حوادث

انهدام باند سارقان محموله خودرو در لرستان

شیمیشی/ لرستان فرماندهی انتظامی لرستان از شکست باند سارقان خودرو و کشف 30 میلیارد ریال سرقت توسط پلیس آگاهی استان خبر داد.

یحیی الهی بیان کرد: پس از وقوع چندین فقره سرقت خودروهای عبوری در محورهای تردد لرستان، این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در مراکز راهنمایی و رانندگی استان دو نفر از اعضای این باند را شناسایی و با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کردند و از مخفیگاه آنان 2500 فقره کالای مسروقه به ارزش 30 میلیارد ریال کشف و تاکنون 13 مفقودی در این رابطه شناسایی شده اند.

یک مقام انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان در خورماتو خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با سرقت این استان موفق شدند سه نفر از اعضای باند سارقان مسلح منازل و طلاجات این شهرستان را دستگیر کنند.

الهی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در پایتخت و سایر شهرهای کشور برای سرقت اموال و طلا، سرقت منازل و اموال، کشف 4 خودرو و 4 دستگاه بی سیم و تعدادی اقلام گمشده شناسایی شدند. .

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: اجرای امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با متخلفین به شدت برخورد می کند و توصیه های پلیسی شهروندان را جدی می گیرد و منازل و اماکن آنها تامین می شود. سیستم های امنیتی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا