ترندهای کسب و کارعمومی

بهترین ژل مو بدون آسیب دیدگی به مو

در بسیاری از مواقع آقایان موهای خود را کوتاه می کنند و نسبت به خانم ها زمان زیادی را برای خوش حالت کردن موهایشان صرف نمی کنند، اما روش های بسیار زیادی برای خوش حالت کردن موها وجود دارد، که متنوع ترین و بهترین آن استفاده از به شمار می رود، که بیشترین کاربرد آن برای آقایان است؛ البته استفاده خانم ها از ژل مو انکار ناپذیر است. فراموش نکنید که استفاده از ژل موی سر ویتابلا مناسب در خوش حالت شدن موها تاثیرگذار بوده و جلوه زیبایی به آن ها می بخشد.جنس موی برخی از افراد به گونه ای است که به راحتی نمی توانند آن را حالت دهند، که در چنین شرایطی ما به آن ها استفاده از ژل مو را پیشنهاد می دهیم.

البته در نظر داشته باشید که انتخاب ژل موی مناسب حائز اهمیت است؛ زیرا در صورتی که ژل موی مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، نه تنها در حالت دهی موها بی تاثیر است، بلکه ممکن است شاهد آسیب دیدگی موهایتان باشید؛ به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم به آشنایی با بهترین ژل مو اشاره کنیم.با نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد می توانید به راحتی نسبت به انتخاب ژل موی مناسب خود اقدام کنید، پس تا انتها همراه ما باشید.

ژل مو چیست؟

ژل های مو ترکیبات شیمیایی بوده و دارای ساختار پلیمری می باشند. در فناوری ساخت ژل، پلیمرهایی با وزن مولکولی بالا در آب حل میشوند که وظیفه این پلیمرها متصل کردن رشته های مو به یکدیگر است، ضمن آنکه پوشش پلیمری محیط بر تارهای به هم چسبیده مو نیز، حجم کلی آنها را افزایش میدهد. با قرار گرفتن ژل روی ساقه مو، حلال آن تبخیر شده و فقط لایه نازکی از پلیمر سطح مو را می پوشاند.

اتصال موها توسط پوشش پلیمری صورت میگیرد و در نهایت با غیرقابل انعطاف شدن موهای فرد، حالت می گیرد؛ البته بعضی از ژل ها فقط محلول روغن در آب هستند و قوام ژل های حقیقی را ندارند و از آنها صرفا برای نرم شدن، ایجاد درخشندگی و راحت تر شانه شدن موها استفاده می گردد. معمولا این فرآوردهها به دو صورت، اتصال تارهای مو به یکدیگر را انجام میدهند.

The best hair gel without damaging the hair

  • اتصال جانبی (پهلو به پهلو) تارهای مو که به آن اصطلاحا جوش خطی (Seam weld) گفته میشود.
  • اتصال نقطهای (یا متقاطع) تارهای مو که در آن تارهای مو در یک نقطه همدیگر را قطع می کنند. این حالت جوش نقطهای (Spot weld) نام دارد.

ویژگی های یک ژل خوب چیست؟

  • به سلامت مو و ریشه مو کمک می کند
  • حالت درخشندگی به مو می دهد
  • در هنگام شستن زود از بین می رود
  • بوی مطلوبی دارد
  • حاوی مواد معدنی و ویتامین است
  • ماندگاری خوبی دارد

کرم مو

کرم موی سر ویتابلا محصولی است که برای استفاده روی موهای مرطوب یا خشک برای حالت دادن، نرم کردن و محافظت از مو طراحی شده است. انواع مختلفی از کرم مو وجود دارد، بنابراین مهم است که نوع مناسب را برای نوع مو و نیازهای خود انتخاب کنید

سوپر ژل مشکی مو شانه دار نیترو NITRO کانادا اصلی

از محصولات پرطرفدار و محبوب این برند است.طراحی این ژل به گونه ای است که استفاده از ژل را برای افراد بسیار آسان کرده و افراد با استفاده از شانه که داخل آن تعبیه شده ،به راحتی از ژل مو استفاده می کنند.

از ژل مو برای حالت دهی موها استفاده می شود .برند نیترو ژل شانه دار را در دو مدل بی رنگ و رنگدانه دار تولید کرده است.مدل رنگدانه ای آن  به علت رنگدانه ای که دارد،برای افرادی که موهای آن ها کمی سفیدی دارد ،مناسب است .چونکه باعث یکدست و یکنواخت شدن رنگ موهای مشکی می شود.از لحاظ کیفیت و کارایی هر دو مدل کارایی یکسان و مشابه دارند.با توجه به نیاز خود ،می توانید موقع خرید مدل آن را انتخاب کنید.

  • حالت دهنده قوی موها با پوششی سبک
  • ضد ریزش و تقویت کننده مو
  • دارای دوام و ماندگاری بالا
  • حالت دهنده ۲۴ ساعته

ژل مو وکس نیترو NITRO کانادا اصلی حجم 500 گرم

شکی نیست که موی سر می‌ تواند در افزایش زیبایی و جذابیت چهره موثر باشد، به شرط این‌ که بتوانید موها را به خوبی حالت دهید. به همین علت، استفاده از محصولات حالت دهنده‌ مو از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین محصولات، ژل واکس مو نیترو کانادا  می باشد.، سرشار از مواد مغذی است که باعث تغذیه مو و ترمیم سلول های آسیب دیده مو خواهد شد. همچنین با آبرسانی به ریشه مو، موهایی درخشان و سالم را برای شما به ارمغان می آورد.

بافت این ژل به گونه ای است که پس از استفاده روی موها، سنگینی یا چرب شدن روی مو را احساس نمی کنید و همچنین باعث خوابیده شدن تارهای مو و ایجاد ظاهری کم پشت و کم حجم در موها نخواهد شد. شما می توانید پس از حالت دادن موها با اتو مو یا سشوار نیز از ژل واکس مو نیترو کانادا برای تثبیت و افزایش ماندگاری حالت موها استفاده نمایید.

قابلیت براق کنندگی و درخشان کنندگی مو در واکس مو ، باعث حالت گرفتن موها و ایجاد ظاهری مرتب و درخشان در موها می شود. فرمولاسیون حاوی گلیسیرین ژل مو، باعث کاهش خشکی موها و جلوگیری از وز شدن مو خواهد شد. از ویژگی های فوق العاده این محصول، می توان به ماندگاری 24 ساعته حالت مو اشاره کرد.

رایحه دلنشین و خوشبو ژل واکس مو نیترو کانادا ، باعث خوشبو شدن موها نیز می شود. این ژل مو قوی به راحتی با شستشو از روی موها پاک می شود و پس از شستشو نیز باعث خشک شدن موها نخواهد شد.استفاده از ژل واکس مو نیترو کانادا، برای انواع مو در خانم ها و آقایان مناسب است. با استفاده از این واکس و ژل مو حالت دهنده قوی، می توانید موهایتان را به شکل دلخواه حالت دهید. بافت ژلی واکس مو نیترو کانادا، به گونه ای است که باعث چسبندگی در موها و ایجاد ظاهری ناخوشایند و چرب در موها نمی شود.

  • براق کننده و درخشان کننده مو
  • کاهش خشکی موها با گلیسیرین
  • حاوی روغن مار سرشار از مواد مغذی
  • ماندگاری حالت مو تا ۲۴ ساعت
  • با رایحه دلنشین و شستشوی آسان

سوپر ژل مو شانه دار نیترو NITRO کانادا اصلی

درخشانی و زیبایی موهای سر، می تواند در افزایش زیبایی و جذابیت چهره موثر باشد، به شرط این‌ که بتوانید موها را به خوبی حالت دهید؛ بنابراین، استفاده از محصولات حالت دهنده‌ مو نقش بسیار مهمی دارد. یکی از بهترین محصولات می باشد.این محصول، سرشار از مواد مغذی است که باعث تغذیه مو و ترمیم سلول های آسیب دیده مو خواهد شد. همچنین، با آبرسانی به ریشه مو، موهایی درخشان و سالم را به ارمغان می آورد.ژل حالت دهنده مو محصولی مناسب برای استفاده روزانه آقایان می باشد. این محصول به راحتی بر روی مو پخش می‌شود و به سرعت خشک می شود.

بافت بسیار سبکی دارد و روی مو حالت سنگین ایجاد نمی کند همچنین این ژل شانه دار موی سر آقایان فاقد الکل می باشد و موجب ریزش مو نخواهد شد، سریع خشک می گردد و از خود، شوره و سفیدی به جای نمی گذارد.ژل مو نیترو کانادا دارای دو مدل شفاف و دارای رنگدانه مشکی می باشد که این دو محصول از لحاظ کارایی هیچ تفاوتی با هم ندارندمدل شفاف مناسب همه افراد با هر رنگ مویی می باشدمدل رنگدانه مشکی برای افرادی که موهای مشکی دارند یا افرادی که کمی سفیدی مو دارند مناسب است.

  • حالت دهنده قوی موها با پوششی سبک
  • ضد ریزش و تقویت کننده مو
  • دارای دوام و ماندگاری بالا
  • حالت دهنده ۲۴ ساعته
  • حجم : ۲۶۰ میلی لیتر
  • حالت دهنده قوی
  • براق کننده مو

ژل موی حالت دهنده و براق کننده سیلکی مدل Zero

دارای خاصیت حجم دهندگی فوق العاده ای می باشد. علاوه بر حجم دادن، موها را حالت می دهد و همچنین تا ساعت ها حالت موها را به صورت اولیه حفظ خواهد کرد. پس از استفاده از این ژل موها درخشان و براق می شوند و جلوه ای بسیار زیبایی پیدا می کنند.

  • با خاصیت حجم دهندگی
  • نگهدارنده و حالت دهنده مو
  • درخشان کننده
  • با ماندگاری بالا

سخن پایانی

امیدواریم این مقاله برایتان مفید و کاربردی بوده باشد. فروشگاه اینترنتی ما انواع لوازم آرایشی با بالاترین سطح کیفیت را ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول مورد نظر خود به وب سایت اینترنتی ما مراجعه کنید. خوشحال می‌شویم تجربه‌ی خود را از مطالعه‌ی آن با ما به اشتراک بگذارید. همچنین هم‌رسانی این نوشته با سایر دوستان و آشنایان را نیز فراموش نکنید.فروشگاه آرایشی و بهداشتی ما بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی و ماسک صورت ویتابلا بیز  رو در اختیار شما قرار داده فقط کافیه کلیک کنید که در اسرع وقت محصول مورد نظر رو در دستتون داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا