل یک هفته قبل از کاشت مو، سیگار نکشید، الکل نخورید و گوشت قرمز مصرف نکنید (ترجیحا مرغ هم نخورید)
  • بخاطر داشته باشید بهتر است با یک شخص دیگر جهت همراهی یا بازگرداندن شما به منزل پس از عمل، هماهنگی های لازم را انجام دهید. حتی می توانید از تاکسی برای بازگشت خود استفاده کنید بهرحال توصیه ما این است که پس از عمل کاشت مو خودتان رانندگی نکنید.
  • روز بعد از کاشت، برای باز کردن پانسمان به کلینیک مراجعه نمایید. حتما ساعت را با مشاور مجموعه هماهنگ کنید.
  • بعد از کاشت مو تا یک ماه از کارهای سنگین بدنی خودداری کنید
  • داروهایی مثل زینک و … که به شما داده می شود را طبق دستور مصرف کنید
  • تا چند روز (بسته به نظر پزشک) از حمام رفتن خود داری کنید و بعد از یک هفته برای شست و شو تا دو هفته فقط از ابر و شامپو بچه استفاده کنید و زیر فشار مستقیم آب نروید
  • تا یک هفته بعد از جراحی هنگام خواب از چند بالشت استفاده کرده و به صورت نیمه نشسته و با زاویه 45 درجه استراحت نمایید و به هیچ وجه روی شکم نخوابید.

3 نکته مهم

  • بهترین سن برای کاشت مو بعد از سنین 28 تا 30 سالگی ست. قبل از آن اقدام به کاشت مو نکنید
  • در حال حاضر بروزترین روش امریکا و اروپا می باشد و رکورد دار بالاترین تراکم و کیفیت کاشت مو است روش کاشت مو SUT می باشد. هزینه کاشت مو به روش SUT به شرایط فرد متقاضی و همچنین میزان ریزش مو بستگی دارد.اما در حال حاضر این هزینه بین 4.000.000 تا 7.000.000 تومان می باشد.
  • امکان بازگشت 100% موهای ریخته شده و پرپشتی سابق و دوران نوجوانی وجود ندارد اما اگر روش کاشت و کلینیک مورد نظر به درستی انتخاب گردد بین 70 تا 90 درصد موهای از دست رفته قابل کاشت و برگشت است

شیسیدو/رپلیسیل جدیدترین روش کاشت مو (2021)

درمان رشد موی رپلیسیل، RCH-01، شامل برداشت سلول فولیکول موی فرد و تزریق مجدد آن در جمجه فرد است. ابتدا، یک بافت فولیکول سالم جدا می‌شود. سپس، یک سلول مشخص از نظر فولیکول و رشد مو بهره برداری می‌شود. سلول‌ها تبدیل به میلیون‌ها سلول می‌شود و سپس به جمجمه فرد تزریق می‌شوند. در سالهای گذشته روی روش رپلیسیل بسیار تحقیق شده تا بتوان آن را گسترش داد.

در رپلیسیل با شیسیدو که چهارمین کمپانی بزرگ آرایشی است ارتباط برقرار کرد. شیسیدو یک بیوتکنولوژی بزرگ برای پیشرفت درمان رپلیسیل RCH-01 فراهم نمود. ژاپن مکانی مناسب برای ایجاد یک تکنولوژی سلولی و عرضه آن به بازارهای جهانی است. شیسیدو و رپلیسیل دو کمپانی مجزا هستند. شیسیدو تحت لیسانس رپلیسیل حق عرضه RCH-01 به کل دنیا و به طریقی مشخص را در اختیار دارد. قابل ذکر است که شیسیدو نیز دانشمندانی دارد که روی تکنیک بازیابی موی مجزایی با استفاده از سلول‌های IPS کار می‌کنند. درمان با این سلول‌ها در آینده می‌تواند امکان رشد مجدد و بی نهایت مو را به ارمغان بیاورد.

نکات جالب توجهشیسیدو در حال حاضر تا سال 2020 حق عرضه RCH-01 به بازار را در انحصار خود دارد. رپلیسیل هم می‌خواهد تا سال 2021 فاز دوم این دارو را در آمریکا و اروپا اجرایی کند. از مراکز زیر قبل از انجام عمل راجب توانایی انجام این روش نیز حتما سوال کنید.

روش انتخاب این مراکز کاشت مو

برای انتخاب بهترین کلینیک/مرکز کاشت مو باید بسیار پرس و جو کنید. کلینیک هایی که با دستگاه یا با تعداد زیاد افراد جوان اقدام به کاشت مو می کنند، معمولا نتیجه مطلوبی ارائه نمی کنند (خط رویش مصنوعی، درصد بازگشت پایین و …)

ما در این مطلب به دلیل حساسیت این موضوع، با بررسی سوابق کلینیک ها، نمونه کارها، رضایت مراجعان بعد از کاشت و … بهترین ها را لیست کرده ایم.

  • نظر کاربران (آنهایی که مو کاشته اند و نظر کاربران تایید شده در تمام سطح فضای مجازی)
  • قیمت ها
  • تخصص و مهارت پزشک و میزان موفقیت کاشت
  • تجهیزات کلینیک

بهتر است بدانید که انجام پیوند مو نیاز به تخصص ، مهارت کافی ، توانایی و آگاهی از تکنیک های بروز دنیا دارد و مستقیما بر روی نتیجه کاشت مو تاثیر می گذارد.اگر شما نیز قصد دارید ، کاشت مو انجام دهید ، قبل از هر کاری سابقه دکتر را در نظر بگیرید و نمونه کارهای انجام شده توسط آن را دیده و سپس با اعتماد کامل ، دکتر کاشت مو خود را انتخاب کنید. چرا که این هزینه در طول عمر فقط یک بار انجام می شود.

ضمنا اگر در شهری به جز موارد زیر زندگی می کنید بهتر است به همین مراکز زیر مراجعه کنید و کاشت مو انجام دهید زیرا این کار بسیار حساس و به تجربه و تجهیزات بالایی نیاز دارد و برای همه عمر بر ظاهرتان تاثیر خواهد گذاشت.

1- کلینیک دکتر فرح آل قیس

خانم دكتر فرح آل قیس فارغ‌التحصیل رشته پزشكی در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشكی شهیدبهشتی است. وی پس از گذراندن دوره‌های تخصصی جراحی پیوند مو در كشور فرانسه از سال 1385 فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه جراحی پیوند مو در ایران آغاز كرده است. ایشان جهت ارتقاء سطح دانش و هماهنگ بودن با علم روز پزشكی در كشورهای پیشرفته دنیا، سالیانه در كنگره‌های تخصصی جراحی پیوند مو در اقصی نقاط جهان حضور دارند. حضور در كنگره‌های تخصصی كاشت مو در فرانسه، اسپانیا، هلند، ایالات متحده آمریكا و تایلند در خارج از كشور و اخذ گواهینامه تخصصی جراحی پیوند مو از دانشگاه تهران را می‌توان به عنوان بخشی ازفعالیتهای علمی و پژوهشی ایشان نام برد. وی عضو جامعه بین‌المللی جراحان كاشت مو (ISHRS) و عضو جامعه اروپایی جراحان پیوند مو (ESHRS) می‌باشد.

ایشان دارای بیش از ۱۷ سال تجربه در کاشت و پیوند مو و بیش از ده هزار کاشت موفق میباشند. همچنین ایشان مدرس کاشت مو در دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند. خانم دکترفرح آل قیس این اطمینان را به شما می‌دهد كه علاوه بر دریافت جدیدترین شیوه‌های اجرایی علمی پیوند مو می‌توانید از متناسب بودن فرم كاشت با تركیب چهره خود از لحاظ زیبایی‌شناسی بهره‌مند باشید.

نظرات برگزیده: “این کلینیک با اختلاف بهترین کلینیک کاشت مو تو تمام ایرانه. من برای کاشت موی خودم و پسرعموم کل کلینیک های تهران که چه عرض کنم، ایران رو گشتیم و اونایی که کاشته بودیم رو دیدیم، این کلینیک رو انتخاب کردیم و الان بعد از 2 سال هیچ کسی نمیتونه تشخیص بده موهامون کاشته شده ن و کاملا پر و طبیعی. واقعا بی نظیر هستن توی کاشت مو”

امتیاز این مرکز

نظر کاربران کاشت مو تهران چگونه انجام می‌شود؟ بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم کدام است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص بهترین دکتر کاشت مو در تهران و مسائل مرتبط با آن بپردازیم. همچنین شما می‌توانید در این مقاله با لیستی از بهترین مرکز کاشت مو در تهران نیز آشنا شوید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید:

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

امروزه پزشکان و کلینیک‌های بسیاری هستند که در زمینه کاشت مو فعالیت دارند و به طبع آن انتخاب یک دکتر خوب یا بهترین مرکز کاشت مو در تهران سایر شهرهای بزرگ کشور کاری دشوار و زمان‌بر است.

انتخاب بهترین جراح کاشت مو می‌تواند وابسته به سلایق و معیارهای شخصی بیمار باشد، به این دلیل که روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در ابتدا و مهم‌ترین گام برای پیدا کردن فوق تخصص کاشت مو تهران، بررسی سوابق و مشاهده نمونه کارهای پیشین پزشک متخصص است. جهت اطلاع از می‌توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

به صورت کلی قبل از انتخاب دکتر خوب برای کاشت مو در تهران می‌توانید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  • میزان تحصیلات
  • سابقه کاری پزشک
  • میزان تخصص و مهارت
  • استفاده از تکنیک‌های به روز

ما در این مقاله به معرفی بهترین دکترهای کاشت مو در تهران پرداخته‌ایم و برای راحتی شما نمونه کارهایی از این پزشکان را نیز آورده‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید:

کلینیک بهترین مرکز کاشت مو در تهران

کلینیک ایوا مجهز به آخرین تکنولوژی و متد روز دنیا است و از بهترین جراحان و متخصصان پوست، زیبایی و چشم با مدیریت دکتر بهروان تشکیل شده است. کلینیک ایوا با بالاترین کیفیت در محیط لوکس و تمیز آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما زیباجویان عزیز می‌باشد. کاشت مو سر در اتاق عمل vip توسط برترین تیم کاشت ایران با نظارت مستقیم متخصص پوست انجام می‌گیرد. کاشت سر بدون محدودیت تراکم و با ماکسیمم ظرفیت بانک موی هر شخص انجام شده و این عمل بصورت تضمینی و اقساطی می‌باشد.

از خدمات ارائه شده کلینیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشت مو
  • کاشت ابرو
  • جراحی غبغب
  • بوکال فت
  • لیفت صورت
  • جراحی پلک
  • پاک کردن تتو
  • از بین بردن جای اسکار
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق ژل
  • لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا

 

کاشت مو طبیعی در تهران چگونه انجام می‌ شود؟

کاشت مو طبیعی در تهران یک نوع روش جراحی است که طی آن فولیکول‌ها از ناحیه اهدایی یا بانک مو برداشته می‌شود و به ناحیه گیرنده پیوند زده می‌شود. همچنین عوامل موثر بر ، هزینه نهایی آن را برای هر فرد تغییر می‌دهد.

منظور از ناحیه اهدایی، بخش‌هایی از پشت و کناره‌های سر است که تراکم موی بیشتری نسبت به جاهای دیگر دارد و مقاومت بالاتری در برابر ریزش و تغییرات هورمونی دارد.

در واقع افرادی که برای کاشت موی طبیعی در تهران مراجعه می‌کنند بایستی بانک موی مناسبی داشته باشند تا بتوانند نتیجه ایده آل و طبیعی از جراحی خود دریافت کنند. کاشت مو روشی کاملا دائمی است که می‌تواند زیبایی ظاهری فرد را بهبود ببخشد که این کار با کمترین میزان تهاجم نیز انجام می‌گیرد.

مراحل کاشت مو در تهران عبارتند از:

– تزریق بی‌حسی موضعی (ناحیه اهدا کننده و گیرنده)

– برداشت گرافت‌های مو‌ از ناحیه اهدا کننده (بانک مو)

– کاشت گرافت‌های برداشت شده در ناحیه گیرنده

تفاوت بانک مو، گرافت مو و فولیکول مو چیست؟

فولیکول مو، به بخش‌هایی از مو گفته می‌شود که برای اهدا از قسمت بانک مو برداشته شده و به ناحیه مورد نظر پیوند زده می‌شود.

موها همیشه در گروه‌های ۱، ۲، ۳ و یا گاهی اوقات ۴ تار مو رشد می‌کنند که در افراد مختلف این تعداد می‌تواند متفاوت باشد. به این نوع از گروه بندی‌ها گرافت مو گفته می‌شود که با رشته‌های جداگانه مو کاملا متفاوت می‌باشند.
تعداد مو در هر گرافت میزان تراکم آن‌ها را مشخص می‌کند. در واقع گرافت به گروهی از فولیکول مو گفته می‌شود که از ناحیه اهدا کننده برای پیوند برداشته می‌شوند.

تمامی گرافت‌ها از یک ناحیه اهدا کننده که دارای موهای پرتراکم‌تر و سالم‌تری نسبت به سایر بخش‌های سر دارد برداشته می‌شود که به آن بانک مو گفته می‌شود.

تفاوت بانک مو قوی و بانک مو ضعیف

برای پیوند مو و یا در واقع همان کاشت موی طبیعی بایستی فرد دارای موهایی سالم و قوی باشد. به موهایی که می‌تواند برای پیوند و کاشت طبیعی کاملا مناسب و مساعد باشند را بانک موی قوی می‌گویند.

اما گاهی اوقات ممکن است موهای فرد برای پیوند و کاشت مو مناسب نباشد، از این جهت که پزشکان تشخیص بدهند بعد از انجام جراحی فرد با ریزش مو در سر خود مواجه می‌گردد، به این نوع از مو بانک موی ضعیف گفته می‌شود.

در ادامه عکس بانک موی ضعیف را مشاهده می‌کنید:

یکی از روش‌های امروزی برای کاشت مو در افرادی که بانک موی ضعیفی دارند پیوند مو از دیگران است که می‌تواند از عوارض احتمالی بعد از جراحی مانند تراکم پایین موها و یا ریزش بعد از کاشت مو جلوگیری کند.

بهترین روش کاشت مو در ایران چیست؟ (جدیدترین روش کاشت مو در تهران)

روش‌های متفاوتی برای کاشت مو طبیعی در تهران وجود دارد که پزشکان پس از انجام معاینات لازم در جلسه مشاوره، روش مناسب را که بهترین نتیجه و ایده آل‌ترین آن را به همراه دارد برای بیمار خود انتخاب می‌کنند.
البته باید در نظر داشته باشید که ماهیت کلی روش‌ها مشابه یکدیگر هستند و تنها تفاوت اصلی آن‌ها در روش و تکنیک برداشت گرافت است.

روش‌های کاشت مو در تهران به شرح زیر است:

  • کاشت مو به روش FUT
  • کاشت مو به روش FIT
  • کاشت مو به روش SUT
  • کاشت مو به روش میکروگرافت
  • کاشت مو به روش Micro FIT
  • کاشت مو به روش ترکیبی
  • کاشت مو به روش سوپر ترکیبی
  • کاشت مو به روش BHT
  • کاشت مو به روش Super FUE
  • کاشت مو به روش DHI
  • کاشت مو به روش Sapphire FUE
  • کاشت مو به روش تکثیر در تهران
  • کاشت مو بدون جراحی در تهران

چک لیست مهم‌ترین مراقبت‌های قبل و بعد کاشت مو چیست؟

رعایت مراقبت‌های قبل و بعد از کاشت مو می‌تواند در رسیدن به نتیجه بهتر و ایده آل از جراحی کاشت مو کمک بسیاری کند. از این رو بایستی توصیه‌های پزشک متخصص در این زمینه را کاملا جدی تلقی کنید و تمامی این موارد را نیز رعایت کنید.

در موکاتگ  با حرف ای ترین متخصصان در زمینه هایی همچون : کاشت و ترمیم ناخن و … دارد

مراقبت های قبل از کاشت مو در تهران

  • قبل از جراحی از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین‌ها، ژلوفن و … خودداری کنید، زیرا می‌تواند احتمال خونریزی در زمان جراحی را افزایش بدهد.
  • به مدت حداقل دو هفته قبل از جراحی کاشت مو از مصرف دخانیات و الکل نیز پرهیز نمایید.
  • قبل از جراحی موهای خود را کامل بشویید و از زدن مواد حالت دهنده مانند ژل و یا تافت خودداری نمایید.
  • در صورتی که پزشک از شما درخواست آزمایشات سلامت وضعیت جسمانی کرده است، بایستی قبل از جراحی انجام دهید و نتیجه آن را به پزشک بدهید.
  • بهتر است شب قبل از انجام کاشت مو، غذای سبک و مقوی بخورید، معمولا این جراحی بدون ناشتایی انجام می‌شود و می‌توانید صبحانه نیز میل کنید.
  • انتخاب بهترین مرکز کاشت مو تهران یکی از مواردی است که باید قبل کاشت مو به آن دقت کافی داشته باشید.

مراقبت های بعد از کاشت مو در تهران

  • التهاب و تورم ناحیه جراحی تا چند روز بعد از عمل کاملا طبیعی است و برای کاهش آن می‌توانید از کمپرس سرد استفاده نمایید. (از قرار دادن مستقیم کمپرس بر روی سر خووداری کنید.)
  • بهتر است به مدت یک هفته بعد از جراحی در منزل بمانید و استراحت کنید. در این مدت از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین کاملا خودداری نمایید.
  • بعد از انجام جراحی کاشت مو بهتر است رژیم غذایی مقوی و سبکی را انتخاب نمایید و از مایعات بیشتری نیز استفاده کنید.
  • به مدت دو تا سه روز بعد از جراحی، از شستن موها و یا حتی دستکاری فولیکول‌ها باید به شدت خودداری نمایید. بعد از گذشت این مدت نیز سر خود را حتما با احتیاط و طبق تجویز پزشکتان بشویید تا به فولیکول‌های موی سر شما آسیبی وارد نشود.
  • تا ۲ هفته بعد جراحی از دو بالشت در هنگام خواب و استراحت استفاده کنید و به هیچ عنوان روی شکم نخوابید.
  • داورهای تجویز شده توسط پزشک را طبق دستور مصرف کنید.

ویژگی های مراکز معتبر کاشت مو در تهران

از مشخصات بهترین کلینیک های کاشت مو تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- داشتن مجوز رسمی وزارت بهداشت

۲- حمایت و نظرات مثبت مراجعه‌کنندگان

۳- داشتن تجهیزات و امکانات روز دنیا

۴- پزشکان و پرسنل مجرب و بااخلاق

۵- تنوع خدمات ارائه شده توسط کلینیک

۶- نمونه کارهای موفق و رضایت بالای مراجعه‌کنندگان

۷- مناسب بودن هزینه های کلینیک

۸- روند پیگیری وضعیت زیباجو و ارائه خدمات پس از کاشت مو

با توجه به موارد بالا شما می‌توانید بهترین مراکز کاشت مو در تهران را انتخاب کنید.

عوارض کاشت مو در تهران

عوارض کاشت موی تهران برای افراد مختلف با توجه به شرایطی که دارند، متفاوت است. عوارض کاشت مو کوتاه مدت است که پس از چند روز برطرف می‌شود. از جمله این موارد شامل:

  • تورم بعد جراحی کاشت مو
  • احساس خرش در قسمت جراحی کاشت مو
  • احساس کرخی

این موارد از عارضه‌های کاشت مو می‌باشد که اگر به کلینیک معتبر مراجعه نکنید ممکن است با عوارض جبران‌ناپذیر مواجه شوید. بنابراین، باید در زمینه انتخاب بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران دقت کافی داشته باشید.

سوالات متداول کاشت مو در تهران

۱بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم کدام است؟ (بهترین کاشت مو در تهران)

یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از جراحی کاشت مو، انتخاب کلینیک کاشت مو تهران می‌باشد که دارای پزشکان حاذق و با تجربه در این زمینه است. پیدا کردن یک کلینیک خوب برای انجام اینکار کار دشواری نیست و با انجام یکسری بررسی‌ها و اطلاع از نظر سایر بیماران می‌توانید به آن دست یابید.

۲نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده‌اند چیست؟

از آنجایی که مو تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی ظاهری فرد دارد، با انجام چنین جراحی می‌توانند به اعتماد به نفس بالاتری دست پیدا کنند. از این جهت تاثیر عظیمی بر روی موقعیت اجتماعی آن‌ها نیز می‌گذارد. به همین دلیل افرادی که این جراحی را توسط یک پزشک حاذق و با تجربه انجام داده‌اند از رضایت کاملی برخوردار هستند. بهترین شهر برای کاشت مو را می‌توان تهران در نظر گرفتن زیرا به دلیل کلینیک‌های زیاد و رقابت بالا قیمت مناسبی برای کاشت مو می‌توانید پرداخت کنید.

۳چند روز بعد از کاشت می‌توانیم موهای خود را به صورت طبیعی بشوییم؟

به مدت سه روز بعد از جراحی بایستی از شستن موهای خود خودداری کنید و پس از آن می‌توانید با استفاده از شامپوهای مخصوص و با آب ولرم موهای خود را بشویید. باید توجه داشته باشید که در هنگام استحمام نباید فشار زیادی بر روی سر شما وارد شود و یا ناخن‌هایتان با گرافت‌ها تماس پیدا کند. همچنین بعد از حمام نباید از سشوار استفاده کنید.

۴بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا چیست؟

روش‌های بسیاری برای کاشت مو وجود دارد که بر اساس شرایط بیمار و بانک موی وی توسط پزشک متخصص و در طی جلسات مشاوره بعد از انجام معاینات لازم انتخاب می‌گردد.

منابع: ، بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم کجاست؟ این یکی از سوالاتی است که بسیاری از مردم در اینترنت به دنبال جستجوی آن هستند. باید گفت که در محبوبیت و مقبولیت یک کلینیک کاشت مو عوامل زیادی می‌توان اثرگذار باشد. از مشتری مداری کادر درمان کلینیک گرفته تا سطح حرفه‌ای کار آن‌ها که می تواند موجب شود یک کلینیک در میان مردم مطرح و محبوب شود.

از نظر شما یک کلینیک خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در این مقاله سعی کردیم تا به برخی از استانداردهای حرفه‌ای که بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم باید دارای آن باشد اشاره کنیم. در ادامه نیز برخی از محبوب ترین کلینیکهای کاشت مو در تهران را معرفی کردیم.

آنچه در این مقاله میخوانید

معیارهای بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم

به سادگی می‌توان ادعا کرد که مهمترین عامل در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم، نتایجی است که از این کلینیک‌ها برای داوطلبان کاشت مو به ارمغان آورده‌اند. البته در کنار آن موارد دیگری را نیز باید در این محبوبیت مهم تلقی کرد.

این عوامل همان موضوعاتی است که همیشه در معرفی بهترین از آن‌ها یاد شده است. از مهمترین این موارد باید به این نکات اشاره کرد:

  • متدهای کاشت مو مورد استفاده
  • پزشکان همکار کلینیک
  • لوکیشن یا محل جغرافیایی کلینیک
  • تسهیلات مالی در نظر گرفته شده برای جلب نظر زیبایی‌جویان گرامی
  • حسن برخورد و رفتار حرفه‌ای کارکنان
  • نظم، خوش قولی و وقت‌شناسی در کلینیک

محبوب ترین متدهای کاشت مو در کلینیک‌های تهران

همان طور که در بالاتر به آن اشاره شد، متد کاشت مو مورد استفاده در کلینیک، میتواند در جلب نظر مخاطبان بسیار مهم انگاشته شود. بسیاری از مردم، ترجیح می‌دهند تا از آخرین متدهای کاشت مو برای ترمیم و پیوند موهای سر خود بهره گیرند. همچنین برخی از روش‌های کاشت مو دارای عوارض شدید هستند که ترجیح بر اجتناب از آن‌ها است.

این عوارض کاشت مو ممکن است شامل ایجاد جای زخم، نقاهت طولانی مدت و حتی در مواردی، کسب نتایج ضعیف باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله مراجعه کنید.

روش کاشت مو ایده آل

با این حال باید در نظر داشت که روش کاشت ایده آل برای همه مردم یکسان نیست. دلیل این موضوع را باید در تفاوت‌های بیولوژیکی و ژنتیکی داوطلبان مختلف با یکدیگر جست. نیازی به اشاره نیست که هر داوطلب، ممکن است به دلایل گوناگونی دچار ریزش مو شده باشد. همچنین تاریخچه‌ی سلامت هر شخص با شخص دیگر متفاوت بوده و بنا به تشخیص پزشک، ممکن است روش خاصی برای او مناسب باشد.

مطرح‌ترین روش‌های کاشت مو در زمان نگارش این متن (پاییز 1400) شامل این موارد هستند:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع به مقاله بهترین روش کاشت مو مراجعه کنید.

لیست بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو به انتخاب مردم

در انتها بد نیست تا نگاهی به لیستی که از بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم توسط کارشناسان ما تدوین شده نگاهی بیندازیم. بسیاری از کلینیک‌های معرفی شده این لیست محبوبیت و رضایت خاطر زیادی را در میان مشتریان فراهم آورده است. در این لیست سعی کرده ایم تا در حد امکان به نقاط قوت و ضعف هر یک از این کلینیک‌ها نیز بپردازیم.

کلینیک کاشت مو آنیل

بدیهی است که وقتی این مطلب را در وب سایت کلینیک زیبایی آنیل مطالعه می‌کنید، نام کلینیک خود ما نیز در لیست قرار بگیرد. کلینیک زیبایی آنیل از کلینیک‌های محبوب و قدیمی در منطقه غرب تهران و صادقیه است. این کلینیک در لیست خدمات خود به غیر از کاشت مو، خدماتی دیگری را نیز ارائه می‌دهد. خدماتی همچون:

  • کاشت ابرو
  • کاشت ریش و سبیل
  • هایفوتراپی
  • میکرونیدلینگ
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق چربی
  • تزریق ژل و فیلر
  • کربوکسی تراپی
  • کرایوتراپی
  • بلفاروپلاستی
  • لیفت سانترال لب
  • لیزر موهای زائد
  • مزوتراپی مو

از جمله نقاط قوت کلینیک ما باید به مشتری مداری، رفتار حرفه‌ای و محترمانه کارکنان با مراجعان گرامی و نیز همکاری با بهترین پزشکان متخصص اشاره کرد. در کنار اینم موارد، امکان که در کلینیک آنیل در نظر گرفته شده است، از جمله امتیازات این کلینیک به شمار می‌رود.

همچنین لوکیشن کلینیک که در صادقیه قرار دارد نیز از نقاط سهل‌الوصول برای مراجعه شما عزیزان است. با این حال بهتر است در مراجعه به محل کلینیک، موضوع ترافیک و کمبود جای پارک را نیز در نظر داشته باشید. از نظر بسیاری از مراجعان، کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران است.

ایران فیت

این کلینیک هم در سالهای اخیر توانسته است با اتکا به کادر حرفه‌ای خود شهرت خوبی کسب کند. به نحوی که بسیاری ا مراجعان پیشین آن، کلینیک یاد شده را به دیگران نیز توصیه می‌کنند. با این حال این کلینیک به دلیل ازدحام متقاضیان کاشت مو معمولا در فواصل زمانی طولانی امکان تخصیص وقت را دارد.

کلینیک دکتر نیلفروش زاده

جناب دکتر نیلفروش زاده یکی از متخصصان خوشنام و مطرح کاشت مو در تهران هستند. ایشان برای بسیاری از مردم به عنوان یکی از بهترین پزشکان متخصص در امور زیبایی مطرح بوده و مراجعان بسیاری دارند. کلینیک ایشان در بلوار نلسون ماندلا قرار دارد. در واقع به سختی می‌توان در سطح حرفه‌ای و تخصص این پزشک عزیز کشورمان نکته‌ی منفی‌ای یافت.

با این حال ممکن است برند شخصی ایشان و نز محل کلینیک، در یا سهولت دسترسی به محل کلینیک، برای مراجعان بی‌تأثیر نباشد. مطب ایشان نیز به همین دلایل در بسیاری از موارد وقت خالی در اختیار نداشته و بهتر است پیش از مراجعه، به صورت تلفنی زمانی را برای ویزیت رزرو نمود.

وب سایت موکاتگ به معرفی بهترین مراکز آرایشی و بهداشتی در سطح کشور میپردازیم. و شما را با حرف ای ترین متخصصان در زمینه هایی همچون : کاشت ابرو، کاشت مژه، کاشت مو، شینیون، گریم عروس و داماد، … آشنا میکند.

شما میتوانید با مراجعه به صفحات ما در موکاتگ در شهر ها و استان های مختلف از خدمات مشاوره رایگان این مراکز و سالن های زیبایی بهرهد مند شوید.

فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

معیارهای زیادی در انتخاب یک کلینیک به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم نقش دارند. مثلا ریسک روش‌های جراحی از دیگر روش‌ها بیشتر است. نیازی به توضیح نیست که این خود یک عامل مهم در عدم رضایت و حتی ایجاد ترس و اضطراب در افراد و به تاخیر انداختن تصمیم گیری آنها می باشد.

با این وجود امروزه کاشت مو میتواند به روش‌های غیرجراحی و غیرتهاجمی نیز انجام می شود.این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی در تصمیم گیری افراد برای انتخاب کلینیک بگذارد. کاشت مو نیاز به مهارت و ظرافت زیادی دارد که در کیفیت نتایج نیز خود را نشان خواهد داد. بنابراین، هنگام انتخاب یک کلینیک باید به تمامی این موارد دقت کنید.

آیا فاکتور دیگری از نظر شما در انتخاب شما برای انتخاب یک کلینیکاشت مو در حال حاضر یکی از پروسه های زیبایی پر طرفدار است. این پروسه به دلیل تحولات جدید در پزشکی توسط افراد زیادی انتخاب می شود. در گذشته این روش زیاد مورد استقبال نبود؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با ظاهر جدید و متفاوتی که این پروسه ایجاد می کند، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در سال‌های اخیر و با توسعه روش‌های نوین کاشت مو، افراد زیادی اقدام به کاشت مو کردند و متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در خصوص کیفیت پزشکان و کلینیک‌ها نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند.

فرض کنید که شما به دنبال پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت مو در تهران هستید، به نظر شما بهترین کلینیک کاشت مو در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا حتما باید در چنین کلینیکی به دنبال بهترین متخصص پیوند مو گشت؟

برای آگاهی از این نکات، در این مقاله سعی داریم با نگاهی بی طرف و جامع به این پرسش مهم متقاضیان کاشت مو پاسخ دهیم.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص خدمات درمانی باید به آن توجه کرد، کیفیت یک مرکز درمانی است. اما کیفیت یک ویژگی کلی است که خود از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده است. بهتر است قبل از انتخاب یک کلینیک کاشت مو به چند نکته مهم درباره نحوه عملکرد کلینیک مورد نظر توجه کرد. ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو در تهران شامل موارد زیر میشوند:

  • داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت : مهمترین و ساده‌ترین ویژگی یک کلینیک کاشت مو تهران، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همگان باشد. در ضمن تمامی تیم پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.
  • تجهیزات مدرن و امکانات مناسب : یک مرکز مجاز بدون داشتن تجهیزات تخصصی و به روز، کاری از پیش نمی‌برد. اگر یک کلینیک ادعای این را دارید که بهترین مرکز کاشت مو است، باید از امکانات و تجهیزات مدرن نیز بهره‌مند باشد. لارم به ذکر است که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه اثربخشی بالا و کیفیت آن‌ها است. به عنوان مثال یکی از تجهیزات لازم برای کاشت مو به روش DHI  قلم ایمپلنتر چوی است.
  • سابقه کلینیک و پزشکان : پزشکان که رکن اصلی هر مراکز درمانی هستند باید از تجربه و مهارت بالایی در کار خود برخوردار باشند. در ضمن سابقه کلینک هم برای انتخاب درست مهم است.
  • هزینه : نرخ مصوبی برای کاشت مو وجود ندارد و هر کلینیک بر اساس تجهیزات و امکانات خود قیمت کاشت مو را تعیین می‌کند. هزینه کاشت مو بر اساس میزان تخصص و مهارت پزشک، روش انتخابی کاشت مو، روند ریزش مو، نازک شدن مو، میزان طاسی، تعداد فولیکول مو در بیمار، تعداد گرافت و امکانات کلینیک می‌تواند برای افراد مختلف، متفاوت باشد.
  • مشاوره : کاشت مو نیاز به کنترل و پیگیری طولانی مدت توسط کلینیک دارد. کلینیک های کاشت مو باید زمان مراجعه مجدد در فواصل منظم را ارائه دهند تا همه بیماران به صورت خصوصی، بتوانند از خدمات مشاوره و پیگیری روند کاشت مو بهره مند شوند.
  • فضای کلینیک : در یک محیط پر آرامش و با معماری و طراحی دکور مخصوص کلینیک مراجعین حس بهتری خواهند داشت. ارائه خدمات به مشتریان خوب در یک محیط تمیز و کاملا استریل به افزایش تجربه کلی مهمانان کلینیک کمک می کند.

معرفی بهترین مراکز کاشت مو در تهران

در ادامه مطلب لیست ۱۰ مورد از بهترین مرکز کاشت مو در ایران آمده است که باید به آن توجه داشته باشید.

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو و ابرو نیک رویش

خدمات کلینیک:

  • کاشت مو
  • مزوتراپی
  • کاشت ابرو
  • میکروگرافت
  • بوتاکس
  • ترمیم مو
  • پوست و زیبایی
  • تغذیه و رژیم درمانی

کلینیک دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده ی خدماتی چون جراحی شکم و سینه، جراحی پلک، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی، تزریق ژل، چربی و بوتاکس است.

خدمات کلینیک:

  • کاشت ابرو
  • کاشت مو
  • جراحی زیبایی بینی
  • شکم و سینه
  • جراحی افتادگی پلک
  • لیپوماتیک و پیکرتراشی
  • تزریق ژل، چربی و بوتاکس
دکمه بازگشت به بالا